kiinni!?
Mitenkä on mahdollista, kun ihan normaalisti olen oman ulkooven avannu ja sulkenu? Asutaan siis kerrostalossa. Naapurilla omassa ovessa ilmeisesti jotain vikaa, ovet on puisia ja naapurin oveen lukon kohdalle on syntyneet aika pahat railot/uurteet.
Kun ei korjauta oveaan, nyt siitä joudun kärsimään myös minä... Aina pelkäämään, jos naapuri paukauttaa oman ovensa niin jumalattoman kovasti kiinni, että omassa kämpässäkin tärisee ja helisee ja oman oven lukko antaa periksi, niin kun on antanut nyt kerran aikaisemmin, kyllä se luo aikamoisen turvattomuuden tunteen... Ei oo kiva herätä esimerkiks siihen et naapuri huutelee ovelta et sulla on ovi auki, kun oot ite vaikka nukkumassa!
Tuntuu myös että helteellä tuon oven lukko jotenkin löystyy ja ei mene niin tiukasti kiinni, joten on herkempi myös aukeamaan jos naapuri paukattaa ovensa liian kovasti kii...
Ei aina voi luottaa edes ääneen, onko ovi kunnolla kiinni vai ei. Sama kuuluuko kovempi pamaus tai laimeempi näin lämpimillä ilmoilla kun laitat oven kii.
Huh huh, kun stressaa !!!
Oma ovi aukesi, kun naapuri paukautti oman ovensa
2
262
Vastaukset
- napalm
Huh,huh, minulla on pari tuttua jotka voi auttaa, agent Scully ja Mulder
- napszz
Jos ei ovesi ole kunnolla lukossa niin ilmavirta avaa sen, minulla käy noin usein paevekkeen oven kanssa, samoin rappuovi aukee kun se jää helposti sulkematta kunnolla, minä käyn aina vetäisemässä sitä kun menen nukkumaan, lukosta pitää kuulua napsaus ennenkuin seon kunnolla kiinni.
Kerran heräsin aamulla kun ovi oli puoliksi auki joten siitä opin.
Vein koiraa yöllä kävelylly,(tvn katselun jälkeen) ja naapurin vanhan rouvan ovi oli auki, kävin katsomassa oliko kaikki kunnossa ja hän väitti että tulin omilla avaimilla
eikä uskonut että ovi oli auki, pelkäsi minua, seinänaapuriaan, olisi pitänyt antaa olla kun oli noin epäluuloinen.
Sulkekaa ovet kunnolla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906