Bemaripelle taas

Taas tuli Tampereella nähtyä kun Bemaripelle veti 40km/h alueella aivan mieletöntä vauhtia.Kova oli näyttämisen halu.
29454
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Kauheita kaahaajia nuo bemarin omistajat?

Äänestä
  • Kyse on nopausrajoitusten noudattamisesta. Sitä taitoa ei Bemu ja Audikuskeilla ole että täytys sääntöjen mukaan ajaa.

Äänestä

Taidat olla kateellinen kun BMW-herrasmies näytti maajusseille vähän dynaamista ajoa.

Äänestä
  • Todelliset herrasmiehet ajaa rajoitusten mukaan. BMW-vajakit tietysti asia erikseen.

Äänestä

Ei ole uutta. Pari päivää sitten 4 ruuhkassa bemu kuski lähti ohittelemaan vaikka autoja tuli vastaan. Valitettavasti ei kolaroinut...

Äänestä

Ei oo mitään vastaan Bmw autoja mutta ne eniten törttöilee liikenteessä. Ollaan ku Euroopan omistajat vaikka vanha paska alla.

Äänestä

Kateutta vai kotipoliisitautia?
Mitä sillä on väliä jos joku menee. Sehän on vaan hyvä kun menee. Avaa silmäsi ja nauti siitä, kun joku menee. Eipä seiso tukkeena "hienon " auton kanssa. Sinua harmittaisi enemmän, jos se olisi tullut eteesi ajamaan upean bemarinsa kanssa. Onneksi meni, etkä nähnyt kun vilauksen.

Äänestä
  • Poikaystävän kaa sovittii romanttinen tapaaminen,siksi oli kiire. Bemmifrendit ymmärtää tän.

Äänestä

Onhan noita oppinut varomaan. Ilmeisesti autokoulun apuluokalta valmistuneet saavat ajaa vain BMW merkkistä ajoneuvoa. Onkohan se ajokortin eritysehdoissa että tämän kortin haltijan aivokapasiteetti ei riitä normaalien liikennesääntöjen noudattamiseen ja sen vuoksi hänen tulee ajaa vain BMW merkkisellä ajoneuvolla jotta normaalit tienkäyttäjät osaavat varoa.

Äänestä

Suomalaisen märkä uni, päästä sakottamaan Bemukuskia, ihan mistä syystä tahansa.

Äänestä

Suomalainen mies ymmärtää Saksalaista laatua. Eleganttia, kehityksen huippua sekä kestävää ja hiljaista. Muut tulevat perässä.

Äänestä
  • BMW voi olla kehityksen huippua. Kuskit kehityksen pohjalla.

Äänestä

• En arvosta pätkääkään BMW kuskien asennetta.Aivankuin säännöt eivät koskisi heitä lainkaan.Lapsellisia pikkupoikia taitaa olla suurin osa.

Äänestä

Lahden moottoritie 265km/h ja viel kiisselikone. Vituttaako Toyotamiehet :D

Äänestä
  • mutta silti ei ääretön tyhmyytesi vituta. Jos juttusi olisi edes tosi, niin kauan et kortistasi ja mummon antamista dieseleuroista saisi nauttia.

Äänestä

• Vain junttihomot ajelevat muna pystyssä ja persereikä hellänä Bemarilla ylinopeutta Lahden motarilla.

Äänestä

• Mä olenkin homo ja mun huvit on sen mukaiset. Bemarissa muna kasvaa kun nopeus nousee,mitäs kateelliset siihen sanotte?

Äänestä

Kato kun ottaa päähän :D vituttaako köyhät?

Äänestä
  • Järjen köyhyys aina vituttaa kun on bemari alla ja mies ottamassa poskeen,nopeutta 200km/h....mutta minkäs teet... :D

Äänestä

Autokin maksaa enemmän kun teidän 3 vuoden palkka :D

Äänestä
  • Sinä et valitettavasti sellaista omista.

Äänestä

Isipäs osti mulle uuden Bemarin ei tarvi enää kattella minua 20vuotta vanhempien koko elämänsä töissäkäyvien isottelua liikenteessä kun voin surutta kyykyttää ihan miten haluan ne upouudella bimmerilläni. Olen maanteiden kuningas pois tieltä!

Äänestä

Me BMW- miehet tykätäänki miesten vehkeistä. Miesten vehkeet on meidän BMW -miesten mieleen.

Äänestä
  • Kato köyhän pitää näköjään varastaa jopa nimimerkki :D

Äänestä

• vimmeri62 kirjoitti:

Kato köyhän pitää näköjään varastaa jopa nimimerkki :D

Varastetulla bemmillä on kaltaiseni köyhän ja syrjätyneen pummin kiva kaahata muna pystyssä motarilla 265km/h... :D

Äänestä

Juu ihan varmasti nuo amislippispäät on hiukka klahjoja. Mulla itsellä uudehko vitos bemmi ja ajan kyllä iisisti ja sääntöjen mukaan. Tunnen pari muutakin harmaata pantterit jolla on bemmi ja ovat kyllä fiksuja herrasmiehiä. Olin muuten pari viikkoa sitten fillareille liikkeellä ja ainoa joka antoi tietä vilkkaassa risteyksessä oli keski-ikäinen herra bemarillaan. Joten eipä yleistetä liikaa. Ajan biimerillä ihan vain siksi kan nautin sen ominaisuuksista ja hiljaisuudesta.

Äänestä

Mistä Bemarilla ajavat saavat päähänsä että heidän kyrvänjatkeestaan muut olisivat kateellisia? Miksi ylipäätään Bemaria pitäisi kadehtia? Rahoituksella jokainen pystyy ostamaan Bemarin jos omat rahat ei riitä. Katsastustilastojen mukaan Bemari ei täytä mitään vähähikaisen laatuauton kriteereitä. Myöskin autourheilussa "Bayerilaiset" eivät muutamaa kansallista lajiluokkaa lukuun ottamatta juhli. Wolkkarit, Citikat ja Hyundait juhlii rallissa, Bemari loistaa poissaolollaan. Eli millään sporttisuudellakaan ei Bemari voi kehuskella. Miksi siis Bemari pitäisi kadehtia? Ja vittuilijoille tiedoksi että minulla itselläni on ollut kaksikin Bemaria.

Äänestä

Mää oonki köyhä homo ja huvit mulla sen mukaiset :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Masa200 kirjoitti:

Taas tuli Tampereella nähtyä kun Bemaripelle veti 40km/h alueella aivan mieletöntä vauhtia.Kova oli näyttämisen halu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu