Kukaan ei kirjoita mitään koska ducati on täydellinen! Miten voidi edes parantaa täydellistä!
Ducati foorumi liekeissä!
9
1870
Vastaukset
- HondaKurko
Homot ja pervot ajavat ylihinnoitetulla makaroonimopoilla. Pelimies ajaa Hondalla.
- HankkikaaElämä
Ehkä heitä eivät köyhien teiniprovoilijoiden länkytykset kiinnosta, vaan hekin, kuten muidenkin merkkien moottoripyörien omistajat keskittyvät siihen kaikkein oleellisimpaan, eli ajamisesta nautiskelemiseen. Köyhät trollailijat tyytykööt Suoli24 palstan ulos(te)antiin.....
- HondaMonkey32v
Imetkö, makaroonimotukkapelle?
- HankkikaaElämä
Ime itsees vaan, Tyhmä teinikikuliprovopelle. Siihenhän sinulla on aikaa vähäinen loppuelämäsi...
- JamahaJurpo
Dukatti on homojen mopo.
- KawaKurko
Mulla seisoo taas.
- ducsujenduksu
NOh miten sen ottaa, ducateista laakerit hajoo kiertokangelta jne. "pientä" kivaa.
Kone kolisee tyhjäkäynnillä ja et voi tietää on ominaisuus vai menossa paskaksi. Sitä aina puhutaan ducsujen sielusta, noh se on sitä että oikutteleevat ja toimivat milloni toimivat ja kalliita rempata... - mopetshow
Paras koskaan valmistettu Ducati on japanilainen Honda NTV 650 revere. Se on täydellinen moottoripyörä, V-kone, ruuvisäädöt venttiilivälyksissä, kardaaniveto ja kestävä Hondan tekniikka.
Italialaisissa Ducateissa on hankala ketjuveto ja epävarma nokkaremmi ja koliseva kytkin.
Tätä Hondaa käytetään moottoripyörälähettien luottokulkuneuvona, soveltuu myös taistelulähetin ajoneuvoksi. - Ölpässäylimääräistä
Olis hyvä ajaa, mutta ei kestä. Korkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015