Linda Manuela Suomen Pahin Gould Digger!

LindaOnGouldDigger

Linda Manuela on yksi Suomen fitnesbimboista joka etsii itselleen epätoivoisesti rikasta elättäjää. Ex Niko Ranta-Aho https://www.instagram.com/lindamanuella/?hl=en elätti Lindaa jonkun aikaa Espanjassa ja sitten Linda löysi rikkaaman miehen itselleen ja vaihtoi lennosta.
Linda Manuelan elämäntarkoitus on löytää itselleen rikas mies joka hänet elättää.
https://www.instagram.com/lindamanuella/?hl=en

Siinä vain se vika että nainen on pinnallinen sekä tyhmä kuin saapas ja hyvin itsekeskeinen.
Saa olla aika tyhmä nörtti mies tai vanha ukko,että alkaa pidempään suhteeseen Lindan kanssa. Kyllä häntä panokaverina voi jonkun aikaa käyttää.

26

12931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NikoLindanEx
    • LindaOnBimbo

      Linda Manuela on vitsi kuten melkein kaikki noista fitnes bimboista.

    • KukaUusiMies

      Useimmat turhatjulkkikset ovat vitsejä!
      Kuka Lindan uusi mies on?

    • Vilmanen1111

      Huvittava ääliö toi tyttö on.

    • perkelese

      Jasso saatana on pahin papsujen imijä!

    • RumaIsoNenäLindalla

      Aika iso ja ruma nenä sillä on. Kropastaan ihan pantava.

    • FitnessDillet

      Mitä muuta annettavaa noilla bimboilla on kuin sexi? Eli siis ovat eräänlaisia prostitoituja, minä en kyllä noihin koskisi vaikka maksettais!

    • ZarahvsLinda

      Kuka kuka kuka tää uus mies on???? Kovastihan tuo blogissaan kertoi kuin tienaa itse kaikki rahansa....Toi likka ei kestäny Nikon exää, joka oli satakertaa kauniimpi, viehättävämpi, aidompi ja kroppa jumalattaren...or am i wrong?? Kattokaa
      https://www.facebook.com/zarah.mapa.92?fref=ts

      • Steven_Thomas

        Tuo Zara on kyllä todella nätti, wau:-)


    • Golddiggeri

      Se kirjoitetaan muuten gold digger.
      En usko että tästä lindamanuellasta kannattaa huolehtia, kukaan ei muista sitä enää parin vuoden päästä.
      Mutta mua kyllä kiinnostaa miten se kustantaa tän lifestylensä, pt-hommilla ei Suomessa lyödä rahoiksi.

    • Rederik

      Ei ole mitään uutta miestä. Lindallahan on anoreksia-tausta. Kun hän siitä selvisi "hurahti" hän vitnessiin. Vitnessi "vei mennessään" ja äiti oli iiiiihan huolissaan että joko nyt taas Linda on syömishäiriöinen... Linda kuvittelee hiukan liikoja itsestään. Ei nenällä nöpöttävät aurinkolasit ja pitkät hiukset tee kenestäkään kaunista, etenkään kun mieli on mitä on: ruma ja sekaisin sekä voimakkaan narsistinen

    • Jossunen10

      Uus mies likalla? Ei kukaan kerro nimee. Oli aika kuuma toi Nikon exä Zarah Mapa. Haaa, ei oo ihme oli yhellä itsetunto-ongelmia.

    • karmaisbitch

      Millä toi pikku-likka elää?

    • niinmakaakuinpetaa

      No ei ole hetkeen kommentteja tullut. Minusta olisi hauska tietää tämän naisenalun inside juttuja jos joku tietäisi.

      • TietystiPauligin

        Sami Pauligin kanssa pyörii.


    • kyttäkaks
    • tomjounes

      Gold digger eikä mikään perkeleen Gould.

    • naamarajaaei

      No huh huh huh !!!@!@@ Katsoin kuvia Pauligin instasta ja mikä ihmeen pitkätukka ei hyvännäkönen vanhusmies sillä on. Eipä käy kateeks :) Kovasti kuvia linda manuelasta ja sot yhteiskuvis jotai pusukuvii ja rakkaustekstejä. Eihän toi ollu vasta ku ihan in lööv nikoon, joka asuu marbellas. Kumpikohan jätti ?

    • LindaUnelma

      Snif. Linda haluaa toteuttaa omii unelmii... Se ei käynyt Espanjassa, jossa kukaan ei pitänyt Lindaa minään... Mut suames! Suames Linda on julkkis! Ihanaa! Mun unelmii! Mä haluun toteuttaa mun unelmii eli ladata instaan kuvii jossa mun pyles näkyy, mun tukka on silmillä, mun kämmenet muodostaa sydämen, jossa mä katson viehkeästi alaviistoon... Mun unelmii!

    • lindapauli

      Hahaha aika hyvä.

    • Riina15

      @samfordandsons on sen boyfriendin instagram. Näin ne viime viikolla Kampissa, huh miten kuuma pari livenä.
      Kaikki katto ku ne meni, entiset jätkät näyttää roskilta tän rinnalla xD

      • KuumaParittelu

        Mä näin kans saman parin. Alkoi ihan itsellä tekemään mieli porata kumpaakin ja kertoa kokemuksesta ja mun haluista blogis. Ja sit siihen muutama taiteellinen instakuva päälle missä Linda tekee kämmenillä sydämen kolmannen silmänsä päälle ja mun kiksu on siinä just menossa ineen


    • Kylllää

      Huh toi sami paulig on kyl kuuma > ig
      Kellään tietoa onko vapaa tämä komistus :P

    • LindanExVanhaMies

      Aika ruma vaha ukko tuo Sami/ Samuel Paulig, syntynyt vuonna 1962.
      Tienaa tosin ihan hyvin.

    • EiHuolittuLindaa

      Ei Linda taida löytää itselleen elättäjää koska on niin tyhmä ja itsekeskeinen luonteeltaan.
      Vanhatkaan miehet kuten Paulig ei huolinut.

    • NäinSuomiBimbot

      Mies kestitsee ja elättää mielellään suomi bimboja dubaissa tai suomessa.
      Pukeutuu kuin nuorisorenttu vaikka on 55v vanha ukko?
      https://www.instagram.com/samfordandsons/
      Näin suomi insta bimbot elättää itseään ja saa matkoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe