Minulla on 2 poika gerbua. Voivatko lähteä aika pienessä kuljetuslaatikossa mun mummolaan kanssani automatkan pituus on 7-8 tuntia. Koska gerbut ei sais streessaantua hirveästi tai voi käydä köpelösti. Onko turvallista?
Voiko gerbiili matkustaa turvallisesti?
4
948
Vastaukset
- Sedä
Gerbiileille kaikista stressitömintä on, jos voit saada niille hoitajan kotiin siksi aikaa että olette reissussa. Jos hoitaja ei onnistu, niin kyllä ne matkustamisestakin pärjää. Kuljetuskopan on syytäkin olla pieni, koska liian suuressa laatikossa ne voi äkkijarrutuksessa lentää pitkän matkaa mikä on vaarallista. Ethän laita koppaan myöskään mitään painavaa esinettä joka voi kaatua, piiloksi voi antaa pahvilaatikon ja paljon purua. Vedentarpeeseen riittää vesipitoiset kasvikset. Ja muistathan kesäkuumalla, että gerbiilejä ei voi jättää kuumaan autoon etteivät saa lämpöhalvausta.
- Onkoturvallista
Gerbiilit joutuisivat olla kuljetuslaatikossa 3pv pärjäätköhän ne siinä?
- tilavaaasumkista
mitähän jos hankit sinne mummolaan vierailuhäkin. Kuljeutusboksi on liian pieni jatkuvaanasumiseen ja 3 vrk käy jo jatkuvasta asumisesta. ( haluaisitko itse olla matkalaukussa puolen viikkoa?)
- Anonyymi
Varmasti ei voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892