Innova hoiti Metson henkilöstörahaston sijoituksia rökäletappion edestä. Pääomasta menetettiin liki 14 %. On tainnut tulla lunta tupaan jokaisella osakkeella. Lieneekö kokonaismenetys satoja miljoonia vai miljardiluokassa?
Innova/Metson henkilöstörahaston rökäletappio
5
474
Vastaukset
- öjlk
Millä ajalla?
- Innova.ei.osaa
Vuodessa.
- Älähötkyile
Innova ei välttämättä ollut salkunhoitaja, eikö se tarjoa henkilöstörahastojen hallinnointipalvelua. Henkilöstörahaston salkunhoitajan valitsee sen hallitus. - 14 % ei ole katastroofi, mikäli osakepaino on suuri, tilikausi saattoi olla juuri sellainen missä lähtöarvona osakkeet olivat lyhyen ajan huipussa, nythän osakkeissa yhden vuoden tuotot ovat markkinoista riippuen olleet tappiollisia. Pitkän ajan tuotto ratkaisee, mikäli olet kärsivällinen omistaja.
- mulkkujen.järjestelmä
nykymaailma on järjestetty siten että hiensijoittaja häviää aina ja suurpääoman omistajat voittaa aina. Systeemi on epäreilu ja kiero joten siihen ei kannata lähteä mukaan.
- luottoluokittelija
- ku mä ostan osakkeita ,tutkin firman johdon palkat tarkoin - meinaan 10 top firmassa saa tienata korkeintaan yhteensä 1 milli , jos siitä yli , tulkitsen firman gasterilaitokseksi ja jätän ehdottomasti ostamatta - se on tärkeä kriteeri mun luottoluokituksissani jos vertailen yhtiöitä yleensä ostaessani osakkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006