Huomasin, että minulla on muutaman leffalipun voimassaoloaika päättymässä pian.
Osaatteko suositella jotain hyvää, mitä kannattaisi lähteä katsomaan?
Minkä elokuvan katsoit viimeksi elokuvateatterissa?
Käytkö usein?
Elokuviin?
18
199
Vastaukset
Tais olla Pekka ja Pätkä suetsilla ,ihan hyvä pätkä .
Edellisen kerran Parikan Talvisota.
Kakarat huutaa, kajarit mukaan huutaa.
Se siitä.
H.Taitaa olla yli 30 vuotta, kun olen viimeksi leffateatterissa käynyt. Talvilapset oli filmin nimi, kirjan olen lukenut moneen kertaan.
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Huutiks sulla?
Sillee epä-todellisesti.
Paperiki rapisi :)
H.hunksz
Ei huutanut, muuten kuin vauvat syntyessään, siinä elokuvassa.
Paperien rapinaa en muista.
Esikoinen oli parin kuukauden ikäinen, joten minulla oli vähän muuta mielessä. Kuten, pysyykö puseroni etumus kuivana.
:)
P.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Ei huutanut, muuten kuin vauvat syntyessään, siinä elokuvassa.
Paperien rapinaa en muista.
Esikoinen oli parin kuukauden ikäinen, joten minulla oli vähän muuta mielessä. Kuten, pysyykö puseroni etumus kuivana.
:)
P."Ancelina"
ymhy.
Sinulla oli halkio väärällä puolella.
-
Kakaroilla, huudolla ja paperin-rapinalla tarkoitin elo-kuvaa, josta lähdin
kesken pois.
Korvani eivät kestäneet sitä kulttuurillista kohtaamista.
Tavallaan oli, kuin olisi Sibelius johtanut muhassa ja Keuhko-Putkessa.
-
Minä en saa unta!
Uni-rytmini on mennyt Flimmeriin!
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
ymhy.
Sinulla oli halkio väärällä puolella.
-
Kakaroilla, huudolla ja paperin-rapinalla tarkoitin elo-kuvaa, josta lähdin
kesken pois.
Korvani eivät kestäneet sitä kulttuurillista kohtaamista.
Tavallaan oli, kuin olisi Sibelius johtanut muhassa ja Keuhko-Putkessa.
-
Minä en saa unta!
Uni-rytmini on mennyt Flimmeriin!
H.nuhassa...
H.hunksz kirjoitti:
nuhassa...
H.hunksz
Mutta mieti, Latvala oli toinen, sen pitäisi rauhoittaa levottomankin mielen.
Omasta telkusta miekin mieluummin elokuvia katselen.
P.
- Kävelevä-komedia-viihde
Kun jo pelkkä TeeVeen läsnäolo tympii, tulee sieltä luotettavia uutisia kyllä, ilman mainoksia toki katson, niin mikä hairahdus saisi minut erehtymään leffateatteriin katsomaan epäuskottavuuksia?
Olen kävelevä leffateatteri itse. Minulla on pää täynnä käsikirjoituksia ja filmejä. Uusintoja ei tule vaan ensi-ilta on joka päivä."Kävelevä-komedia-viihde"
Oikeassa olet.
On masentavaa huomata että YLE palkkaa pakko-vero-rahoillaan pilhuu ja kulhii.
Ihan toimittajiksi asti.
Onneksi YLE:llä ei sentään ole kolmosen tapaisia kaapu-hahmoja.
H.
- Heikunkeikku
Viimeksi olin katsomassa Star Wars 3D :)
Kovasti tekisi mieli mennä katsomaan Angry Birds-elokuvaa ja olisinkin jo mennyt, mutta ne kaverit, jotka tommosta haluaa mennä katsomaan, niin he olivat jo käyneet sen katsomas lapsenlapsiensa kera. Minä jäin niinku nalli kalliolle yksin nyyhkimään.
Saattaa olla, että alan urakalla etsimään kaveria. Tekis nimittäin kovasti mieli mennä katsomaan. Ei tuu yksin lähdettyä. - ent.siivoojaparka
En niin kamalan paljon tärvää rahojani elokuvissa käyntiin. Mieluummin elävään teatteriin.
Keväällä kävin katsomassa viimeisimmän version Viidakkokirjasta kolmiuloitteisena, missä pikkupoika Neel Sethi näytteli Mowglin osaa.
Käärme- ja korkeanpaikan kammoisena se oli minusta kihelmöivän peloittavaa. Ihan pikkulapsilta se olikin kielletty ymmärrettävistä syistä.
https://www.youtube.com/watch?v=E4bShiEVGec - kesi.vä
Mä kävin viimeksi katsomassa Angry Birds-leffan. Sitä ennen The Dressmakerin, siinä on hieno puvustus ja mahtavat näyttelijät.
https://www.youtube.com/watch?v=uPCyjqGH914
Tuon Viidakkokirjan haluan nähdä vaikka lapsenlapseni ei vielä pääsekään, on kielletty alle 12 v. - Hasbara.täyttää.tyhmän.p
Vuonna 1974 kävin viimeksi elokuvia katsomassa. Jopa kaksi kertaa! Nimistään huolimatta ala-arvoista roskaa. Siihen se jäi.
Ihmettelen vain, miksi elokuvissa pitää vieläkin käydä. Eikö sitä roskaa valu TV:stä putken täydeltä? Sellainen käsitys minulla ainakin on. Ja naapurin Matti saa aikansa kulumaan sitä tuijottamalla. Ei ole Matilla muuta elämää enää... Itsellä ei ole koskaan ollut TV:tä eikä tule. Ahti muuten manasi taannoin sitä, miten jotkut viitsivät tuijottaa Kauniita ja Rohkeita, vaikka niissä ei viimeisen kahdeksan jakson aikana ole tapahtunut yhtään mitään. Tarkasti oli Ahti seurannut ja kirjannut tapahtumat.- KaikenlaistaKulttuura
Ja miten kommenttisi liittyy elokuvissa käymiseen tällä vuosisadalla?
Tosi viksu tietää kaiken kahden pikkutestin perusteella. Kotimaisista ja ulkomaisista elokuvista? - OsaatkoLukea
Oletko lukenut kirjoja?
Millaisia? - elokuvafriikki
KaikenlaistaKulttuura kirjoitti:
Ja miten kommenttisi liittyy elokuvissa käymiseen tällä vuosisadalla?
Tosi viksu tietää kaiken kahden pikkutestin perusteella. Kotimaisista ja ulkomaisista elokuvista?Dressmaker ja Ommelten välinen aika, Osta Episodi lehti, on muuten hyvä lähde saada tiedot uusimmista ja parhaimmista elokuvista.
Minä tykkään käydä elokuvissa. Tämän vuoden puolella en ole kyllä ehtinyt käydä elokuvissa kertaakaan. Viimeisin katsomani elokuva oli 45 . Luku viittaa avioliittovuosiin. Draama kiinnostaa enemmän kuin toimintaelokuvat.
Pääkaupunkiseudulla elokuvan näyttöaika on lyhyt. Monta hyvää elokuvaa on minultakin jäänyt katsomatta, enkä pysty suosittelemaan oikein mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835