Fiilistelyä vanhoista lautapeleistä. Mikä on oma suosikkisi ja miksi? Mitä peliä on tullu tahkottua eniten? Toimiiko lautapeli vielä tänäkin päivänä?
Vanhat lautapelit
4
547
Vastaukset
Hyllystä löytyy vanhojen osalta ja on hyviä: Uusi finanssi, Pekingin mysteerit.. jotain muutakin on mutta nuo nyt nousee esille parhaimpina :) Semmonen mitä on kiva pelata, ei osaa selittää.
Noi nyt on aika tuuripelejä, mutta nykypäivän lautapelit on kaikkea muutakin kuin tuuria ja paljon parempia kuin muinoin -> todellakin toimii tänäkin päivänä ja paremmin kuin ennen.- Pumppukärry
Onko se uusi finanssi hyvä? Iteltä löytyy Pekingin mysteerit, Tilipäivä, Hotel, Kullankaivaja... Yms . Uudet pelit eivät ole vielä onnistuneet sytyttämään samalla tavalla kuin vanhat, en tiedä mistä johtuu. Mikä uusista on sitten kokeilemisen arvoinen?
- Klassikkopari
Hei!
Kannattaa kokeilla Shakkista, se uusi versio vanhasta klassikosta Shakista, olemme todella paljon tykänneet.
Peli on paljon helpompi ja nooeampi kuin tavan Shakki.
Eli "Shakkis" Pumppukärry kirjoitti:
Onko se uusi finanssi hyvä? Iteltä löytyy Pekingin mysteerit, Tilipäivä, Hotel, Kullankaivaja... Yms . Uudet pelit eivät ole vielä onnistuneet sytyttämään samalla tavalla kuin vanhat, en tiedä mistä johtuu. Mikä uusista on sitten kokeilemisen arvoinen?
Uusi Finanssi on paljon parempi kuin Monopoli, mutta kuka mistäkin tykkää. Tullut huomattua yleisesti, että monelle vähänkin monimutkaisemmat säännöt menee yli hilseen, vaikka pelatessa ne säännöt eivät välttämättä enää niin hankalia olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082