Fairy kei-tyyli

Storytime99

Onkos muita tuohon tyyliin hurahtaneita?

25

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moonmutant

oi on! Tyyli sopii mielstäni tosi hyvin myös arkiseen käyttöön, kun esim. lolita tai decora on hieman hankalampia arki käytössä. Värimaailma on myös mieleeni. Kannattaa katsoa instagramista transkuroko (myös tumblrissa dreamytabbykun) ja phoenixokazaki (löytyy samalla nimellä tumblrista ja youtubesta), jos ei ole vielä tuttuja! :)

• Hyi helvetti!

• Järkyttynyt

Hei animehintti sun kuuluis tykätä!

• Järkyttynyt kirjoitti:

Hei animehintti sun kuuluis tykätä!

No ei vitus!
        Emo tyyli menee iha hyvin mut Tollanen😨 kamalaa!

• Kauha-Guru

Emot ovat perseestä,tappaisivat itsensä jo vihdoinkin

• Kauha-Guru kirjoitti:

Emot ovat perseestä,tappaisivat itsensä jo vihdoinkin

Hah
        Kun ton kirjoittaa kauha😂

• Fairykei

Fairy kei on mahtavaa ja tiedän kyllä olen itse 12 vuotias fairy kei en uskalla vielä pukeutua niin fk kun voisi mutta kesäloman jälkeen otan niskasta kiinni ja olen fairy kei:3

• FairyKeihinPyrkivä

Haluisin kyllä pukeutua..mutta vanhemmat ei anna/eivät oikeen oo iloisia jos näytän esim. Äitille edes HAMEEN IHAN NORMAALIN MUSTAN hameen :/ sitteku näyttäs viel jonku lilan artsy söpön hameen..

• FairyKeihinPyrkivä

Jes! Sain mun ekan hameen tässä kesällä c:

• hauka.T1000

Terminaattorityyli on siistimpi. Sit terminaattorit kohtais jossain sellossa ja alkais ampumaan toisiaan. Jätkät vaan lentelis mut ei tuhoudu koskaan. Vähä porukka kattois.

• drhgdrth

Onko tää taas jotain japaninhapatusta? Niinku kospleijjaaminen ja iilimatojen tunkeminen...sinne minne ei päivä loista.

• Tämä on ehkä vammaisin mahdollinen tapa pukeutua. Voistko argumetoida miksi ikinä pukeutuisit näin?

• cliffBu

täällä yksi

• Täällä ainaski yks

• Himeko.kawaii

Fairy kei kamua Sastamalasta?

• Fairy kei tyyli on nätti tyyli, mutta en ole itse sen tyylinen. Sen sijaa mun kaveri on mutta ei uskalla itse pukeutua niin se on mielestäni kurjaa. :(

• 19v_mies

Pistin googleen ja ai että tuli mukavia kuvia. Ne jotka noin pukeutuvat, pysyttekö aina sisällä vai miten en ikinä nää tommosia?

• Patjuska

Oon hurahtanut, mutta vaikea on löytää mistään tyyliin sopivia vaatteita. Pitäis kait itse tuunata jotain kirppislöytöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      31
      1485
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      95
      1437
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1407
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1170
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1170
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1030
    Aihe