joutsenlammen ovet kiinni

ihmettelijävaan

nyt kun matut ovat lähteneet niin kuka osaa vastata seuraaviin joutsalaisia askarrutavvin kysymyksiin
1 mihin hävisivät verorahoilla hommatut polkupyörät?
2 kun sinne ostettiin familon patjat joka jannulle, vietiinkö ne mukana vai jäikö ne sinne
3 joutsan seutu teki uutisen kun matut tulivat täysihoitoon, oliko lehdistö paikalla kun he poistuivat, haastateltiinko ketään?
4 mikä oli kustannusvaikkutus joutsassa eli paljonko lisäsi joutsan kunnan menoja?
5 paljoko sh kustannuksia tuli srh piirille tästä vierailusta?
6 kuinka nopeasti tämä kirjoitus poistuu täältä?

11

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BisnesTäkÖ

Uutisoituna päivälehdissä miljardin lisäkulu mamujen elättämiseen maakunnissa . Tokihan siitä murusia tännekkin.

• ählämittakas

Hyvä! Olen ajatellut samaa. Olen koko ajan ollut sitä mieltä että yle ja muu valtamedia hyssyttelee ja kertoo osa totuuksia, että kantaväestö pysyy rauhallisina veronmaksajina.

• poikamiespoika
    • Hyvääkin

Minäkin ostan ainakin yhden friidun palvelun .

• bordelli

kannattaisi perustaa joutsenlammelle. Saataisiin ympäristökunnistakin varmasti asiakkaita. Verot toki pitäisi maksaa, kunnan kassaan kilisis mukavasti.

• KaikTyytyväisex

Miten mukavaa olisi palata lammelta selvinpäin 1 Kersana pit ryypätä pitkin iltaa ja juottaa jotain "kottaraista" piirakan toivos . Reiluna ostopalveluna kaik toimis hyvin , ämmäkin olisi asiassa hyvin mukana olisihan se hänelle elikeino .

• laskusuvakeille

Suvakit saisivat maksaa koko laskun mikä paskasakista aiheutui. Ja se ei ole ihan vähän.

• kjklklklklj

jäikös ne uudet matuille ostetut finlayson patjat ja muut petivaatteet sinne kun sieltä lähdettiin, olisi uusille tytöille mukavampi tehdä töitä siellä

• HyppyKubbaa

Täiset & kuppaset vällyt joutavat ekokemin kuormaan.

• fdhgfhj

kuulemma fasessa oli juttua et joku oli pitänyt narikassa takkiaan ja matujen takit oli ollut siinä vieressä nin sit tuli paukamia ja kutevaa ihoa kun lähti sieltä kapakista eli jotskin tuliaisia tarttui mukaan matujen vaatteista

• Ruususelta

Luteet ja täit ym tippurit kulkeutuvat matkailun myötä koko yhteiskuntaan . Nämä ovat niitä kulttuuria janoavien mausteita .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe