Avensikseen olin päätymässä hinnan takia ja sen keulan muotoilun olisin hyväksynyt pitkin hampain mutta näyttää olevan ajo-ominaisuudet kilpailijoihin verrattuna heppoiset.
Yksi autokauppasivusto kuitenkin kirjoitti näin:
Avensis on perusmalli, ja mikäli tykkää leluista, on niitä valittavana laaja kokonaisuus. Ajokokemus on kuitenkin pettymys. Ne jotka etsivät kokonaisvaltaisempaa pakettia, päätyvät valitsemaan Ford Mondeon. Ne jotka haluavat tukevan ja vahvan paketin valitsevat VW Passatin. Ajokokemusta hakevat päätyvät Mazda 6 malliin. Jopa Skoda Octavia päihittää Toyota taloudellisuudessa. Japanilaisvalmistajan täytyy tehdä monia parannuksia seuraavan sukupolven tullessa markkinoille.
Avensista ostamassa-nyt mietin uudelleen
17
338
Vastaukset
- jos_olet
Mies niin et vaadi kermaa siihen mihin istut.
- Viimeisiä.viedään
Eihän tuo teksti voi olla nykyisestä Avesta. Mitään seuraavaa sukupolvea ei tule. Tämäkin lopetetaan pian.
- Tekstihän
tulikin palstan sairaan trollipojun sekavasta päästä. Suhtautuminen sen mukaisesti.
- jos_sulla
Pitää olla nahkapenkeistä eteenpäin mukavuuksia niin ajatellaan tämä asia toisin päin. Vetäisitkö nahkahousut jalkaan ja istuisit kangaspenkille? Vai sitten ihan ne kangas, farkku tai jopa tuulipuvun housut jalassa kangaspenkille. Mikä olis enemmän se hetero auto vaihtoehto silloin?
- Eikannata
Toyotaa ei kannata ostaa. Huonoja, jatkuvati huollossa ja vanhaa tekniikkaa. Mielummin vaikka Dacia, samaa tekniikkaa mutta paljon halvempi.
- tottakai_kannattaa_
Miksei muka? Kun puhutaan hyvästä ja helposti huollettavasta tekniikasta eikä mistään nykymodernista surkeasta vaikeasti korjattavasta tekniikasta. Turhan kallista ja aikaa vievää. Kenen etu??
- huh_helpotus
Kun on vain huolloista kyse eikä korjaamisista. Jää rahaa muuhunkin käyttöön.
- varmaa_rahanmenoa
Niitä huoltoja tulee vain aika monta vuodessa. Esim. kori kaipaa hitsipillin kanssa suoritettavaa huoltoa alta 10 vuoden ikäisenä...
- ruostuukinPahasti
huh_helpotus kirjoitti:
Kun on vain huolloista kyse eikä korjaamisista. Jää rahaa muuhunkin käyttöön.
Toyotassa on vikoja siinä missä muissakin merkeissä, mutta nuo katsastustilastot antavat siinä suhteessa väärän kuvan. Muilla ajetaan enemmän ja useimmiten muiden hylkyjen syy on huonot renkaat tai päästöt ja molemmat syyt ovat omistajan laiskuutta. Renkaat pitää uusia kulumisen mukaan ja päästöt on kohdillaan kun käy ajamassa moottorin oikein lämpöiseksi ja isommilla kierroksilla ennen leimaa. Eikä Toyotan lähes pakollista katsastushuoltoa pidä väheksyä tilastojen vääristymien piilottelussa.
- Lapsiseon
Trollipojan lapsellinen aloitus.
- Ei_vaan_skitsofreenikko
Silloin sivupersoonakin voi olla minkälainen tahansa ja niitä on paljon aina tarpeen mukaan. Yhteistä niille on että ovat lapsellisia, esittivät iäkseen mitä tahansa.
- Eiavensista
Ei saa avensikseen edes automaattia dieseliin puhumattakaan nelivedosta. Iso ja painava auto mutta ei ole käytännössä yhtäkään moottoria jolla edes pääsisi ohi muista. 150 heppaa on isoon autoon eläkeläisen lukema. Tohon aveen kun laitat perheen kyytiin niin menosta tulee todella turvatonta jos ohi pitää päästä.
- sitten_on
Land Cruiser. On neliveto saa dieselin automaattina. Ja on yli 170 heppaa.
- Valotpäälle
Joo lantaruisku painaa varmaan 2000-2500kg? On vanhanaikainen työkone eikä millään tavalla nykyaikaa. Kiihtyvyys jotain 12 sek 0-100kmh varmaan suunnilleen. Alimitoitettu kovaääninen kone ja hirveet päästöt. Vanhanaikainen laatikko on tietty tuon jatkeena. Jos haluaa tuon kaiken ja laittaa siihen 70-90tonnia niin tervemeno. Sillä hinnalla saa uusia autoja/maastureita myös joissa on tehoa ja mukavuuksia sekä ulkonäköä. Tuo tojon romu pitäs ominaisuuksien mukaan hinnoteltuna olla alle 50 tonnin auto. Nyt noita ostaa todelliset aasit jotka ei tiedä millasia nykymaasturit oikeesti ovat. Tuossa lantaruiskussa pitäs olla väh 250hv diesel niin se menis edes kuten normaalit maasturit tuossa hintaluokassa.
- no_sitten
Valotpäälle kirjoitti:
Joo lantaruisku painaa varmaan 2000-2500kg? On vanhanaikainen työkone eikä millään tavalla nykyaikaa. Kiihtyvyys jotain 12 sek 0-100kmh varmaan suunnilleen. Alimitoitettu kovaääninen kone ja hirveet päästöt. Vanhanaikainen laatikko on tietty tuon jatkeena. Jos haluaa tuon kaiken ja laittaa siihen 70-90tonnia niin tervemeno. Sillä hinnalla saa uusia autoja/maastureita myös joissa on tehoa ja mukavuuksia sekä ulkonäköä. Tuo tojon romu pitäs ominaisuuksien mukaan hinnoteltuna olla alle 50 tonnin auto. Nyt noita ostaa todelliset aasit jotka ei tiedä millasia nykymaasturit oikeesti ovat. Tuossa lantaruiskussa pitäs olla väh 250hv diesel niin se menis edes kuten normaalit maasturit tuossa hintaluokassa.
Lexus RX 3,5L Hybridi 249Hv neliveto 317Nm. Siinä olis peli.
- Autotmaastossa
Valotpäälle kirjoitti:
Joo lantaruisku painaa varmaan 2000-2500kg? On vanhanaikainen työkone eikä millään tavalla nykyaikaa. Kiihtyvyys jotain 12 sek 0-100kmh varmaan suunnilleen. Alimitoitettu kovaääninen kone ja hirveet päästöt. Vanhanaikainen laatikko on tietty tuon jatkeena. Jos haluaa tuon kaiken ja laittaa siihen 70-90tonnia niin tervemeno. Sillä hinnalla saa uusia autoja/maastureita myös joissa on tehoa ja mukavuuksia sekä ulkonäköä. Tuo tojon romu pitäs ominaisuuksien mukaan hinnoteltuna olla alle 50 tonnin auto. Nyt noita ostaa todelliset aasit jotka ei tiedä millasia nykymaasturit oikeesti ovat. Tuossa lantaruiskussa pitäs olla väh 250hv diesel niin se menis edes kuten normaalit maasturit tuossa hintaluokassa.
Oikeassa olet tuossa "työkone" asiassa. Kun katselee uutisia ja dokumentteja, jotka ovat kuvattu jossakin luojan selän takana, niin ei siellä muita maastureita näy kuin Landcruisereita.
Nämä ns. herrasmiesmaasturit eivät kertakaikkiaan selviä niissä olosuhteissa.
Esimerkiksi Islannin jäätiköllä kulkevat isopyöräiset kulkijat näyttävät olevan kaikki näitä Landcruisereita. - nimenomaan_
Autotmaastossa kirjoitti:
Oikeassa olet tuossa "työkone" asiassa. Kun katselee uutisia ja dokumentteja, jotka ovat kuvattu jossakin luojan selän takana, niin ei siellä muita maastureita näy kuin Landcruisereita.
Nämä ns. herrasmiesmaasturit eivät kertakaikkiaan selviä niissä olosuhteissa.
Esimerkiksi Islannin jäätiköllä kulkevat isopyöräiset kulkijat näyttävät olevan kaikki näitä Landcruisereita.Ei voi olettaa, että olosuhteet maailmassa olisi jokapaikassa edelleenkään modernit ja nykyaikaiset. Vaikka on jo v.2016. Ymmärrän hyvin Landcruiserin käyttötarkoituksen. Jos sulla on mökki tai koti jossain vaikeessa maastossa ja ei olis vaikka talvikunnossapitoo niin ei paljon haittaiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 575650
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap233587Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2071710Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei281702- 921166
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna281119Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee49917Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel259846Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.72839Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35828