Teen kaksoisokkotutkimusta homeopatiasta ja tarvitsen kaksi skeptikkoa apulaisiksi, mieluiten sokeita, koska kyseessä on kaksoissokkokokeet.
Tietysti kokeen johtajana olen sokea skeptikko, koska kyseessä on erittäin tärkeä kaksoissokkokoe, niin on tärkeää, että kokeen johtajat ovat sokeita, että kaksoissokkoe onnistuisi yhdellä kerralla täydellisesti.
Hakemuksia odotellen
Kaksoissokea kokeen johtaja Skepo Skeponen
Tarvitsen kaksi avustajaa!
16
147
Vastaukset
- Järjen_ivalo
Eikö olisi helpointa tehdä koe vain pimeässä?
Siis teidän vaihtoehtohoitajien ja homeopaattien pään sisässä!- SkepoSkeponen
Hyvä ehdotus, mutta pelkään ettei koe onnistuisi täydellisessä tyhjiössä.
- A-Celle
Avauksessa oli jo saavutettu älyllinen tyhjiö.
- HEKOHEKOHEH
Skepon tyhmyys loistaa jälleen!
SKEPON TOSI HYVÄ VITSI!
HEKO HEKO HEKO HEH - kirlian-sivuperseonano
A-Celle kirjoitti:
Avauksessa oli jo saavutettu älyllinen tyhjiö.
Eivät homeopatiahörhöt ymmärrä käsitettä 'tyhjiö' kuten eivät ymmärrä energian, atomin tai molekyylinkään käsitteitä.
- tutkaillaanko
Ei sun oikeestaan edes tarvitsisi tehdä tota koetta, koska jo nyt tiedetään mikä homeopatiassa parantaa ja mikä siinä on huonoa. Mutta kaikki tutkimus on hyvästä joten onnea vaan
- Kaksoissokkooo
Tässähän näyttäisi olevan viitteitä siitä aikoinaan tehdystä vesisuonitutkimuksesta.
Tekeekö johtaja Skeponen tämänkin sokkotutkimuksen maasturilla ajeltaessa? - kekekekekeeeeee
Kekekekekekekekkeeeeeeee
kekekekekeeeeee - nostaja
Joo tarviit vie yhden saattajan, joka vie sut hoitoon pakkopaidassa.
- skepo-oppilas
Ilmoittaudun!
- kainuunKajahdus
Kyll sää tarttet ainaskii 10 avustajaa, koska oot skeppo.
- tietomie
Miten ja minne voin ilmoittautua?
- IlmoittautukaaHeti
Haluaisin avustajikseni paperiarkkipiispan ja nokivasaran.
- psykiatriV
SkepoSkeponen tarvitsee vain pakkohoitoo skitsofreniaansa suljetussa laioksessa.
- paperiarkkipiiska
Ilmoittaudun !
Terveisin papriarkkipiispa - VANELLUSilmoittautuu
Ilmoittaudun avustajaksrsi, sillä olen pätevä yläasteen lehtori Vanellus ja voin vaikka hoitaa kirjanpitosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136