.577 tyrannosaur

jäksteri

voiko tuollaiseen t-rex kaliiperin kivääriin saada sorsastusperusteella luvat??

9

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTuleLupia

Meinaakko alkaa tyrannosauruksia ampuun, mitä sä tollasella aseella teet, ei varmana saa lupia noin järeään aseeseen.
      Meinaakko tehdä sorsasta jauhelihaa jo ilmassa.

• tavistus

No tuohan olisi kätevä jos ilmassa jauhelihaa syntyy. En tiedä saisitko sorsastusperusteella mutta ehkä kannattaisi kokeilla vaikka telkästysperusteella.

• Radial

Hyvä kaliiberi lintujahtiin päälle AEW schwenk jalat laadukas saksalainen putki. Linnustukseen järkeville maks 150 matkalle hyvä ja halpa ampua.

• No_mutta

ilman muuta. Ja myyrästykseen kanssa.

• styranki

Vaikiaa suattaapi sorsastukseen luville .577aa saada, koska lentoliskostukseen ei kuulemma ole aselupia myönnetty viimeiseen 60 miljoonaan vuoteen.
      Viimeisiä luvanmyöntöjä viranomainen kertoi muistavansa vieläkin.

• lupa tulee automaattisesti jos kirjaa hakemukseen, että metsästää niitä sorsia Afrikassa.

• aseharrastaja-somerolta

hojoijaa.......ootko ny ihan tosissas vai onko tää joku tyhmä provo.
      eipä suomen oloissa metsätettäessä tollaselle lupia saada se on ihan varma. afrikassa tollasen kaliperin käyttö voi olla jopa tarpeellistakin.
      tavalliset 308 kun ei saa esim vesipuhvelista kun kiukkusen. norsukin tuolla kellahtaa suht kätevästi. mutt niit ei kauheen montaa ravaa suomen mettissä

• arkikäyttöön_vaimolle

Entä jos siihen lupahakemukseen laittas että "Haluan omistaa tämän pyssyn ihan vaan koska se on mun mielestä hieno, kattokaa ny sitä saatana"

• justnäin

Kyllä luvat pitäisi irrota,kunhan perustelet poliisille asian oikein. Itse ostin .458 Lott kiväärin myöskin sorsastukseen kun huomasin viime syksynä osan sorsista käyttävän luotiliivejä. Silloin vaaditaan solid-luoteja ja järeää kaliperia. Onneksi on vielä metsästäjiä jotka ovat ajan hermolla ja huomioivat muuttuvat olosuhteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe