Hei! Olen 14 vuotias tyttö (tänä vuonna 15). Meillä on koiranpentu, jonka kanssa olisin kiinnostunut käymään näyttelyissä tulevaisuudessa. Minua ei kovinkaan paljoa kiinnosta junior handler kilpailut, joten kysymykseni kuuluu: olenko liian nuori osallistumaan esimerkiksi erikoisnäyttelyihin tai kansainvälisiin näyttelyihin. Vai onko niissä handlerilla mitään ikärajaa? Kokemusta handlaamisesta minulla ei entuudestaan ole, joten tietysti se vaatisi paljon harjoittelua. Mutta toivoisin asiallisia vastauksia kysymyksiini! :-)
Lapsi ja koiranäyttelyt
2
138
Vastaukset
- ishlaben
Ei ole ikärajaa muutakuin Jh:hon...
- luomuhurtta
Kokemus minultakin puuttui vaikka yli viiskymppisenä ekan kirjakoiran hankin ja sen kanssa näyttelyyn lähdin. Onneksi rotu on sellainen, että pelkkä harjaaminen riitti ja esitetäänkin vapaasti eli juoksusta pysähdys. Arvosteltiin erinomaiseksi. Enkä edes tiennyt, minkä arvoinen tuo arvostelu oli, ennenkuin joku kehän laidalla selitti kun kyselin että mitä lappu tarkoittaa. Joten rohkeasti mukaan vaan. Koiraa siellä arvostellaan, ei taluttajaa. Ja hyvää harjoitusta saa match Showssa, niin taluttaja kuin kuikarin. Monasti mätsäri on vaativampi kuin oikea näyttely koska mätsärin ryhmäkehässä on enimäkseen ahdasta, eli koira hermostuu helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943