Oma ovi aukesi, kun naapuri paukautti oman ovensa

marymary16

kiinni!?

Mitenkä on mahdollista, kun ihan normaalisti olen oman ulkooven avannu ja sulkenu? Asutaan siis kerrostalossa. Naapurilla omassa ovessa ilmeisesti jotain vikaa, ovet on puisia ja naapurin oveen lukon kohdalle on syntyneet aika pahat railot/uurteet.

Kun ei korjauta oveaan, nyt siitä joudun kärsimään myös minä... Aina pelkäämään, jos naapuri paukauttaa oman ovensa niin jumalattoman kovasti kiinni, että omassa kämpässäkin tärisee ja helisee ja oman oven lukko antaa periksi, niin kun on antanut nyt kerran aikaisemmin, kyllä se luo aikamoisen turvattomuuden tunteen... Ei oo kiva herätä esimerkiks siihen et naapuri huutelee ovelta et sulla on ovi auki, kun oot ite vaikka nukkumassa!

Tuntuu myös että helteellä tuon oven lukko jotenkin löystyy ja ei mene niin tiukasti kiinni, joten on herkempi myös aukeamaan jos naapuri paukattaa ovensa liian kovasti kii...

Ei aina voi luottaa edes ääneen, onko ovi kunnolla kiinni vai ei. Sama kuuluuko kovempi pamaus tai laimeempi näin lämpimillä ilmoilla kun laitat oven kii.

Huh huh, kun stressaa !!!

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napalm

Huh,huh, minulla on pari tuttua jotka voi auttaa, agent Scully ja Mulder

• napszz

Jos ei ovesi ole kunnolla lukossa niin ilmavirta avaa sen, minulla käy noin usein paevekkeen oven kanssa, samoin rappuovi aukee kun se jää helposti sulkematta kunnolla, minä käyn aina vetäisemässä sitä kun menen nukkumaan, lukosta pitää kuulua napsaus ennenkuin seon kunnolla kiinni.
        Kerran heräsin aamulla kun ovi oli puoliksi auki joten siitä opin.

Vein koiraa yöllä kävelylly,(tvn katselun jälkeen) ja naapurin vanhan rouvan ovi oli auki, kävin katsomassa oliko kaikki kunnossa ja hän väitti että tulin omilla avaimilla
        eikä uskonut että ovi oli auki, pelkäsi minua, seinänaapuriaan, olisi pitänyt antaa olla kun oli noin epäluuloinen.

Sulkekaa ovet kunnolla,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7201
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3360
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1480
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      1391
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1376
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      180
      1364
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      143
      1241
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      51
      1153
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      976
    10. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      163
      974
    Aihe