Kertokaa....

Tällänevaa

Eli siis joo...Oon 13v. ja kysyn nyt teiltä et oonko liian painava? Mun mitat on: 161,3 cm ja 47 kg.

Ei mitään haukkui kiitos, muutenkin on masennusta. Otan kaikki kommentit (paitsi haukut) hyvällä...

11

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camilla19

      Onko sinulla joku sairaus vai miksi olet noin lihava? Ottaisin yhteyttä pikaisesti lääkäriin.

    • Syö_hyvin

      E missään nimessä ole liian painava. Pyydä äitiäsi tuoman tai hae itse kaupasta jättipussilliset sipsejä ja juustonaksuja ja nakkeja. Lisäksi lettutaikina ainekset ja hilloja ja kermaa vaahtoa varten. Syö sipsit ja naksut ja vedä letut jälkkäriksi. Ruokajuomana toimii koko aterioinnin ajan tuo siirappi.

      Jatka tätä ruokavaliota sinnikkäästi ja tuotapikaa huomaat olevasi äitisi kokoinen tosinainen, jota ei tuuli vie.

    • Fb91

      Oletko tyttö vai poika ? Helpompi myös arvioida kun tietää kumpi sukupuoli kyseessä koska pojilla ja tytöillä kroppa toimii hiukan eri tavalla.

    • hööks

      Et oo

    • hhhhhhmmm

      Tsiisus mitä shaibaa tässäkin kessassa on kirjoitettu. EI, Et ole lihava. Sen näet itsekin sinun bmi:stä, olet normaalipainoinen hoikka. Ole huoleti!

    • ewrfweg

      No riippuu ihan siitä varmaan miltä olo tuntuu. Ei me tiietä sun tuntemuksista. Minun sisko oli ikäisenäsi ja pituisenasi enimmillään lähes 2 kertaa painavampi, mutta laihduttelun jälkeen lukion ekalla jo hyvinkin hoikka ja sopusuhtaisa. Kyllä keho enenpitkää hakee sen rakenteelleen parhaiten sopivan painonsa, kuhan sitä ei tahallaan riuduta tahi lihota.

    • Et ole.

      Jos et usko puhetta, niin netti on painoindeksilaskureita täynnä.

      • Haha😂😂
        Niillä yritetään ylisyöttää ihmiset aivokuolleiksi!😂


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Haha😂😂
        Niillä yritetään ylisyöttää ihmiset aivokuolleiksi!😂

        Eiköhän se tuollainen paskanjauhaminen ne aivot ennemminkin kuoleta. :)


    • Esjonne666

      Et todellakaan oo ylipainonen. Ite oon 13w 162cm pitkä ja painan 55kg ja mulle lääkäri sano et se on normaali paino viel...

    • Jlh

      Et oo todellakaan liian laiha. Muutama kilo lisää niin ei tule anoreksiaa. Itelläkin masennus ja mietin kokoajan oonko liian lihava. Tsemppii 👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe