Sain lainaan EOS m10 kameran etkö ystäväni ehtinyt auttaa minua sen kanssa alkuun. Joten,
Miten laitan objektiivin kuvausasentoon, kamera pyytää tätä heti käynnistäessä.
Miksi kuvat eivät tallennu tyhjälle sd-muistikortilleni? Kirjoituslukon avasin
Kiitos järkevistä vastauksista!
Aseta objektiivi kuvausasentoon /EOS m10
3
1915
Vastaukset
Siinä objektiivin sivussa on sellainen vipu. Vedä sitä eteenpäin ja käännä se zoom lukujen 15 ja 45 väliin. Sitten zoomaa haluttuun kohtaan. Samalla vivulla ja toiseen suutaan kääntämällä objektiivin voi palauttaa kasaan. Tuon idea on, että objektiivi saadaan pienempään tilaan kuljetuksen aikana kuin esimerkiksi M3:n mukana tulevassa 18-55 mm objektiivissa. Huomaa, objektiivia ei ole pakko panna kasaan, jos vain sammuttaa kameran ja pitää sitä kaulalla.
Kuvat luultavasti eivät tallennu, koska objektiivi ei ole kuvausasennossa. Kuvista tulisi hyvin epätarkkoja.- Anonyymi
mullakaan ei lähde näytöstä tuo aseta objektiivi kuvausasentoon, mitä tehdä,,
kamera eos rp ja objektiivi 800mm- Anonyymi
Eikös siinä takana ole sellainen lukitusrengas. Avaa se ja venytä objektiivi kuvauskuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2822281- 452029
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1191951Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721609Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?871426- 781304
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031303Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2211220- 571175
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821044