Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paranormalit kokemukset /ufot

paranormaali

Tänne saa nyt lähetellä kaikkee paranormaalit ja muuta pelottavia kokemuksia mitä teille on tapahtunut.
JOS ET USKO NIIN ÄLÄ LIITY KESKUSTELUUN.

Itselleni tapahtuu milloin mitäkin mut ehkä muistiin jäävin on mun mökki kokemus. Olin siis vuos sitten ihan normaalisti mökillä uimassa perheeni kanssa ja sukulaiseni. Kun muut menivät saunaan ja jäin yksin veteen näin vastarannalla ihmeellisen tumman olennon. (Mökki on siis järven rannalla ja mökkiä ympäröi ylhäältä päin kuollut metsä). Olento liikkui hitaasti ja vaisusti. Jäin katsomaan mutta vähän ajan päästä olento hävisi. Mökillämme on muutenkin aina tunnelma niinkuin joku seuraisi metsästä. Metsä on siis kuollut ja puoliksi elossa vasta rannalla on mökkejä mutta vähän liikettä.kun lähdin saunaan kuulin pihalta ääntä ajattelin että se oli varmaan mummo joka kukkia kasteli. Mutta kun tulin saunasta vesi ämpäri oli kaatunut. Meillä on aina vesi ämpäri täynnä vettä että voi huuhtoa jalat. Kaikki olivat mökissä . Kun olin kuivannut itseni lähdin mökkiin. Meillä on sauna ja vieras huone lähellä rantaa ja mökki pihan läpi metsään päin. Kysyin kuka oli käynyt kaatamassa vedet ämpäristä maahan kaikki sanoivat että olivat olleet mökissä eikä kukaan olisi käynyt edes saunalla. Kun menin takasin rantaan istumaan laiturille huomasin tumman hahmon jälleen vasta rannalla.lähdin nopeasti mökkiin takaisin mutta en sanonut tästä kenellekkään mitään. Kun meidän piti jo lähteä kotiin mökiltä en enään huomannut mitään. Äidilläni on sama tosiasia kokemuksia mökiltä. Oliko tummahahmo kenties metsän vartija?

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahaenteinenirvistys

      Pedobear se siellä väijytteli. Tuo tuppaa ilmestymään ensin hämärinä hahmoina etäältä ja myöhemmin alkaa koputella ikkunoita. Sinun kannattaa tässä vaiheessa työntää jokin tylppä objekti rektumiisi ennen nukkumaanmenoa. Muuten Pedobear hiippailee huoneeseesi ja tunkeutuu häikäilemättömästi pyhimpään paikkaasi. Seurauksena on kovia kipuja takapuolessa, etkä pysty istumaan viikkoon. Mikäli olet asettanut mitä tahansa rektumisi suojaksi, jättää Pedobear sinut rauhaan ja lähtee etsimään uutta uhria. Sinä sen sijaan voit nukkua yösi rauhassa.

    • MOMOhge

      niitä on tosi paljon.

    • ällöttävää

      Minulle sattui kerran aivan järkyttävä kokemus. Odotin aamuyöllä bussia yksinäni pysäkillä. Ketään muuta ei ollut näköpiirissäkään, mutta tuntui etten ollut yksin. Katuvalotkin olivat jostain syystä sammuneet pysäkin kohdalla. Yhtäkkiä vatsaani alkoi vääntää ja ajattelin vähän tasata painetta. Ketään ei vieläkään näkynyt, joten päästin ilmoille mojovan pierun. Suolikaasun tulo ei kuitenkaan jäänyt pelkkään pieruun vaan se jatkui kymmeniä sekunteja ja peräpäästäni alkoi tula vihreää höyryä. Tämä höyry ei hävinnyt mihinkään, vaan alkoi tiivistyä ja muotoutua joksikin hirvittäväksi olioksi. Lopulta edessäni leijui vihreä, ruma ja pimeässä hohtava kaasuhirviö, joka virnuili minulle pahaenteisesti. Hetken naureskeltuaan se sanoi: "Juokse henkesi edestä tai tulen suuhusi!" Lähdin siinä sitten paniikissa juoksemaan pois pysäkiltä, mutta kompastuin kengännauhoihini ja horjahdin ojaan. Kun nousin ojasta, oli kaasuhirviö hävinnyt, mutta suussani maistui uloste. Maku ei ole vieläkään hävinnyt suustani, vaan kaikki mitä syön maistuu rikinkatkuiselta ulosteelta. Siis aivan kauheaa! Mitä voin oikein tehdä? Pitäisikö minun kutsua joku manaaja?

      • Uskomushullu

        Suosittelen sinua menemään energiahoitoon jossa sinun energiat tasapainoitetaan ja puhdistetaan, kannattaa kokeilla.


    • Ihmettelijää

      Olin ilta kävelyllä ja näin kuinka ufoalus lensi omakoti talojen yllä punaiset valot peräosassa.
      Toinen kerta kun olin lenkillä tuttua reittiä, niin yhtäkkiä huomasin kulkevani ihan eri suuntaan kuin missä kotini on. Epäilen että minut siepattiin ja palautettiin väärään paikkaan.
      Näin unta että osallistuin galaksien väliseen kokoukseen, siellä oli erinlaisia hahmoja pöydän ympärillä ja minun edessä seisoi sininen kristallikalloinen pää.

      • pellollapelleillään

        Minä näin ufoalieeniston tallaamassa viljapeltokuvioita.


      • Ihmettelijää
        pellollapelleillään kirjoitti:

        Minä näin ufoalieeniston tallaamassa viljapeltokuvioita.

        Hmm. heillä on varmaankin kehittynyt teknologia ja pystyvät tekemään kuviot ihan ilmasta käsin, ei tallaamalla! :D huh,huh....


    • PaluuNormaaliuteen

      Riivaajahenget vapisevat ja lähtevät kun paikalla tai siis jossain ihmisessä asuu Pyhän Hengen täyteys, Jeesuksen kirkkaus, totuus, voima, väkevyys, ilo, Jumalan rauha, rakkaus, armo, anteeksiantamus.

      Saatanan henget ovat pahoja, valheen henkiä.
      Jumalan Pyhä Henki on totuuden henki.

      Valkeus on enemmän kuin pimeys.
      Totuus on enemmän kuin valhe.
      Elämä on voimallisempi kuin kuolema, iankaikkinen elämä.

      Saatana yrittää riistää nämä kaikki ihmiseltä, hänestä sanotaan että hän on tuhanten juonten mestari ja kiertää ja kietoo.
      Mutta Kristus teissä, kirkkauden toivo, hänessä ja hänellä on herraus ja voima.

      Lausu Jeesuksen nimi koko elämäsi ylle, pyydä Jumalaa täyttämään sinut hänen Pyhällä Hengellään, niin et ole enää missään opintuulissa ja alkeisvoimissa riippumassa ja niiden viskeltävänä.

      Saakoon itse Kristus ilmestyä ja kirkastaa itsensä sinulle, juuri sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe