joutsenlammen ovet kiinni

ihmettelijävaan

nyt kun matut ovat lähteneet niin kuka osaa vastata seuraaviin joutsalaisia askarrutavvin kysymyksiin
1 mihin hävisivät verorahoilla hommatut polkupyörät?
2 kun sinne ostettiin familon patjat joka jannulle, vietiinkö ne mukana vai jäikö ne sinne
3 joutsan seutu teki uutisen kun matut tulivat täysihoitoon, oliko lehdistö paikalla kun he poistuivat, haastateltiinko ketään?
4 mikä oli kustannusvaikkutus joutsassa eli paljonko lisäsi joutsan kunnan menoja?
5 paljoko sh kustannuksia tuli srh piirille tästä vierailusta?
6 kuinka nopeasti tämä kirjoitus poistuu täältä?

11

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BisnesTäkÖ

Uutisoituna päivälehdissä miljardin lisäkulu mamujen elättämiseen maakunnissa . Tokihan siitä murusia tännekkin.

• ählämittakas

Hyvä! Olen ajatellut samaa. Olen koko ajan ollut sitä mieltä että yle ja muu valtamedia hyssyttelee ja kertoo osa totuuksia, että kantaväestö pysyy rauhallisina veronmaksajina.

• poikamiespoika
    • Hyvääkin

Minäkin ostan ainakin yhden friidun palvelun .

• bordelli

kannattaisi perustaa joutsenlammelle. Saataisiin ympäristökunnistakin varmasti asiakkaita. Verot toki pitäisi maksaa, kunnan kassaan kilisis mukavasti.

• KaikTyytyväisex

Miten mukavaa olisi palata lammelta selvinpäin 1 Kersana pit ryypätä pitkin iltaa ja juottaa jotain "kottaraista" piirakan toivos . Reiluna ostopalveluna kaik toimis hyvin , ämmäkin olisi asiassa hyvin mukana olisihan se hänelle elikeino .

• laskusuvakeille

Suvakit saisivat maksaa koko laskun mikä paskasakista aiheutui. Ja se ei ole ihan vähän.

• kjklklklklj

jäikös ne uudet matuille ostetut finlayson patjat ja muut petivaatteet sinne kun sieltä lähdettiin, olisi uusille tytöille mukavampi tehdä töitä siellä

• HyppyKubbaa

Täiset & kuppaset vällyt joutavat ekokemin kuormaan.

• fdhgfhj

kuulemma fasessa oli juttua et joku oli pitänyt narikassa takkiaan ja matujen takit oli ollut siinä vieressä nin sit tuli paukamia ja kutevaa ihoa kun lähti sieltä kapakista eli jotskin tuliaisia tarttui mukaan matujen vaatteista

• Ruususelta

Luteet ja täit ym tippurit kulkeutuvat matkailun myötä koko yhteiskuntaan . Nämä ovat niitä kulttuuria janoavien mausteita .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe