Onko niitä missä?
Hanian suomibaarit
11
8037
Vastaukset
- hania
Oneksi en ole nähnyt.
- Toxo
Malemessa tai jossain taitaa yksi olla. Nimeä en muista Hot jotain.
- kummastuttaa
Ja meni kiinni jo syyskuun alussa!! Harmitti kun sinne Agia Marinasta lähdettiin. Ovet säpissä..parhaaseen loma-aikaan. Kumma kun eivät järjestä Suomalaisille mitään iltaviihdettä, vaikka paikka ihan kuhisee Suomalaisia joka kesä..
- kummastuttaa
kummastuttaa kirjoitti:
Ja meni kiinni jo syyskuun alussa!! Harmitti kun sinne Agia Marinasta lähdettiin. Ovet säpissä..parhaaseen loma-aikaan. Kumma kun eivät järjestä Suomalaisille mitään iltaviihdettä, vaikka paikka ihan kuhisee Suomalaisia joka kesä..
Eikö kreikkalainen viihde kelpaa kreikassa?
- kummastuttaa
kummastuttaa kirjoitti:
Eikö kreikkalainen viihde kelpaa kreikassa?
Kelpaa toki. Mutta parin viikon lomalla olisi kiva laulaa välillä karaokeakin ja tavata muita suomalaisia. Usein noissa paikoissa on ihan hyvä meininki, kun niissä käy vaan sellasta porukkaa, jotkaoikeasti tykkää siitä meiningistä.
- Mailmanmatkaaja38
kummastuttaa kirjoitti:
Kelpaa toki. Mutta parin viikon lomalla olisi kiva laulaa välillä karaokeakin ja tavata muita suomalaisia. Usein noissa paikoissa on ihan hyvä meininki, kun niissä käy vaan sellasta porukkaa, jotkaoikeasti tykkää siitä meiningistä.
No voi hyväluoja Maleme/Hania tai Kreetalla yleensäkin on suomalaisia paljon varmasti koko lomakauden, heitä tapaa varmasti. Se että pitää päästä vielä laulamaan suomalaista karaokea saa mut voimaan pahoin. Eikö ole jännittävämpää mennä paikallisten mukana heidän ilta rientoihin ja tutustua sen kautta kulttuuriin.
- Toxo
Baarin nimi on Hotshot ja sijaitseekin Geranissa. Googlaile, niin löytyy tietoa.
- Souvlaki
Onhan karaokea muissakin baareissa. Miksi pitää olla suomalaista musiikkia? Paljon parempi meininki on esim. Rockhousessa, jos olette menossa Plataniakseen lomalle.
- tiitulveissan
Rock housessa vesitetyt drinkit, siitä en halua maksaa.
- aaha-aaha-aaha
Eräässä ruokapaikassa omistaja pisti kirkaa soimaan olis tehny mieli jättää ruokailu kesken ja häipyä paikalta.
- taksii7
Rockhousesta tien yli ja vastapäätä, siellä on suomimusaa kun vaan pyytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497