Fairy kei-tyyli

Storytime99

Onkos muita tuohon tyyliin hurahtaneita?

25

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moonmutant

oi on! Tyyli sopii mielstäni tosi hyvin myös arkiseen käyttöön, kun esim. lolita tai decora on hieman hankalampia arki käytössä. Värimaailma on myös mieleeni. Kannattaa katsoa instagramista transkuroko (myös tumblrissa dreamytabbykun) ja phoenixokazaki (löytyy samalla nimellä tumblrista ja youtubesta), jos ei ole vielä tuttuja! :)

• Hyi helvetti!

• Järkyttynyt

Hei animehintti sun kuuluis tykätä!

• Järkyttynyt kirjoitti:

Hei animehintti sun kuuluis tykätä!

No ei vitus!
        Emo tyyli menee iha hyvin mut Tollanen😨 kamalaa!

• Kauha-Guru

Emot ovat perseestä,tappaisivat itsensä jo vihdoinkin

• Kauha-Guru kirjoitti:

Emot ovat perseestä,tappaisivat itsensä jo vihdoinkin

Hah
        Kun ton kirjoittaa kauha😂

• Fairykei

Fairy kei on mahtavaa ja tiedän kyllä olen itse 12 vuotias fairy kei en uskalla vielä pukeutua niin fk kun voisi mutta kesäloman jälkeen otan niskasta kiinni ja olen fairy kei:3

• FairyKeihinPyrkivä

Haluisin kyllä pukeutua..mutta vanhemmat ei anna/eivät oikeen oo iloisia jos näytän esim. Äitille edes HAMEEN IHAN NORMAALIN MUSTAN hameen :/ sitteku näyttäs viel jonku lilan artsy söpön hameen..

• FairyKeihinPyrkivä

Jes! Sain mun ekan hameen tässä kesällä c:

• hauka.T1000

Terminaattorityyli on siistimpi. Sit terminaattorit kohtais jossain sellossa ja alkais ampumaan toisiaan. Jätkät vaan lentelis mut ei tuhoudu koskaan. Vähä porukka kattois.

• drhgdrth

Onko tää taas jotain japaninhapatusta? Niinku kospleijjaaminen ja iilimatojen tunkeminen...sinne minne ei päivä loista.

• Tämä on ehkä vammaisin mahdollinen tapa pukeutua. Voistko argumetoida miksi ikinä pukeutuisit näin?

• cliffBu

täällä yksi

• Täällä ainaski yks

• Himeko.kawaii

Fairy kei kamua Sastamalasta?

• Fairy kei tyyli on nätti tyyli, mutta en ole itse sen tyylinen. Sen sijaa mun kaveri on mutta ei uskalla itse pukeutua niin se on mielestäni kurjaa. :(

• 19v_mies

Pistin googleen ja ai että tuli mukavia kuvia. Ne jotka noin pukeutuvat, pysyttekö aina sisällä vai miten en ikinä nää tommosia?

• Patjuska

Oon hurahtanut, mutta vaikea on löytää mistään tyyliin sopivia vaatteita. Pitäis kait itse tuunata jotain kirppislöytöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe