Ei jaksa enää yksinäisyyttä

AhdistunutMies

Haluan vain jo sen oman kullan itselleni jonka kanssa viettää kesää yhdessä ja jakaa niin ilot kuin surut. Ahdistus ja sosiaalisten tilanteiden pelko on kuitenkin johtanut siihen etten kykene tutustumaan varsinkaan vastakkaiseen sukupuoleen ja tuo kumppanin löytäminen nyt on varmaan vaikeaa monelle muullekkin varsinkin kun naisilta harvoin saa mitään vastakaikua.

Silti tuntuu että suurimmalla osalla on jo se oma kulta kun jatkuvasti näkee onnellisia pariskuntia lähes kaikkialla. Moni sanoo että ei se etsimällä löydy vaan tulee vastaan jos on tullakseen mutta itse en usko tuohon pätkääkään. Naisilla se varmaan useimmiten meneekin noin mutta ei todellakaan miehillä.

Teen varmaan pian itsemurhan kun en jaksa enää tätä musertavaa yksinäisyyttä, läheisyyden ja seksin kaipuuta. Yölläkään uni ei enää tule silmään kun mietin kuinka yksinäinen olen ilman omaa rakastavaa kumppania ja usein tulee itkettyäkin.

17

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhdistunutMies

      Niin ja onhan sitä jo yli 10 vuotta tullut omasta rakkaasta haaveiltua mutta ei se asia haaveilemalla miksikään muutu kun se vaatis paljon rohkeutta, itsevarmuutta, konkreettisia tekoja ja näin miehenä myös aika paljon tuuriakin.

      Jotenkin motivaatio tehdä mitään asioita on kadonnut lopullisesti kun tiedostaa oman kohtalonsa jo liiankin hyvin ja elämä tuntuu täysin ilottomalta.

    • Hei! Kuinka vanha olet ja missä sinä asut?kysyy 56v nainen

      • AhdistunutMies

        Olen 27-vuotias ja Tampereella asun.


      • onneton27
        AhdistunutMies kirjoitti:

        Olen 27-vuotias ja Tampereella asun.

        Moikka, mulla on myös elämä todella yksinäistä ja sosiaaliset pelot ja ahdistus vaivaa. Olen ollut koko elämäni kiusattu ja syrjitty, ystäviä minulla ei ole ainuttakaan, sillä en kykene solmimaan uusia ystävyys suhteita. Ikää mullakin 27 ja nainen olen, kaksi lasta on.. satuin olemaan onnekas ja löytämään miehen tätä kautta, mutta erohan siinäkin tuli :( Millaista naista etsit elämääsi, ehkä sinäkin löydät tätä kautta jonkun. :)


    • Mulla on ihan samat fiilikset välillä. Asenne ainaski on ihan väärä, pitäs muuttua ja hakee apua, mutta kyl se tästä.

    • nj22

      Moi, ei sua kiinnostais tutustua vaikka sähköpostin kautta?

    • Aloittaja-

      Oletko nainen ja myös Tampereelta?

      • nj22

        Olen ja asun melko lähellä Tamperetta.


    • Raumalainen-40

      Oon myös kyllästynyt sinkkuna oloon-. Juhannus tulee ja sekin menee yksin, kai mä meen yksin festareille sitten kun ne tuossa lähellä on. Ei ole miehenä helppoa kun naiset juoksee karkuun suunnilleen jos niitä lähestyy. Miksi tämän maan naiset on niin vaikeita tapauksia?

      • AhdistunutMies

        "Ei ole miehenä helppoa kun naiset juoksee karkuun suunnilleen jos niitä lähestyy. Miksi tämän maan naiset on niin vaikeita tapauksia?"

        Jaa-a, hyvä kysymys. Pitäis varmaan matkustella jonnekkin ulkomaille ja mennä sieltä etsimään nainen itselle vaan kun ei rohkeus riitä yksin minnekkään lähteä ja vielä kun on lähes kaikki mahdolliset henkiset ongelmat siihen päälle niin eihän siitäkään mitään tulisi. Pitäis ainakin olla joku rohkea, kielitaitoinen kaveri mukana matkassa enkä tiedä pystyiskö siltikään lähtemään. Kuten sanoit niin Suomessa miehen elämä on todella vaikeaa ainakin jos on yksinäinen ja kärsii mielenterveysongelmista.


      • F60.6
        AhdistunutMies kirjoitti:

        "Ei ole miehenä helppoa kun naiset juoksee karkuun suunnilleen jos niitä lähestyy. Miksi tämän maan naiset on niin vaikeita tapauksia?"

        Jaa-a, hyvä kysymys. Pitäis varmaan matkustella jonnekkin ulkomaille ja mennä sieltä etsimään nainen itselle vaan kun ei rohkeus riitä yksin minnekkään lähteä ja vielä kun on lähes kaikki mahdolliset henkiset ongelmat siihen päälle niin eihän siitäkään mitään tulisi. Pitäis ainakin olla joku rohkea, kielitaitoinen kaveri mukana matkassa enkä tiedä pystyiskö siltikään lähtemään. Kuten sanoit niin Suomessa miehen elämä on todella vaikeaa ainakin jos on yksinäinen ja kärsii mielenterveysongelmista.

        Tai sitten vain hyväksyä totuuden ja keskittyä ihan muuhun.


    • Suosittelen löylykauhaa aloittajalle

      • AhdistunutMies

        Ja minä puolestaan suosittelen sulle vaikka saunan taa menemistä. Mistähän helvetistä tuo löylykauha tyyppi oikein on tullut ja miten se nyt jo tällekkin palstalle on tiensä löytänyt?


    • Acedia

      "Miksi tämän maan naiset on niin vaikeita tapauksia?"

      Jos tuohon ihan rehellisesti ja sosiologian valossa vastaa, niin siksi, että länsimaisella naisella on taloudellinen riippumattomuus. Maista, joissa haaveillaan paremmasta elintasosta (Kaukoidän monet maat, Viro, Etelä-Amerikka, Balkanin maat jne.) saa naisen helpommin. Ainakin väittäisin, että vaikkapa Ruotsissa tai Ranskassa ei ujolla Suomi-pojalla olisi sen helpompaa (ellei sitten saisi Ranskassa asti jo eksoottisuuspisteitä). Köyhemmän maan nainen tavallaan myy itsensä vaimoksi toimeentuloa vastaan, ja moni mies pystyy sulkemaan siltä silmänsä, tai jopa nauttii asetelmasta.

      Jos nainen pärjää yksinkin, sitä voi olla valikoivampi seuransa suhteen, tai voi vain päättää elellä ennemmin yksin.

      • Buaahhahahahahaa


    • Mies_50_Hki

      Eipä löydy, ei.

    • bohemia900

      Ei siitä yhteiselosta mitään tule.

      Samaa rataa ne on mennyt. Lapsia en halua kun taloudellinen epävarmuus painaa.

      Olen asunut paljon kesäpaikalla yksin. Ainut paikka missä viihdyn. Pieni tontti, kaukana kaikesta. Järvi maisemineen. Aikaisemmin sulan maan ajan, n. 7 kk.

      Vallitsevaan ympäristöön en ole ollut paljon yhteydessä. Uuteen paikkaan kun menee niin sama umpimielisyys on joka paikassa, niin kuin jokainen tietää.

      Siihen päälle sitten satunnaiset tapaamiset mökki naapureiden kanssa, jotka tietenkin johtavat riitoihin. Pääsipä siitäkin.

      Luen paljon, mm. P.Saarikoskea. teen historiikkia. Siis kulttuuria.

      Työkin on hoidettava, sekin itsenäistä.

      Velkaa ei onneksi ole.

      Kova verotus sitten pitää huolen siitä että eletään säästeliäisesti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe