hei olen kerrostalon rappukäytävä siivojana ja vahaus tehtiin loppuun viime keskiviikkona miten nopeasti uskaltaa ylläpitosiivouksen tehdä niin että ei tarvitse varoa veden käyttöä normaalisti käytän vettä koska muuten ei lika lähde kannataisiko kokeilla esim kuivemmalla mopilla ottaa lattiat kun se on nyt vahattu en ole mistään löytänyt tietoa miten vahauksen jälkeen ylläpito siivous hoidetaan?
ylläpitosiivous
erkki25
1
129
Vastaukset
- laitsis
Uutta vahaa ei tosiaan kannata heti kovin kostealla pyyhkiä joten siivoa alkuun kuivemmalla mopilla ja poista kosteammalla pyyhkeellä ainoastaan tahrat.
Itse varmaankin pitäisin ainakin sellaisen parin viikon "kuivemmallamopilla"- jakson. Muistelen joskus jostakin lukeneeni että vahan täydellinen lujittuminen veisi ainakin tuon ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643