jos on sen luonteinen ettei kukaan halua olla missään vakavammissa tekemisissä.
Vanhatpiiat vasta nolottavatkin
12
191
Vastaukset
- Naimattomiakopiikoja
Mistä tulee nimitys vanhapiika sillä eihän sellanen ole alkanut kenenkään piikaksi vai olivatko he ennen muinoin piikoina toisten perheissä.
Kai niitäkin on joku käynyt naimassa kuten yksinhuoltajiakin. - vanhasinkku3
Ne vanhat piiat ovat nykyisin sinkkuja ja ylpeitäkin sinkkuudestaan. Mikä sen parempi kuin kypsempi sinkku joka arvostaa panemista ja tekee sitä kun häntä huvittaa ja häipyy sit horisonttiin eikä perään huutele. Mä tykkään sinkuista.
- Ahdasmielinenaloitus
Mitähän hemmettiä aloittaja mahtaa tarkoittaa? Että vanhatpiiat nolottavat häntä? Jos niin on, niin aloittaja esittää vain ja ainoastaan oman ahtaan mielenpuolensa tulkinnan vieraista ja tuntemattomista ihmisistä, joista hänellä ei ole minkäänlaista tietoa eikä käsitystä.
- pipopäästä
En ymmärrä minäkään mikä häntä nolottaa, onko hän itse ns. vanhapiika (nykyään käytetään nimitystä sinkku). Ei siinä kultapieni ole mitään noloa jos olet sinkku oletpa sitten vanhapiika tai vanhapoika, näillä entisajan nimillä sanottuna.
- Enolesinkkukaan
Ketä sinä kullittelet?
- vanhatpiiatjapojat
No onhan se noloo........
- Einolotaeikähävetä
Noloa on vain se, että ihmiset nolostuvat ja häpeilevät muitten, tuntemattomien vieraitten ihmisten puolesta, joitten elämästä heillä ei ole mitään tietoa eikä käsitystä. Myötähäpeä on ahdasmielisyyttä.
- Revisiitä
Myötähäpeäjä on se joka on ahdasmielinen.
- myötähäpeä
Vanhapiika varmasti siedettävämpi tapaus varsinkin jos asuu jo omillaa ja on kokemuksia vähän elämästä ja miehistä. Mutta voi nolouden huipentuma jos 40 vanhempiensa luona asuva peräkaamarinpoika jolla ei kokemusia naisista vielä kuvittelee jotain suurempaa itsestään niin voi voi voi voi sitä noulouden ja myötähäpeän määrää.
- piippiiip
😂 😂 😂
- msiji
Näin terävästi totesi peräkammarin poika:)))
- tätätaas
Nää on jotensakin niin säälittävii nää kaikentietävät varatut horaskut jotka eivät mee terapiaan ja häiriköivät muiden ihmisten pariutumisia, sitten ne eivät pysy niissä omissa liitoissaan vaan jakelevat genitaalejaan sinne sun tänne nimitellen ahdistelujensa kohteita laatusanoillaan. Säälittävimpiä nimittelyjä on solvaukset yh.sta sillä totuus on, että joku varattu horasku käyttää hyväkseen sinkkuja, mutta ei kanna vastuuta hedelmöityshoidoistaan. Sama häirikkö nimittelee aikamiespoikia joka on narsistina aina pokamassa vähäisimmänkin toisen ihmisen mahdollisuuden ihmissuhteeseen ja omaan perheeseen.
Nyt kysynkin, että mikse te lu-tkat, ette pysyttele niissä "onnellisissa perheissänne" ja anna narsistina muille ihmisille tilaa perheiden perustamiseen. Teidän on siis kertakaikkiaan pakko imeä muiden ihmisten energiat hyväksikäytöllänne. Ravintoloissa, te ette käyttäydy, kuten varatun ihmisen tulee, vaan kuvittelette muiden maksavan niihin sisälle vain teitä viihdyyttääkseen. Toki vähemmästä siis tajuaa kyseessä olevan itsekeskeinen narsisti joka ottaa aina vain uusia uhreja. Kun koskaan ei ole kyennyt muiden tunteita kuuntelemaan.
Ihme lässsyttäjät, hakekaa itsellenne ammattiapua, älkääkä ikuisesti kaatako törkyjänne muiden niskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391