Oma ovi aukesi, kun naapuri paukautti oman ovensa

marymary16

kiinni!?

Mitenkä on mahdollista, kun ihan normaalisti olen oman ulkooven avannu ja sulkenu? Asutaan siis kerrostalossa. Naapurilla omassa ovessa ilmeisesti jotain vikaa, ovet on puisia ja naapurin oveen lukon kohdalle on syntyneet aika pahat railot/uurteet.

Kun ei korjauta oveaan, nyt siitä joudun kärsimään myös minä... Aina pelkäämään, jos naapuri paukauttaa oman ovensa niin jumalattoman kovasti kiinni, että omassa kämpässäkin tärisee ja helisee ja oman oven lukko antaa periksi, niin kun on antanut nyt kerran aikaisemmin, kyllä se luo aikamoisen turvattomuuden tunteen... Ei oo kiva herätä esimerkiks siihen et naapuri huutelee ovelta et sulla on ovi auki, kun oot ite vaikka nukkumassa!

Tuntuu myös että helteellä tuon oven lukko jotenkin löystyy ja ei mene niin tiukasti kiinni, joten on herkempi myös aukeamaan jos naapuri paukattaa ovensa liian kovasti kii...

Ei aina voi luottaa edes ääneen, onko ovi kunnolla kiinni vai ei. Sama kuuluuko kovempi pamaus tai laimeempi näin lämpimillä ilmoilla kun laitat oven kii.

Huh huh, kun stressaa !!!

2

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napalm

Huh,huh, minulla on pari tuttua jotka voi auttaa, agent Scully ja Mulder

• napszz

Jos ei ovesi ole kunnolla lukossa niin ilmavirta avaa sen, minulla käy noin usein paevekkeen oven kanssa, samoin rappuovi aukee kun se jää helposti sulkematta kunnolla, minä käyn aina vetäisemässä sitä kun menen nukkumaan, lukosta pitää kuulua napsaus ennenkuin seon kunnolla kiinni.
        Kerran heräsin aamulla kun ovi oli puoliksi auki joten siitä opin.

Vein koiraa yöllä kävelylly,(tvn katselun jälkeen) ja naapurin vanhan rouvan ovi oli auki, kävin katsomassa oliko kaikki kunnossa ja hän väitti että tulin omilla avaimilla
        eikä uskonut että ovi oli auki, pelkäsi minua, seinänaapuriaan, olisi pitänyt antaa olla kun oli noin epäluuloinen.

Sulkekaa ovet kunnolla,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23