kareta oy vai buusteri?

karetavsbuuster

kokemuksia kummastaki? kumpi "parempi". :D karetalle pääsisin töihin, mutta sanoin että käyn vielä buusterin haastattelussa maanantaina ja mietin asiaa sitten uuelleen, jos sattuu että pääsisin myös buusterille.

Tiiän kyllä, että kyseessä puhelinmyyntiä, joten ei sitä tarvii mainita.

Kokemuksia kehiin, tulleeko palkka ajallaan? millanen takuupalkka buusterilla, vai onko ollenkaan? mitä ehtoja takuupalkan saamiseksi?

24

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buustiako

      Ite oon siirtynyt buusterilta karetalle. Hetkeäkään en ole katunut. Palkkaus on selkeämpi ja parempi. Provisiot on karetalla paremmat.

      Karetalla olen nyt ollut 3 kuukautta ja olen ollut tyytyväinen palkkaani, kaikki on hoitunut ajallaan. Buusterillakin sain kyllä palkat aina ajallaan, eikä varsinaisesti sielläkään mitään valittamista ollut. Kaveri oli karetalla, niin siksi siirryin.

    • evita97

      Karetalla ei kehuta yhtään työntekijöitä. Päinvastoin jos on pomon mieleen ja tekee paljon kauppaa niin kyllä sitten kehutaa. Mutta ei muuten

      • evita97

        Ja Lappeenrannan karetasta on kyse!


      • Kiveskarva666

        Miksi kommentoidakkaan jos ei näy työn tulosta.


    • Mais98

      Buusterista ei ole kokemuksia, mutta viime talvena olin opiskelun ohella iltatöissä Karetalla. Oli ainakin opiskelijalle oikein hyvä työpaikka. Kauppaa tuli ja porukka oli tosi kannustavaa. En varmasti mistään muusta työstä olisi saanut yhtä hyvää liksaa opiskelijana.

      Tein hommaa 3 iltaa viikossa. En tiiä kestäskö mun ääni ees tehdä joka päivä vaikka 6h vuoroa. Mulla on aika herkkä ääni ja välillä se meinas loppua 4h vuoronkin aikana.

    • Extyöpaikkoja

      Ehottomasti Kareta, palkka on paljon parempi ja selkeempi. Tunnen molempien johtoa henk koht ja Karetan porukka on jollain tavalla reilumpaa ja ihmisläheisempää. Lisäks takuupalkka on, toisin ku buusterilla.

    • Veerenna

      Karate rulaa

    • Stadilainemisu

      Ja kyllä buusterillakin on takuupalkka, viitaten aiempaan kommenttiin keskustelussa :D Ja Karetalla myös tiukat ehdot, että saa sen suht ookoon takuupalkan. Itse oon töissä Hyvät Lehdet-nimisessä firmassa btw.. Ja siellä ainakin hyvä työilmapiiri ja palkkaus reilu :)

    • missätoimistoon

      missä niillä on toimisto helsingissä?

    • uiokhuio

      hyvillä lehdillä töissä?

    • Hankenstudent93

      Kertokaa tuosta Niklaksesta lisää. Ainakin Ig:ssa kuva jossa Rolex. Sitä kun zoomaa niin näkee ettei ole aito. Kuka ees viittii käyttää feikkejä Suomessa :D Onko hän siis joku kauppakorkeasta valmistunut juipelo? Tälläiset tyypit kiinnostavat..

    • hahahahahaaahahahahahah

      Miksi ne kiinnostavat? Oot joku pervo? :D :D

    • Buusteri ei kannata, Suomen pienimmät provikat ja soittomateriaalin on kortillla ja sitä jaetaan kitsaasti myyjille.
      Buusterissa voit joutua soittamaan sellaista kahdeksan kertaa soitettua listaa josta kukaan ei enää vastaa puhelimeen.

      Allekirjoittanut oli Buusterissa eli silloisessa Mediapexissä viisi vuotta sitten eikä ollut häävi työpaikka.

    • gjkkhgcgvhc

      Niin ja buusterissa käväisin haastattelussa. Työhönottaka kertoi että tuotteet pisteytetään ja siitä muodostetaan kunkin päivän päätteeksi tuntipalkka. Ja kaiken lisäksi vähennetään ruokatako joka on puoli tuntia päivässä. Eli käytännössä tarkoittaa dttä mitä enemmän myht sitä isompi lovi talolle.
      Kyseessahän on puhas provikkapalkka eli urakkapalkka eihän siitä mitään ruotaukoja vähennetä!!!?????

      Lisäksi te-keskuksen ohjeissa ja työlainsäädännössä on yksiselitteisesti
      kerrottu että palkkaus on ketrottava työntekijälle mahdollisimman yksiselitteisesti!!!!

      Tämä firma harrastaa tahallista mutkikkaan järjestelmän luomista ja lisäksi perusteettomasti vähentää kunakin päivänä ruokatauon vaikka kyseessa on puhas provisio. Ei tuntipalkka kuten annetaan ymmärtää

      Ei ole pohjapalkkaus. Mitä tulee työaikaan kun sitä tehdään vuoroissa urakkapalkassahan ei ole mitään kiinteää työaikaa eikä sellaista voi vaatia

    • gjkkhgcgvhc

      Buustdri tahallaan harhauttaa työntekijöitä jos on provisio niin se on sitten provisio ilman mutkia.
      Tosiaan lainsäädännössä on selkeät ohjeet asiasta.

    • Mietiskwlijä

      Ite olin Karetall kuukauden ja ajattelin, että tein suuren virheen. Sitten osottautuikin, että homma ei ollut niin kamalaa, työkaverit olivat ihania ja palkkasysteemi on hyvä. Karetalle kannattaa jos ei löydy muuta mieleistä

    • Karetalainen

      Melkeen vuosi Karetalla takana. Enkä enää kyllä vaihtas ainakaan saman alan töihin muualle.

      • Mähki

        Millä Karetalla oot ollu duunis?


    • 123...123

      Just törmäsin Karetan mainokseen facebookissa. Täytin hakemuksen ja tulin tänne kattomaan, että mitä siitä on kirjoitettu. Onneksi täällä näyttää olevan ihan positiivisiakin kokemuksia.

      Kuinka nopeasti olette päässeet karetalle haastatteluun hakemuksen jättämisen jälkeen?

    • bdfb

      kuukausipalkka 824 euroa, mulle riitti 2 vkoa. Mainostavat että saat pohjapalkan lisäksi alan parhaat provikat, täyttä kusetusta tuollainen ilmoittelu. Se on joko pohja tai provisiot, kumpi suurempi. Molempia et saa. palkka ei ole työehtosopimuksen mukainen, ei kelpaa työssäoloehtoon liitolle

      • Mareta

        Huh huh.

        Taidanpa jättää menemättä noilla paskapalkoilla.


    • jinny_

      Buusterin "takuupalkka" on jotain 2e/tunti luokkaa ja provisiot ei hääppöisiä. Vaikka myy todella paljon, palkka on vähemmän kuin esim. kaupan kassalla, joka saa sentään ilta ja viikonloppulisät. Kovaa hommaa surkealla palkalla.

    • PaljonPalkka

      No, mikä Kareta Oy:llä on takuupalkka/kk ja mitkä provisiot päälle?

      Vastaukseksi ei riitä "kaupungin paras takuupalkka provisio".
      Lukuja kehiin ja rehellisesti, kusetusyritykset näkyvät kyllä paljastuva nopeasti.

    • JJOntti

      toisessa noista aletaan kohta myydä erään suomalaisen peliyhtiön uhkapelejä, ja provikat ovat osa pöydällä kiertäneestä rahasta. tosin vaan noin 4% mutta kyllä siitä illan aikana melkoinen summa tulee. eli itse ainakin pysyn mukana enkä lähde ennen kuin tuon kortin olen katsonut

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe