Ala-astelaiset

MAWQ

Miksi ala-astelaiset ovat niin pienikokoisia?

73

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdrhrtdh

      No vaikka lukiolaiSIKSI. Heiksi he ovat hyvin pieniä. Siis lukiolaisiksi ala-astelaiset ovat hyvin pieniä

    • koska ne on lapsia!!!

    • 244544

      Koska he eivät ole vielä murkkuja :DDD

    • Rudolf_Hess

      Nykyään nuoret voivat vaikuttaa pienemmiltä ja naisellisimmilta kuin ennen, johtuen osittain siitä että naisten käyttämistä e-pillereistä liukenevia lääkemääriä ei saada puhdistettua vedestä kovin hyvin ja näin ollen myös nuoret pojat ainakin saavat oman osansa näistä jäämistä. Myös einespakkauksissa käytetyt ftalaatit liukenevat ruokaan ja siitä kehoon ja vaikuttavat kehon hormoonitoimintaan haitallisesti. Eräässä tutkimuksessa näille aineille altistuneet uroskalat lähes vaihtoivat sukupuolensa naaraspuoliseksi, eli uroskalat muuttuivat ulkoisesti naaraskalojen näköisiksi ja niiden käyttäytyminen oli lähempänä naarasta kuin urosta. Ongelmat ainakin e-pillerien kohdalla voitaisiin ratkaista siten että kiellettäisiin e-pillerit ja pakotettaisiin ainoaksi ehkäisyvälineeksi kondomi tai femidomi. Mutta ilmeisesti euroopan valtioiden päättäjät eivät pidä miesten/poikien naisellistumista ongelmana, joten nauttikaamme sitten hintelistä ja heikoista poikalapsista jotka ovat lähempänä naista kuin poikaa.

      Lähteet:

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ftalaatit

      https://www.thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ymparistomyrkyt/tarkempaa-tietoa-ymparistomyrkyista/ftalaatit

      http://www.geo-lehti.fi/tiede/tekevaetkoe-muovien-ftalaatit-poikalapsista-tyttoemaeisempiae

      http://www.hs.fi/tiede/a1414896654099

      • wergwrt

        näkyyhän tuolla Youtuben Vloggareissakin jo ämmähtäviä äijiä olevan. Eläköön (kuolkoon) seksuvaalisen itsehillinnän puute ja sitä paikkaavat E-pillerit, Hola ja Halleluuja!!!!


      • ertyreyrturt

        No on siinä kyllä seki että perimä heikkenee hiljalleen sukupolvi toisensa jälkeen, ihan ilman ympäristömyrkkyjäkin. Eli se sanonta että Ennen oli miehet rautaa, on erittäin perusteltu. Joka sukupolvi tuo tutkioie mukaan 100 uutta sairautta ihmiskuntaan. Eli pojasta polvi pahenee, eikä parane, vaikka ihmisen erinomaistumiseen uskova evoluutionfanituisjengi niin tahtoisikin.


      • 244544

        Tätä voitaisiin myös estää jos kaikki tytöt ei heittäisi e-pillereitä roskikseen. Kaikista lapsista kasvaa tyttöjä.


      • 45te45
        244544 kirjoitti:

        Tätä voitaisiin myös estää jos kaikki tytöt ei heittäisi e-pillereitä roskikseen. Kaikista lapsista kasvaa tyttöjä.

        Jos e-pillereitä ei edes ostaisi niin ne ei joutuis luonnon ravintoketjuihin


    • sgfsg

      He ovat pieniä koska he syövät ala-astioilta.

    • MAWQas

      Niin no olin mäki pieni ala-astelaisena.

    • yykaakoomohwelit

      No niinpäh, tunnen itteni jättiläiseksi terveisin 175cm ala-asteelainen:D

    • ala.keski.ylä

      Tietysti ala-asteen oppilaat ovat pienikokoisia.
      Mutta voisiko joku selittää, miksi keskiasteen oppilaat ovat isompia, kuin yläasteen?

    • 244454

      Miksi täältä on poistettu niin paljon viestejä?

    • lukiohuu

      no ehkäpä ku ne on niin nuoria?

    • KääpiöNuket

      Ne ovat kääpiöheimoa...joita käytetään testinukkeina.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe