Rakastunut?

ApApEliAloittaja

Tänään keskustelin kikissä yhden tytöm kanssa, siinä esittäydyttiin ja keskusteltiin ja keskusteltiin myös snäpissä. Aina kun lähettää hänelle viestin hän vastaa heti ja kun emme keksi puhuttavaa lähetämme hymiöitä. Hän on kehunut minua ja minä olen kehunut häntä. Meillä on samanlainen huumorintaju . Olen rakastunut häneen vaikka olenkin melkein 2v. Vanhempi.

Jossain vaiheessa haluan kertoa hänelle tunteistani, mutta tarvitsen apua; millon kerron hänelle ja miten?

Auttakaa!

7

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoUajajjgg

Pilluuuuu

• Asiaa_Vai_Paskaa

Asiaa!

• Paskaa_Ei_Asiaa

Perseee

• jätä kertomatta

• ApApEliAloittaja

Saako kunnollisia vastauksia?

• Niijookai

Älä kerro, säikäytät vaan. Ku ootte jonkun aikaa jutellu ja tutustunu nii pyydä ulos, sillai voit näyttää kaikkein hienovaraisimmin kiinnostukses. Ja sit seurustelua ei aloteta kysymällä "alakko", vaa yleensä noin kuukauden tapailun jälkee yhdessä sovitaan että nyt ei enää tapailla muita=seurustellaan.

• Mikaele

Onko kyseessä netissä tutustuttu tyttö vai asuuko samassa kaupungissa? Tunteista ei kannata kertoa heti. Tutustukaa ensin toisiinne kuukauden vähintään. Tyttö voi olla kiinnostunut sinusta jos näyttää sen esim. Kysymällä sinusta asioita ja kertoo omia salaisuuksiaan sinulle. Nämä ovat vain esimerkkejä koska on monta tapaa näyttää ja piilottaa oma kiinnostus jos on epävarma niin voi kokeilla ns. Kepillä jäätä.
      Hän vastaa viesteisihi heti kertoo että hän haluaa puhua sinulle ja selvästi vietätte puhelimen kanssa paljon.
      Kokemuksesta voin sanoa että tunteita ei kannata ilmaista heti. Tutustuminen on paras vaihtoehto :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe