Onko ammattikorkeakoulu opiskelu paljonkin erilaista kun esim. lukio ? Toki käytännönläheisempää, mutta onko tyyliin vieläkin samanlaista perseilyä aika ajoittain ? Minkälainen normaali viikko saattaisi olla, jos ei olla missään työharjoittelussa yms. ? Olisiko jollain vielä jotain kokemuksia minkälainen paikka lahden amk. on ?
Ammattikorkeakoulu opiskelu
2
244
Vastaukset
- kroatiajohtaa
LAMKista valmistuin 2015, kansainvälisen kaupan tradenomi. Opiskelu oli suureksi osaksi rennompaa kuin lukiossa. Päivät suurin piirtein saman mittasiakin, jotenkin aina vaan itelle osu ne kaheksan aamut. Hyppärit sitten olikin perseestä, odotella koulussa klo 16-18 näin esimerkkinä. Osa porukasta oli aika lapsellista ja lopulta tais suurin osa ryhmästä joko lähteä kesken opintojen tai sitten jatkavat muualla liiketaloutta. Osa myös (kuten minä) päätyi alan vaihtoon. Kovat oli puheet työllistymisestä, 2/20 tekee nyt alan töitä. Tämän takia LAMK on mulle nykyään kirosana. Toivottavasti sulla on parempi ala.
- henkihaisee
Mistä minä tiedän, minä kävin amiksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028