kauniimpia

mrau

biisin sanoja ei voi olla kuin Robbien lauluissa.Kertoo niissä omasta elämästään-niitä kuuntelee suurella mielenkiinnolla ja tietty vielä kun voi katsella miestä josa silmä näin lepää!Tosi sexy ja syötävä!Ja mikä ääni ja karisma.Oon ollu hulluna Robbieen jo monta vuotta!Terv mari

14

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marie85

      Rob on kyllä ihan omaa luokkaansa, kuten sanoit. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Olen ollu Rob-fani jo 10 vuotta ja aina hän on ollut suurin idolini. Muistan kun tykästyin take thatiin pienenä 9-vuotiaana tyttönä. Muiden ollessa ihastuneita Mark Oweniin minä olin hulluna Robiin :)!Se mies on luotu viihdyttämään, kuten isänsäkin. Olen kasvanut Robia kuunnellen :)! Toivottavasti hän saisi elämänsä järjestykseen myös siviilielämässä!!

      • Lav ' ya!

        Mä olin Robin Helsingin keikalla marraskuussa 2003 ja sen jälkeen alko tajuton ihailu. Sen lavaesiintyminen on ihan omaa luokkaansa ja upeeeeta.!

        Tietyt kappaleet Rob on tehny ite kokonaan, siis lyriikat, melodian etc. Tällanen on esimerkiks Nan's Song, jonka Rob on kirjoittanu "suurimmalle fanilleen" eli isoäiti Betty Williamsille tämän kuoleman jälkeen. Muutkin biisit jää päähän soimaan piristäen päivää.

        Robbie Williams. Ei voi kuin ihailla.


    • Perttu

      No samaa mieltä olen siitä, että kyseessä on loistava laulaja ja esiintyjä mutta enpä niistä laulujen sanoista tiedä.Eivät ole mielestäni niin loistavia kuitenkaan. jotain hyviä on mut suurimmaksi osakis melkosta skeidaa!

      • että

        tekeeköhän se ne sanat itse.. kun eiköhän biisien takana ole joku kunnollinen tuottaja!! että kehut/palaute siis oikeaan osoitteeseen jooko.. vai lukeeko cd:n kannessa biisin kohdalla tekijänä tai sanoittajana robbie williams????


      • Babe82
        että kirjoitti:

        tekeeköhän se ne sanat itse.. kun eiköhän biisien takana ole joku kunnollinen tuottaja!! että kehut/palaute siis oikeaan osoitteeseen jooko.. vai lukeeko cd:n kannessa biisin kohdalla tekijänä tai sanoittajana robbie williams????

        Kyllä Robbie sanottaa itse biisinsä Guyn kanssa..


      • Marie85
        että kirjoitti:

        tekeeköhän se ne sanat itse.. kun eiköhän biisien takana ole joku kunnollinen tuottaja!! että kehut/palaute siis oikeaan osoitteeseen jooko.. vai lukeeko cd:n kannessa biisin kohdalla tekijänä tai sanoittajana robbie williams????

        Kyllä Rob sanoittaa biisinsä itse yhteistyössä Guy Chambersin kanssa. Itse hän ei melodioita tee, mutta sanoitukset ovat kyllä Robin omaa käsialaa. Eli kiitokset menevät sanoituksissa ihan oikeaan paikkaan :)!


      • Petra
        Babe82 kirjoitti:

        Kyllä Robbie sanottaa itse biisinsä Guyn kanssa..

        Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Robin ja Guyn yhteistyö loppui jokin aika sitten:)


      • marie85
        Petra kirjoitti:

        Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Robin ja Guyn yhteistyö loppui jokin aika sitten:)

        En ollutkaan kuullut aikaisemmin tuosta...pitäisi vissiin vähän tarkemmin seurata :)!


      • Sarimari
        Marie85 kirjoitti:

        Kyllä Rob sanoittaa biisinsä itse yhteistyössä Guy Chambersin kanssa. Itse hän ei melodioita tee, mutta sanoitukset ovat kyllä Robin omaa käsialaa. Eli kiitokset menevät sanoituksissa ihan oikeaan paikkaan :)!

        Siis nimenomaan Robbie tekee sanoitukset ja melodiat itse, Guy kirjoitti biiseihin sitten sen muun musiikin esim. bassokuviot yms. Robbie on sanonut haastatteluissa näin ja myös Guy on sanonut ihan samalla tavalla joten eiköhän tuo liene totta!


      • Lav ' ya!

        ooks lukenu sieppari ruispellossa.?


    • Tazy

      Robbie on todellakin maailman seksikkäin mies.. Radio videota katsellessa meinaa housut pudota jalasta. Aivan tajuttoman komea mies :) Tietenkin myös kauniita biisejä ja aah, mikä ääni

      • Mari

        Ei oo varmaan vaikee arvata kenen musiikkia kuuntelen just nytki. Robbie on ihana ja niin karismaattinen ja, ku sen keikkojaki kattoo ni niist näkyy selvästi se et se rakastaa sen faneja. Ja niist sanotuksista: ne on mahtavia, Angel on yks kauneimmista biiseistä maailmassa niin sanotuksen puolesta, kuin melodianki.


      • Tazy
        Mari kirjoitti:

        Ei oo varmaan vaikee arvata kenen musiikkia kuuntelen just nytki. Robbie on ihana ja niin karismaattinen ja, ku sen keikkojaki kattoo ni niist näkyy selvästi se et se rakastaa sen faneja. Ja niist sanotuksista: ne on mahtavia, Angel on yks kauneimmista biiseistä maailmassa niin sanotuksen puolesta, kuin melodianki.

        mikä keikka se oli tai että koska se oli. Tuli joskus telkkarista? Jossain kai Englannissa luonnossa. Siellä oli aivaan tajuttoman paljon ihmisiä, siis todella paljon ja koko yleisö aivan hurmiossa. Robbie oli niin liikuttunut, että kyynelehti. Kun artisti tolla tavalla välittää faneistaan, niin se on kaunista ajateltavaa..


      • Tazy kirjoitti:

        mikä keikka se oli tai että koska se oli. Tuli joskus telkkarista? Jossain kai Englannissa luonnossa. Siellä oli aivaan tajuttoman paljon ihmisiä, siis todella paljon ja koko yleisö aivan hurmiossa. Robbie oli niin liikuttunut, että kyynelehti. Kun artisti tolla tavalla välittää faneistaan, niin se on kaunista ajateltavaa..

        Onkohan kyseessä sama konsertti josta Dvdkin tehtiin:Robbie Williams Live at Knebworth


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      2001
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      276
      1531
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1315
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1107
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      73
      1098
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      81
      1041
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      183
      1018
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      868
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe