Tiedän lämmönmittausohjelmista saman verran kuin sika kuuraketista.
Koneeni on Compaq 2118 kannettava. Mikä ohjelma sopii tähän?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen!
Lämmönmittausohjelma
7
1486
Vastaukset
- Latasin Everest
ohjelman ja ajoin sitä, tulos 50'C (kovalevy). Tiedätkö onko mahdollista saada muita lämpötilatietoja (esim keskusyksikkö,...)koneesta?
- Mitään?
Latasin Everest kirjoitti:
ohjelman ja ajoin sitä, tulos 50'C (kovalevy). Tiedätkö onko mahdollista saada muita lämpötilatietoja (esim keskusyksikkö,...)koneesta?
Niin että maksaako Everest mitään?
- ana
mul on kans compaqin 2118eu ja lämpeää tosi paljon. onko sulla sama ongelma?
kerrotko mitä ohjelmaa käytit tossa lämmön mittaamises? mitä naytti.- Everest ohjelmaa
...ja se ilmoitti kovalevyn lämpötilaksi 50'C ( 40'C olisi sopiva, eli vähän kuuma)
- ana
Everest ohjelmaa kirjoitti:
...ja se ilmoitti kovalevyn lämpötilaksi 50'C ( 40'C olisi sopiva, eli vähän kuuma)
mittasin myös ja kun kone on rasittunut niin hiposi 60'c. sitten putsasin koneen pölystä ja nyt näyttää 47'c. kannattaa kokeilla putsaamista, mulla ainaski vaikutti!
- xxxx
ana kirjoitti:
mittasin myös ja kun kone on rasittunut niin hiposi 60'c. sitten putsasin koneen pölystä ja nyt näyttää 47'c. kannattaa kokeilla putsaamista, mulla ainaski vaikutti!
Tupakoin kuin savupiippu ja olen vähän epäillyt että lämpötilan ja pölyn välillä olisi joku yhteys. Miten hankala kannettava on avata ja putsata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283416- 973186
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702958"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432205- 871971