Olen siis opiskelija, eikä opintotukeni riitä edes vuokran maksamiseen. Asun tampereella ja olen kyllästynyt tähän köyhyyteen.. :'D Olen nopea oppimaan ja olen tehnyt monenlaista työtä kultasepän hommista mansikanpoimintaan, joten jos sinulla olisi tarjota minkäänlaista pitempi aikaisesta työstä yhteen keikka hommaan niin laita ihmeessä sähköpostia [email protected]
20v näppärä ja sosiaalinen tyttö etsii töitä
työtävailla
4
361
Vastaukset
- jories
moikka. otappa yht [email protected] varakas mies vailla mukavaa neitiseuraa. hki!!
- hyvinvointi_työksi
Jos haluat työn, jota voi tehdä opintojen ohessa ja jota voi tehdä niin Suomessa kuin ulkomaillakin, katso tämä video https://www.youtube.com/watch?v=YwiyE1tutP4 ja jos kiinnostuit, laita meiliä tero.laakso (at) kolumbus.fi niin kerron lisää!
- etatoita.kotona
Kotona tehtäviä chat-töitä olisi meidän firmassa tarjolla, laita mailia niin annan mun pomon yhteystiedot.
[email protected] - KalleS63
Tonne voi jättää myös oman ilmoituksen :) www.kukaosaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506