Sain lainaan EOS m10 kameran etkö ystäväni ehtinyt auttaa minua sen kanssa alkuun. Joten,
Miten laitan objektiivin kuvausasentoon, kamera pyytää tätä heti käynnistäessä.
Miksi kuvat eivät tallennu tyhjälle sd-muistikortilleni? Kirjoituslukon avasin
Kiitos järkevistä vastauksista!
Aseta objektiivi kuvausasentoon /EOS m10
3
2186
Vastaukset
Siinä objektiivin sivussa on sellainen vipu. Vedä sitä eteenpäin ja käännä se zoom lukujen 15 ja 45 väliin. Sitten zoomaa haluttuun kohtaan. Samalla vivulla ja toiseen suutaan kääntämällä objektiivin voi palauttaa kasaan. Tuon idea on, että objektiivi saadaan pienempään tilaan kuljetuksen aikana kuin esimerkiksi M3:n mukana tulevassa 18-55 mm objektiivissa. Huomaa, objektiivia ei ole pakko panna kasaan, jos vain sammuttaa kameran ja pitää sitä kaulalla.
Kuvat luultavasti eivät tallennu, koska objektiivi ei ole kuvausasennossa. Kuvista tulisi hyvin epätarkkoja.- Anonyymi
mullakaan ei lähde näytöstä tuo aseta objektiivi kuvausasentoon, mitä tehdä,,
kamera eos rp ja objektiivi 800mm- Anonyymi
Eikös siinä takana ole sellainen lukitusrengas. Avaa se ja venytä objektiivi kuvauskuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941370
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 65872
- 66857
- 73791
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741