jännittää niin pirusti

eissssaatana

oikeesti oonko ainoo jonka mielestä aika menee nyt tosi hitaasti.... näin tos yks yö jo painajaistakin et opintopolussa luki joku ihan random teksti enkä sit tienny pääsinkö vai en XD tuntuu et tuun iha hulluks ja viel pari viikkoo :) :)

31

2988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dkkdndldmfmff

      Sama homma :D Milläs pisteillä jännität?

      • eissssaatana

        Jos oon oikein laskenut niin noin 5 pistettä yli viime vuoden rajojen yhteispisteillä.. Mites sulla? :)


    • Helevata-

      Voi jeesus sentään. Joillakin liian paljon vapaa-aikaa. Menkää töihin tai tehkää jotain hyödyllistä ennemmin kuin pallejanne toimettomana kaivelette ja mietitte asioita mihin ette voi vaikuttaa. Tsiisus.

      • gfghgfh

        Jollakulla ei mennyt pääsykoe ihan putkeen ja taitaa huomenna odottaa uusi päivä Hesburgerin tiskin takana.. Ei se mitään, aina voi vuoden päästä yrittää uudestaan! Olet vielä nuori!


      • dflgödkl

        "Jollakulla ei mennyt pääsykoe ihan putkeen ja taitaa huomenna odottaa uusi päivä Hesburgerin tiskin takana.. Ei se mitään, aina voi vuoden päästä yrittää uudestaan! Olet vielä nuori!"

        Mikä vika töissä hesburgerilla? Itse aloitan kolmatta vuotta kauppiksessa ja ihan hesburgerilla työskentelen osa-aikaisena, täytyy sanoa että mahtava firma ja huiput työkaverit. Sitä aina jaksaa ihmetellä näitä "jes pääsin kauppikseen, nyt aletaan tienaan kymppitonneja kuussa, oon jo ekana kesänä pääanalyytikkona tai toimitusjohtajana hommissa" -tyyppejä; ei se todellisuudessa ihan noin kuitenkaan mene. Kunnon masseja pääset tienaamaan lähes poikkeuksetta vasta valmistuttuasi ja silloinkin vain, mikäli sun persoona on tarkoitukseen sopiva, siitähän se hyvin pitkälle on kiinni, toisin kuin vaikkapa lääkiksessä. :D


      • eissssaatana

        kyllä mulla on töitä, se ei tarkota etteikö olis mielessä tää asia kun vaikuttaa koko ensi vuoteen :D


    • hosumatti

      Niih!

    • ToivottavastiAaltoon

      Mäki täällä lasken päiviä.. 35p Aaltoon ja 34p Vaasaan. Ei taida ihan riittää Aaltoon, mutta Vaasakin on kiva. Kuhan sais tietää jo :D

      • VaasaanVaa

        Juu ei riitä. :D


    • Juuuuus

      Lähinnä vituttaa kun ei ole varmaa vaikka olen itse lähes varma tosta lpr paikasta. 4 pistettä yli viimevuoden rajojen. Eli rajat sais nousta aikapaljon mikä tämänvuotinen koe huomioonottaen taitaa olla mahdotonta

      • lopetapaniikki

        Juu sisällä ollaa.


    • Jdjdjdkdk

      Joensuuhun sais rajat laskea 1.5p että sisällä oltais, jännittää

    • tulevakylli

      täällä 34p Turkuun... kuumottaa.

    • Oispajokesä

      34.5p Vaasa....

    • jännittävää1

      Sama homma. Ihan sietämätöntä tämä jännitys, epätietoisuus, epävarmuus. Yksi tutkinto on jo, joten ensikertalaisiin en kuulu. Lappeenrantaan hain ja kokeesta pitäisi olla 27p (ei mennyt koe ihan odotusten mukaan) ja ensisijaisuuspisteitä 3 =30p mikäli laskin koepisteeni oikein. Oon ihan siinä rajoilla, että pääsenkö sisään vai en... 2. vaihtoehto on Kuopio 3. Oulu ja 4. Joensuu.

      • Tsemppiä

        Tsemppiä sulle. Pisterajat voi hyvinkin laskea yleisesti sen kaksi pistettä mutta lpr vähensi aloituspaikkoja vuoden 150 --> 120 täksi vuodeksi. Eli voi olla että raja pysyy samana tai tippuu 0-1,5 pistettä..


      • Väntta

        V 2013 lpr aloituspaikat myös 120 ja tuolloi pisteraja koekiintiössä 25.75....:)


      • Jsksbdb
        Väntta kirjoitti:

        V 2013 lpr aloituspaikat myös 120 ja tuolloi pisteraja koekiintiössä 25.75....:)

        Näimpä, älkää miettikö liikaa alotuspaikkoja ja hakijamääriä..:) Ainakin tilastollisesti katsottuna niillä ei ole paljoakaan väliä.


    • pisteitälaskeskelen

      Et oo ainut.. mulla on Turkuun 60p, JKL 59, Vaasa 58 ja Oulu 57 yhteispistettä. En oo ensikertalainen. Aika paljon yli viime vuoden rajojen mutta ei oo mitään tietoa miten rajat ja varsinkaan yhteispisterajat ja vielä ei-ensikertalaiskiintiössä käyttäytyy. Päästäkää mut jo tuskista et saisin laittaa muut suunnitelmat rullaamaan ens syksylle jos ei kauppis nappaa...

      • nohätä12

        Ei mitään vaikutusta kiintiöllä rajoihin. Viime vuonna lähes jokaiseen kauppikseen ensikertalaisia n. 80-85%.

        Turku on siinä ja siinä, muuta JKL varma. Otan osaa jos sinne joudut. :D


    • TulisiJoTulokset

      Et todellakaan.. Olen itse viime vuotisista Aallon rajoista 0.25p ulkona, eli todella lähellä päässä sisään. Jotenkin vain pessimistinä en usko että rajat lähtisivät laskuun ja olen jo valmistautunut Turkuun/Vaasaan. Toiseksi vielä kuumottelee se optinen lomake aivan helvetisti, että onhan siinä nyt kaikki ihan OK vaikka tarkistin koko lomakkeen 3-5 kertaa ennen lähtöä ja mietin vielä että eipä tarvitse tätä nyt stressata. No pitääpä silti.
      Realismi tietysti sitten erikseen ja täytyisi uskoa vain että kyllä se riittää, koe oli paljon hankalampi kuin vuosi sitten mutta minkäs teet. Pessimisti ei pety.

      • lolllero

        Hei mitä ihmettä mulla puuttuu viime vuotisista rajoista 1,5p ja uskon et pääsen sisään ja sulla vaivaset 0,25p ja oot noilla fiiliksillä :D En kylläkään aaltoon ole hakemassa, mutta kuitenkin. Kylläpä ihmiset on peloissaan :D


    • Oeihevsjq

      Niimpä, aika jännä miten paljon täällä on pessimistejä liikenteessä :D Totuus on, että rajat kuitenkin laskevat. Itse tuossa yksi ilta aikani kuluksi selasin suomi24 keskusteluja vuodelle 2012, jolloin pisterajat laskivat 3p. Ei tuolloinkaan monikaan olisi uskonut, että rajat laskevat. Tai jos palataan viime vuoteen eikä uskottu, että rajat nousisivat yli 2p. Itse uskon vahvasti, että rajat laskevat 2p. Viime vuoden pisterajat olivat kuitenkin sen verran korkeat, että rajojen lasku ei mielestäni kuulosta sen isommalta ihmeeltä :) He jotka sanovat, että rajat eivät laske tai laskevat ehkä pisteellä, eivät selvästikkään osaa verrata viime vuoden ja tämän vuoden koetta keskenään.

    • kesäkärpänen

      Pessimisti ei pety... viime vuonna toivoin pääseväni Lappeenrantaan ja mulla oli 2,75 pistettä päälle vuoden 2014 yhteispisterajan, ja tättädädääää, pisteet nousi 3p :D Kyllä ketutti koko syksyn. En siis ota sitä sisäänpääsyä itsestäänselvyytenä tänäkään vuonna, vaikka pisteet on aika reippaasti päälle rajojen, koska aina voi tapahtua kaikenlaista. Turha stressaaminen optisen lomakkeen takia ym. takia jos sen on viis kertaa tarkistanu on mun mielestä turhaa, mutta juhlia kannattaa vasta kun viralliset tulokset tulee ;) En kyllä ihmettele sitä et porukka kuumottelee tuloksia kun syksyä pitäis olla jo suunnittelemassa. Ens viikolla päättyy tää kärsimys, oi onnea.

    • Voiteitä

      Pessimisti ei varmasti pety mutta hyvänen aika jos teidän pisteenne ylittävät viime vuoden rajat tai roikkuvat juuri siinä tuntumissa niin relatkaa! :) Eiköhän tämän vuoden koe ollut ihan syystäkin vaikempi

    • Huhhuijaaaaaa

      Huh. Jännityksellä ei mitään rajaa... Tulis ny tieto, mikä tahansa se onkaan, pääsis normielämään ilman jännitystä!

      • voiskotäänytollajoohi

        no niiimpä.... ja pari kuukautta on lyhyt aika muuttaa 400 kilometrin päähän kun nyt asuu vielä kotona... pitää ostaa kaikki tavarat, etsiä kämppä yms yms


      • voiskotäänytjoollaohi
        voiskotäänytollajoohi kirjoitti:

        no niiimpä.... ja pari kuukautta on lyhyt aika muuttaa 400 kilometrin päähän kun nyt asuu vielä kotona... pitää ostaa kaikki tavarat, etsiä kämppä yms yms

        Mihis pyrit?


      • voiskotäänytollajoohi

        vaasaan ja ahdistaaaa sen verran lähellä rajoja mennään


      • Samojamietteitä

        Kuinka paljon sait vaasaan?


      • voiskotäänytollajoohi

        yhteispisteillä pari yli viime vuoden rajojen ja koepisteillä pari alle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe