Raidetangon sisäpään vaihto

2000vmLineaSol

Näissä ei ole tarkka ohjaus, mutta 2.0i:ssä hieman heikompikin varmaan läpäisee katsastuksen, onko asentamisessa ongelmia. Hieman naputtelee ja rikka irtoaa ja sisäpää on kiinni kierteillä, meneekö helposti takaisin. Osahan on halpa. Renkaiden kulmat ovat sitten oma tarinansa.

6

5340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härski-

Ulkopäätähän ei tarvitse irrottaa lainkaan ellei sitäkin vaihda. Kierrät sisäpään ulkopäästä irti, nappaat sisäpään paljekumin irti. Nyt pääset käsiksi sisäpään irrotukseen! (Välillä pirun kovasti kiinni)

Sama homma käänteisessä järjestyksessä, älä väännä sisäpäätä hampaat irvessä kiinni ettei hammastanko vahingossakaan väänny (saa kyllä suht huoletta kiristää).

Jos et saa autoa kunnolla ylös niin haasteeksi saattaa muodostua paljekumin takaisinlaitto, helpoin kun laittaa nippusiteillä takaisin, tarvikekumeissa monesti tulee niparit mukana. Kyllä pysyy!

• Joskustoiste

Katsoin, kun sisälokasuoja oli irti, eikä houkutellut ruveta vaihtamaan, kun on niin syvällä.

• Anonyymi

Saako sivuleikkureilla tai Abikoilla nipsut kiinni.

• sellaistaSeOn

Ikunen Toyota, ei kuluvia tai rikkoutuvia osia.

• Anonyymi

Minkälainen raidetankotyökalu, oliko 36 - 41 mm.

• Anonyymi

Ihmetyttää suojusten joustamattomuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe