Osaatteko ottaa kantaa? Kokeen viimeisillä minuuteilla huomasin, että olin ruksannut pari kohtaa optisessa lomakkeessa väärään kohtaan, ja jouduin kumittamaan ne. Ohjeissahan sanotaan, että pitää pyytää uusi lomake jos menee väärin, mutta en siinä vaiheessa enää olisi ehtinyt pyytää uutta ja täyttää sitä. Kumitin ne kyllä todella huolella, mutta käykö ne kohtalokseni?
Apua: Kumitettu kohta optisessa lomakkeessa
7
396
Vastaukset
- Mmvnxnxn
Ei mitään, kumitin viime vuonna vastauksen ja vaihdoin toiseen. Hyväksyttiin. Kunhan se on selkeästi kumitettu ja mustattu niin ei hätää.
- Kzlxlxlx
No kyllä mä ainakin kumitin myös yhden, mutta olin tosi hellästi sen laittanut ja lähti ihan yhdellä pyyhkäisyllä pois.
- Lxpccpxppc
Ja olen näin tehnyt monena muunakin vuotena.
- niinastiina
Lxpccpxppc kirjoitti:
Ja olen näin tehnyt monena muunakin vuotena.
Ilmankos oletkin ollut pääsykokeessa monena vuotena.
Minä en kumittanut mitään ja pääsin kerrasta sisään. - Kxogxixkkx
Ihan oikein ne pisteet silto takas tuli :D eli ei ollu vaikuttanut.
- Apuatahdonturkuun
Okei, huh! Itse siis jätin nämä kohdat tyhjäksi. Mutta hyvä juttu, pelottaa vaan nuo ohjeet, vaikka kumitin kyllä todella hyvin pois.
- 14err
Miksi olit ruksannut?
Nehän piti mustata kokonaan ne kohdat eikä ruksata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255673Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1901974Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724