Moro! Aattelin näin suomalaisille laittaa tän Growtopia hackin:)
Selailin netissä iha normaalisti ku silmään pisti yks growtopia video.Videossa kyseinen ukko teki tämän saman hackin.http://realhackgrow.weebly.com/ Tossa ois:) Laittakaa tuloksia tonne alle::)
100% Growtopia Gem Hack?!
25
1295
Vastaukset
- Jerzka99
KIIITOS!! OMG eka Hackki mikä mulla on toiminu..Saako tätä käyttää enemmän kuin 1 kerran? Mutta KIITOS!!
Moro Jerzka99!Sivustolla pystyt käyttämään max 3 kertaa gem hackkejä:)4 kerrasta joudut maksamaan 4wl:) Päivänjatkot:)
- OMMMMG
MITÄÄHHHOMGOMGOMG.....Täähän toimi..OMG
Muumipojuz lähetit väärän salasanan tai käyttäjätunnuksen:(
- eiscammitty
growpave kirjoitti:
No en mä ny tänne sellasii hackei kertois missä scammataan:DD
:DDD
- eiscammitty
Menin tyypil mil oli angelit:D Mut mua ei scammatty....OMG?
- GroMM
Ei muakaa scammatty..:O Sain 10k gemei..OIKEESTI MITÄHHHHHHHHHHH!! Kiitti ku jaoit tän:)))))))))))
- Oiku
Mitten Taa Ethan ipadilla ku en Tajuu ku ne i.e. tutu kayttajal
- kiittiii
KIITOS :3
- OMMMMMG
TYYPI!!!!!!!!!?????????? Mua ei ees scammatty vaik menin mun ykkös käyttäjäl millä oli 32wls ja angelit OMG...Mitää...ei näköjään tartte laittaa mitää kakkos käyttäjää....Wut!?!
- RelaXieD
Growtopia account Giveaway almost 200 h played and lvl 18 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=83NXwvy6Opk - Toimiis
Toimii:)
- WLSS
menin tyypil mil oli 5wl...mut miks en saanu gemi...Mut sain 10wl lisaa joten kiitti
No, musta noi voivat olla tietokoneviruksia jotka rikkovat tietokonettasi. :( En kyllä latais mitään jos sielt voi ladata jotain.
- Vaahtis192
Tää ei nyt vaan tominu
- Kokeilija.perkele
Minä laittoin ja mulla ei toimi MITÄ VITTUU!!
- Mmooo
Kauan soi menee että gemit tulee
- Mmooo
Ja jos 4 kerrasta joutuu makasmaaa niin ilmottaako se että maksa vai ottaakse vaan yhtäkkii raahaa
- Nimhacks
Menkääs kaikki sivustolle
Https://growtopiafreegemhackzzzzz.weebly.com - Nimhacks
Tällanen juttu tuli mieleen että miks useimmissa hackeissa on "verify" joka stoppaa haxailyt.
Tässä ei ole MENKÄÄ SIVUSTOLLE
Https://hrowtopiafreegemhackzzzzz.weebly.com TÄÄ TOIMI AINAKIN MULLA JA MUN KAVEREILLA KANNATTAA KOKEILLA EI TOIMI ALLE 15LEVELILLÄ - Villegalle69
Hyvä on
- Villegalle69
Eihän tästä saa
- Parasfani1
Jeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954