Miksi ala-astelaiset ovat niin pienikokoisia?
Ala-astelaiset
73
916
Vastaukset
- dsdrhrtdh
No vaikka lukiolaiSIKSI. Heiksi he ovat hyvin pieniä. Siis lukiolaisiksi ala-astelaiset ovat hyvin pieniä
koska ne on lapsia!!!
- 244544
Koska he eivät ole vielä murkkuja :DDD
- Rudolf_Hess
Nykyään nuoret voivat vaikuttaa pienemmiltä ja naisellisimmilta kuin ennen, johtuen osittain siitä että naisten käyttämistä e-pillereistä liukenevia lääkemääriä ei saada puhdistettua vedestä kovin hyvin ja näin ollen myös nuoret pojat ainakin saavat oman osansa näistä jäämistä. Myös einespakkauksissa käytetyt ftalaatit liukenevat ruokaan ja siitä kehoon ja vaikuttavat kehon hormoonitoimintaan haitallisesti. Eräässä tutkimuksessa näille aineille altistuneet uroskalat lähes vaihtoivat sukupuolensa naaraspuoliseksi, eli uroskalat muuttuivat ulkoisesti naaraskalojen näköisiksi ja niiden käyttäytyminen oli lähempänä naarasta kuin urosta. Ongelmat ainakin e-pillerien kohdalla voitaisiin ratkaista siten että kiellettäisiin e-pillerit ja pakotettaisiin ainoaksi ehkäisyvälineeksi kondomi tai femidomi. Mutta ilmeisesti euroopan valtioiden päättäjät eivät pidä miesten/poikien naisellistumista ongelmana, joten nauttikaamme sitten hintelistä ja heikoista poikalapsista jotka ovat lähempänä naista kuin poikaa.
Lähteet:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ftalaatit
https://www.thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ymparistomyrkyt/tarkempaa-tietoa-ymparistomyrkyista/ftalaatit
http://www.geo-lehti.fi/tiede/tekevaetkoe-muovien-ftalaatit-poikalapsista-tyttoemaeisempiae
http://www.hs.fi/tiede/a1414896654099- wergwrt
näkyyhän tuolla Youtuben Vloggareissakin jo ämmähtäviä äijiä olevan. Eläköön (kuolkoon) seksuvaalisen itsehillinnän puute ja sitä paikkaavat E-pillerit, Hola ja Halleluuja!!!!
- ertyreyrturt
No on siinä kyllä seki että perimä heikkenee hiljalleen sukupolvi toisensa jälkeen, ihan ilman ympäristömyrkkyjäkin. Eli se sanonta että Ennen oli miehet rautaa, on erittäin perusteltu. Joka sukupolvi tuo tutkioie mukaan 100 uutta sairautta ihmiskuntaan. Eli pojasta polvi pahenee, eikä parane, vaikka ihmisen erinomaistumiseen uskova evoluutionfanituisjengi niin tahtoisikin.
- 244544
Tätä voitaisiin myös estää jos kaikki tytöt ei heittäisi e-pillereitä roskikseen. Kaikista lapsista kasvaa tyttöjä.
- 45te45
244544 kirjoitti:
Tätä voitaisiin myös estää jos kaikki tytöt ei heittäisi e-pillereitä roskikseen. Kaikista lapsista kasvaa tyttöjä.
Jos e-pillereitä ei edes ostaisi niin ne ei joutuis luonnon ravintoketjuihin
- sgfsg
He ovat pieniä koska he syövät ala-astioilta.
- MAWQas
Niin no olin mäki pieni ala-astelaisena.
- yykaakoomohwelit
No niinpäh, tunnen itteni jättiläiseksi terveisin 175cm ala-asteelainen:D
- ala.keski.ylä
Tietysti ala-asteen oppilaat ovat pienikokoisia.
Mutta voisiko joku selittää, miksi keskiasteen oppilaat ovat isompia, kuin yläasteen? - 244454
Miksi täältä on poistettu niin paljon viestejä?
- lukiohuu
no ehkäpä ku ne on niin nuoria?
- KääpiöNuket
Ne ovat kääpiöheimoa...joita käytetään testinukkeina.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673