Nonii, haaveet kaatu ja Lyseoon eikä Klassikkaan ei päästy. Onko se Kallavesi ihan oikeasti sellainen paskalaitos, kuin sanotaan?
Ja nyt ei mitään lässy-vastauksia, kuten; "Täällä on ihan hirveen hyvä yhteishenki" jne...
Ainakin kun itse rakennusta katsoo nii aika synkkä paikka on kyseessä.
(ps. jos kukaan tuleva Lyseolainen haluis vaihtaa paikkaa, nii viestiä ;-))))))) )
Kallaveden Lukio (Kuopio)
9
2199
Vastaukset
- EiKallavesi
Valitettvasti se on juuri sitä itseään. Opettajat ammattitaidottomia ja ankeat tilat huonoine välineineen. Onneksi en ollut sielä vuottakaan vaan vaihdoin parempaan.
- LonelyRider23
"vaihdoin parempaan" No mitäs v***ua? Selitähän, että minne ja miten.
- asljdfasjdlfjlajsdlf
No hei, sulla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet sun tulevaisuuden suhteen pääsit sitten minne lukioon vain. Voit jokaisessa lukiossa kirjoittaa ihan yhtä hyvät paperit kuin parhaassakin lukiossa. Voit saada ne L:n paperit huonossakin lukiossa. Muista vaan että kaikki on kiinni SINUSTA itsestäsi! Tsemppiä opiskeluihin ja noukka pystyyn ja tuulta päin :)
- 99m
Oisin kans halunnu Lyseoon mutta keskiarvo ei ihan riittäny. Löytyy monia saman kohtalon kokeneita kavereita mut me kaikki ollaan viihdytty ! Oon myös kuullu monelta korkeemman keskiarvon oppilaalta että haluaisivat vaihtaa kaluun. Rappuset vaikuttaa kauheille mut niihin tottuu oikeesti nopeesti ja ei oo enää mitään ongelmaa kunnon kannalta juosta vaikka vitoseen reppu selässä. Koulun ulkonäköä ei voi kehua mut kun käytävät on täynnä oppilaita siihen ei kiinnitä huomiota, vaikka kuulostaaki oudolle. Tutustumispäivän ja huhupuheiden perusteella koulusta ei kieltämättä saa hyvää kuvaa vaikkei asia niin ookaan :D Tääl on paljon kurssivalintamahdollisuuksia eli päivistä ei tuu liian pitkiä hyppytuntien takia. Opettajiakin on niin paljon että on mahdollisuus valita itse :-)
- LonelyRider23
Kiitoksia vastauksista! Vielä on melkonen v**utus, että pienestä jäi kiinni, mutta enköhän mä ne 3 vuotta kestä.
Eihän kukaan Kallavesiläinen vois vielä syventää noita Liikunta-sessioita? Onko se sitä samaa sähly, koris rumbaa vai löytyykö liikunnanohjaajista sellainen henkilö, joka vetää äärirajoille jonkinlaisella kuntopiirillä? - KuhaEiLumit
Kalavesi on ainakin mun mielestä ihan hyvä. Oon siis ite lyskalainen ja ne kurssit mitä mulla oli KaLussa oli ihan ok ja tapasin kivaa sakkia. Saat kiittää onneasi että päädyt sinne etkä Lumittiin.
- Jdkdlf
Mä kävin aikanani Klassikan, mut ne kurssit jota otin Kallaveestä oli parhaimpia ikinä ja kaduin Klassikan valintaa. Klassikas ainaki kaikki oli hikipinkoja ja tosi suorituskeskeistä. Kallaveessä oli paljon parempi. Mut siis käytännössä jos wilma toimii samallai ku ennen. Nii voit käydä vaikka kaikki kurssis eri koulus jos haluat ja olla silti kallaveteläinen
- Lukuku
Joo, oon entinen musiikkilukiolainen ja voin sanoo, et älkää menkö lumitiin ennen kun ne saa uudet tilat :D ei tuolla pysty ees hengittämään kun on niin ahdasta!
Sit lopulta se on kuitenkin ihan omasta työstä kiinni minkälaiset yo arvosanat saa. Itsellä oli pari ällää ja loput eetä vaikka olenkin tällaisesta paskalaitoksesta :'D - lukio1
mäki mietin menemistä kallaveteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648