Etelä-Suomen sähköyhtiöt

Zippis34

Muutan kohtapuoliin Vantaalle eikä ole mitään hajua siellä suunnalla toimivista sähköyhtiöistä, joten vinkkejä kaipaisin mistä saisi edullisimmin sähköä?

Muutan kerrostaloon eikä sähkönkulutus pitäisi siis olla mitenkään päätähuimaava.

10

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zippis34
      • kilpailuttaja

        Tässä on myös hyvä 247 energian Ekowattispotti sopimus. Tää on myös kuukausimaksuton soppari ja saat hyödynnettyä kesän alhaiset hinnat.
        Lisäksi Ekowattispotti on toistaiseksi voimassaoleva eli sen voi vaihtaa heti, jos sopimusehdot muuttuvat epäedulliseksi.

        https://energia247.fi/tilaa/47


      • Zippis34

        Eikö tää 247 oo joku vanha firma uudella nimellä vain...mitä nyt kuukkeloin niin ei kovin mairittelevia arvosteluja ole saanut.

        Katsoin noilta 247 sivuilta ja heidän omalla laskurilla kalliimmaksi tuli kuin tuo mitä minä ehdotin. Onko kenellään ehdottaa jotain muuta?

        Varmin tietysti olisi ottaa isolta ja tunnetulta firmalta mutta se sitten maksaa myös...


      • asdsadsada

        Tais olla Market Energia entiseltä nimeltään...


      • kilpailuttaja
        Zippis34 kirjoitti:

        Eikö tää 247 oo joku vanha firma uudella nimellä vain...mitä nyt kuukkeloin niin ei kovin mairittelevia arvosteluja ole saanut.

        Katsoin noilta 247 sivuilta ja heidän omalla laskurilla kalliimmaksi tuli kuin tuo mitä minä ehdotin. Onko kenellään ehdottaa jotain muuta?

        Varmin tietysti olisi ottaa isolta ja tunnetulta firmalta mutta se sitten maksaa myös...

        En tiedä mit6ä löysit googlella mutta minä ainakin olen tyytyväinen 247 energiaan. Olen ollut asiakas Tämän vuoden Helmikuusta alkaen eikä ole ollut mitään valittamista. Kaikki on toiminut niinkuin pitääkin.


    • tabou
    • dfdfdffd

      Joo, ja kannattaa katsoa noita Oulun hintoja.

    • eskozperäläkylänpoeka

      Mitenkä tuosta sähkönkään kilpailuttamisesta nykyään tulee mitään, kun uusia ja "uusia" kikkakolmonen yrityksiä nousee kuin sieniä sateella ja joilla kaikilla on joku ihme kampanja, että nyt tähän ja tähän hintaan, puoli vuotta sähköä ja sitten ei hinnoista mitään tietoa. Kilpailutussivujakin on jo niin monia että ei tiedä mikä niistä on luotettavin.

    • TämäOnVirallinen

      www.sahkonhinta.fi ja tuonne kulutukseksi vaikkapa 2000 kWh vuodessa, paikkakunnaksi se minne muutat... sun tarvii vain tilata sinne uuteen osotteeseen soppari parhaaksi katsomastasi firmasta. GOOGLETA kuitenkin jokainen harkitsemasi firma ennen tilaamista...

    • VE_uusiosähkö_on_ihan_OK

      Kokeilin vantaalaisena muutamia vuosia mm. sekalaisia vihersähkön toimittajia, mutta laskutus oli sekavaa eikä aina edes selvinnyt, mikä laskutusjakso oli kyseessä. Palasin Vantaan Energian asiakkaaksi ja päivitin vuosi sitten sopimuksen uusiosähköksi. Kun nyt entinen sopimus päättyy, niin uusi jakso näyttää olevan entistä edullisempi.
      Katsoin laskustani, että kun otetaan huomioon perus- ja siirtomaksu verot, niin kovin pieni on tuo osuus, johon voi kilpailuttamalla vaikuttaa ja mahdollinen säästö olisi omalla kohdalla vain toista kymppiä vuodessa. VE:llä on hyvät nettipalvelut, joilta saan seurattua talouteni sähkön kulutusta, ja jotain arvoa tällekin lisäpalvelulle on annettava.
      Uskon uusiosähköön enemmän kuin tuulivoimaan, sillä VE:n tuottaa roskan voimalla kaukolämpöä ja sähköä silloinkin, kun tuulivoimalat ovat tyynellä säällä (varsinkin pakkasella) lepäilemässä.. Ilman valtion maksamaa tukea kenelläkään ei olisi varaa ostaa tuulivoimaloiden tuottamaa sähköä, vai kuinka?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe