.577 tyrannosaur

jäksteri

voiko tuollaiseen t-rex kaliiperin kivääriin saada sorsastusperusteella luvat??

9

516

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTuleLupia

Meinaakko alkaa tyrannosauruksia ampuun, mitä sä tollasella aseella teet, ei varmana saa lupia noin järeään aseeseen.
      Meinaakko tehdä sorsasta jauhelihaa jo ilmassa.

• tavistus

No tuohan olisi kätevä jos ilmassa jauhelihaa syntyy. En tiedä saisitko sorsastusperusteella mutta ehkä kannattaisi kokeilla vaikka telkästysperusteella.

• Radial

Hyvä kaliiberi lintujahtiin päälle AEW schwenk jalat laadukas saksalainen putki. Linnustukseen järkeville maks 150 matkalle hyvä ja halpa ampua.

• No_mutta

ilman muuta. Ja myyrästykseen kanssa.

• styranki

Vaikiaa suattaapi sorsastukseen luville .577aa saada, koska lentoliskostukseen ei kuulemma ole aselupia myönnetty viimeiseen 60 miljoonaan vuoteen.
      Viimeisiä luvanmyöntöjä viranomainen kertoi muistavansa vieläkin.

• lupa tulee automaattisesti jos kirjaa hakemukseen, että metsästää niitä sorsia Afrikassa.

• aseharrastaja-somerolta

hojoijaa.......ootko ny ihan tosissas vai onko tää joku tyhmä provo.
      eipä suomen oloissa metsätettäessä tollaselle lupia saada se on ihan varma. afrikassa tollasen kaliperin käyttö voi olla jopa tarpeellistakin.
      tavalliset 308 kun ei saa esim vesipuhvelista kun kiukkusen. norsukin tuolla kellahtaa suht kätevästi. mutt niit ei kauheen montaa ravaa suomen mettissä

• arkikäyttöön_vaimolle

Entä jos siihen lupahakemukseen laittas että "Haluan omistaa tämän pyssyn ihan vaan koska se on mun mielestä hieno, kattokaa ny sitä saatana"

• justnäin

Kyllä luvat pitäisi irrota,kunhan perustelet poliisille asian oikein. Itse ostin .458 Lott kiväärin myöskin sorsastukseen kun huomasin viime syksynä osan sorsista käyttävän luotiliivejä. Silloin vaaditaan solid-luoteja ja järeää kaliperia. Onneksi on vielä metsästäjiä jotka ovat ajan hermolla ja huomioivat muuttuvat olosuhteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe