Minulla on ollut syntymästäni lähtien suomen ja viron kansalaisuus, äitini on virolainen. Olen kuitenkin syntynyt ja asunut aina suomessa, voinko kuitenkin hankkia viron passin tai muuttaa halutessani viroon?
Viron passin hankinta kaksoiskansalaisena
12
5131
Vastaukset
- onko.vaikee
Mitähän jos kysyisit Viron asiaa hoitavalta taholta. Täältä ei tule muuta kuin moskan heittoa.
- vironpassiko
Monikansalaisuus
1.6.2003 voimaan tulleessa kansalaisuuslaissa hyväksytään monikansalaisuus (eli myös kaksoiskansalaisuus). Suomalainen ei enää menetä Suomen kansalaisuutta saadessaan toisen maan kansalaisuuden.
Viro ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta. Vain syntymästään Viron kansalaisuuden saanut voi olla yhtä aikaa jonkun toisen maan kansalainen.
- NoorToomas
Sinulla ei voi olla Viron kansalaisuus jos sinulla on Suomen kansalaisuus koska Viro ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta.
- VIROKODAKONTSUS
MUTTA SUOMI HYVÄKSY
- SuomessaEiVirossa
VIROKODAKONTSUS kirjoitti:
MUTTA SUOMI HYVÄKSY
Suomi hyväksyy MUTTA Viro ei. Suomen kansalaisuus ei lopu jos hyväksytään toisen maan kansalaiseksi, mutta jos viron kansalainen saa Suomen kansalaisuuden niin loppuu se Viron kansalaisuus. Se ei ole kyllä mikään menetys.
Voit muuttaa Viroon ja saada Viron kansalaisuuden mutta kuten todettua, Viro ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta kuten esim. Venäjä.
Kun saat Viron kansalaisuuden ja passin, lakkaat olemasta Suomen kansalainen.
Yksinkertaista.- TakaisinVanhaan
Suomenkin pitäisi taas lakata hyväksymästä kaksoiskansalaisuutta. Päästäisiin eroon näistä oligarkeista jotka ostavat itselleen Suomen kansalaisuuden kiertääkseen pakotteita!
- ollikarkki
Suomen kansalaisuutta ei voi ostaa.
Vai tunnetko montakin tapausta ?
Näitä peen jauhajia aina riittää.
- viroloisijat
Aloittaja voisi painua viroon viron kansalaiseksi loisimasta täältä meidän rahoillamme.
- yksinkertaista
Mutta toimi näin: Virossa viron passilla ja Eu kansalaisena EU passilla
- tiedon_lähteelle
Eu henkkari eu maissa - ei enää passeilla
Mutta jos pysyväsit muutat Viroon , kannattaa hankkiutua ID kortin pariin, paljon edullista palvelua, liikennelaitos ja etenkin sairaus jne Haigekassa. http://www.finland.ee/public/default.aspx?nodeid=40607&contentlan=1&culture=fi-FI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876