Volvo=Kiinalaisomisteinen paska !

Hävetkää

Faktana on että Völvö on nykyisin Kiinalainen auto.

Minua ainakin hävettäisi ajaa Zen Ziau Pingin autolla. Häh häh häh hääää

31

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seon_

      Vålvå

    • Huippuuutuus

      Ruotsissa tehdään uudet V/S90 ja XC90 ja pikkuhiljaa loputkin. Volvo on nyt tehnyt itsestään todellisen luxusbrändin. Kiinalainen miljardikasa näkyy kohta myös tienpäällä ruotsalaisempana mallistona kuin koskaan. Hävettää ajaa mersulla vaan ei kauaa kun uutuudet saapuu:)

    • Nnnniiiiiii

      Mersu joutuu syksyllä myöntämään volvon ylivoiman. Ei jää paljoa jossiteltavaa.

      • Volvovoittaaa

        Uutta e sarjaa kun katsoo niin tuon uskoo hyvin.


      • fkfjhfhfdhd

        Volvo jo kommunisti kippa jossa Kiinalaiseen makuun jo olevaa kromikikkaretta ja rumat valot ja luokkansa rumin perä ja Skandinaavinen muotoilu antaa jo periksi Pokemonin muotoilu studiolle.


    • kysyvä

      saanko kysyä, millä autolla ajaminen ei hävetä sitten kun saat ajokortin.

    • swenskadagennyheter

      Kiinan kaalia hyh hyi ei terveet ostele moista ei turkkilainen jalkapalloilijakaa,tosin se saa ilmatteeks kun volvon myynti ruotsiss romahtanu.Pakolaisille javavat ruotsissa.

    • Fordin omistaessa kukaan ei puhunut jenkkiautosta?

    • Rantarolex

      Kiinalainen on kiinalainen turha muuta sössöttää. Kiinalainen omistaa Volvon joten Volvo on Kiinalainen pässit ! En kehtaa ajaa Kiinalaisella sillä se on kuin kulkisi rantarolexi kädessä.

      • Mersuarabit

        Mersun omistaa arabit. Tiesitkö sitä? Jaguarin intialaiset. Näitähän löytyy. Onko mersukin arabien auto? En aja arabien tekemällä autolla.


      • sinäTyperäTeinipoika

        Lapsi on hieman yksinkertainen ja koulussa ei ole menestystä herunut. Nyt syrjäydytään nopeasti ja huolella ja elämän ainut tehtävä on kirjoitella ehkä palstan lapsellisimpia ja tyhmimpiä juttuja.


      • saanenko

        kysyä,ketkä omistavat sinun ihailemasi automerkin?


    • hävetkää

      minulla on honda monkey tällä hetkellä se on paras

    • 234324

      Missää maassa valmistettu kännykkä aloittajalla on? entä tietokone tai telkku?

    • SHANGHAAI

      Kaalina menee muttei autona VARSINKAA VOLOVONA. HYH FAN

    • kiinalainen

      On se hyvä kun saa itse päättää millä ajaa, joten ajelen Volvolla. Ajele sinä vaan edelleenkin sillä ruostuneella pyörälläs, taitaa olla muuten kiinalainen.

    • PEUGEOT504

      Onko vielä pösön diesel interior koneella saatavana se vasta moottori oli savusi nii
      ett ei nähny mitää.

      • Uudetonhyviö

        Ainoastaan ruotsalaisia koneita volvoissa nykyään. Volvo on vasta nyt sitä mitä sen piti aikanaan olla. Vanhat volvot on kyllä surkeita.


    • dlslkld

      Kuinka hienolta tuntuu ajaa vanhalla 20 vuotiaalla Opel omegalla,kaikilla mausteilla.Sähkölasit.aut.ilmastointi,automaatti.
      ajotietokone.vain kattoluukku puuttuu.Meno on jotain mitä nyky autot eivät tarjoa,tilaa,tyyliä ja isoa kulutusta.Mittarissa vain 210thk.
      siinähän kotteroitanne vertailette.

      • KEimitäänhätää

        On varmaan tosi hienoa. Kun pääsen elämässä pitkälle ostan kanssa tommosen auton niin saan elämyksiä mitä muut autot ei tarjoa. Onko sulla muuten kaikki ihan hyvin? Ei oikeesti hei mitään hätää.


    • KIMINEN

      KOLME sylinterine psa moottori taitaa tulla käyttöön oliko neljällä turdolla hihna käyttööine diesel koone.

    • rööperiins

      Joku kertoi ett volvol ku ajelee pitäis muka olla mao tse thung tähtilötsy päässä.Punainen tähti red.

    • faktatkunnossa

      Perehdyppä ensin faktoihin ennen kuin kirjoittelet soopaa. Volvo teki diilin Fordin kanssa joka ilmenikin sitten huonoksi koska Fordilta tuli paljon sutta ja sekundaa yrittivät purkaa sopimusta mutta fordi ei suostunut joten myivät Fofdin osuuden ja ainoat kiinnostuneet olivat Kiinalaiset joten myivät Fordin lisensin Kiinaan ja Volvo tehdään taas Göteborissa.

    • Erimerkillinen_mies

      Minulle Volvo on edelleen vahvasti ruotsalainen – uusien ruotsalaisten moottoreiden myötä entistäkin ruotsalaisempi! Kiinalainen omistajataho on antanut ruotsalaisille varsin vapaat kädet eikä aikaansaannoksissa vaikuta olevan pahemmin valittamista.

      Ajan itse C-sarjan M-B-farkulla, koska halusin takavetoisen ja kompakti koko riittää tarpeisiini oikein hyvin. Koeajoin myös V60:n eikä se pahalta tuntunut lainkaan, mutta C-Mersun ratissa tunsin olevani vieläkin paremmin kotonani. Olen nyt vuoden mersuiltuani edelleen tyytyväinen.

      Tehdäänkö Volvoa myös Kiinassa? Ainakin C-Mersua tehdään. Omani on kasattu Saksan Bremenissä, mutta samoja kapistuksia valmistetaan myös USA:n Alabamassa, Etelä-Afrikassa ja Kiinassa.

      Tarkkasilmäiselle on tarjolla lukemattomia todisteita siitä, että Kiinassa osataan nykyisin valmistaa paljon muutakin kuin sutta ja sekundaa. Sikäläisten pajojen laatuhaitari ulottuu erittäin pitkälle myös paremmassa päässä!

      • Onnnnnnnnnnnnn

        Uudet volvot varsinkin S ja V90 on todella hienoja ja kilpailee mersun E-sarjan kanssa samoista ostajista. Volvot vaan aina paljon paremmin varusteltuja ja sitten tuo uuden S ja V90 muotoilu on kerrankin sellainen että myös muut näkee sun ajavas uudella autolla kun muotoilu on jotain täysin uutta toisinkuin esim E-mersun on aika mitäänsanomattoman näköinen, esim C-sarja paljon linjakkaampi.


      • keely

        Minulla 2014 Volvo V40 joka on ensimmäinenVolvo joka ovat valmistuneet Kiinassa Geelyn tehtaalla. Tähänasti toiminut erittäin hyvin. Ehkä hiukan kankea kääntymään täällä ahtaassa Helsingissä johtuen siitä että se on AWD.


      • Easydrv
        keely kirjoitti:

        Minulla 2014 Volvo V40 joka on ensimmäinenVolvo joka ovat valmistuneet Kiinassa Geelyn tehtaalla. Tähänasti toiminut erittäin hyvin. Ehkä hiukan kankea kääntymään täällä ahtaassa Helsingissä johtuen siitä että se on AWD.

        Ainakaan autodatan mukaan V40-autoja ei valmisteta Kiinassa Euroopan markkinoille. XC60-mallia valmistetaan ainoastaan Kiinan markkinoille.


      • Keely
        Easydrv kirjoitti:

        Ainakaan autodatan mukaan V40-autoja ei valmisteta Kiinassa Euroopan markkinoille. XC60-mallia valmistetaan ainoastaan Kiinan markkinoille.

        V40 tyyppitarrassa lukee manufactured by Geely Holding Group China. Tiettävästi auto on uutena ostettu Suomesta.


      • 9349
        keely kirjoitti:

        Minulla 2014 Volvo V40 joka on ensimmäinenVolvo joka ovat valmistuneet Kiinassa Geelyn tehtaalla. Tähänasti toiminut erittäin hyvin. Ehkä hiukan kankea kääntymään täällä ahtaassa Helsingissä johtuen siitä että se on AWD.

        Aika köyhä Helsinkiläinen oot jos ajat pikkuautolla.


    • nmbhg

      Mulla biimeri 520 xdriwe. ja seuraava auto voi olla ihan hyvin volvo s90, eemeli tai pian esiteltävä uus vitonen. Hienoja autoja kaikki. Ja kyllä, on ihan kiva että uusi ysikymppinen volvo tulee göteborgista.

    • XC90AWD

      Ruotsalaisten ja kiinalaisten osaaminen, sekä kiinalaisten raha on mainio yhdistelmä. Volvoa moittivat ne, joilla ei Volvoon ole varaa, vaan ajavat vanhoilla halpis-autoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe