voiko tuollaiseen t-rex kaliiperin kivääriin saada sorsastusperusteella luvat??
.577 tyrannosaur
9
341
Vastaukset
- EiTuleLupia
Meinaakko alkaa tyrannosauruksia ampuun, mitä sä tollasella aseella teet, ei varmana saa lupia noin järeään aseeseen.
Meinaakko tehdä sorsasta jauhelihaa jo ilmassa. - tavistus
No tuohan olisi kätevä jos ilmassa jauhelihaa syntyy. En tiedä saisitko sorsastusperusteella mutta ehkä kannattaisi kokeilla vaikka telkästysperusteella.
- Radial
Hyvä kaliiberi lintujahtiin päälle AEW schwenk jalat laadukas saksalainen putki. Linnustukseen järkeville maks 150 matkalle hyvä ja halpa ampua.
- No_mutta
ilman muuta. Ja myyrästykseen kanssa.
- styranki
Vaikiaa suattaapi sorsastukseen luville .577aa saada, koska lentoliskostukseen ei kuulemma ole aselupia myönnetty viimeiseen 60 miljoonaan vuoteen.
Viimeisiä luvanmyöntöjä viranomainen kertoi muistavansa vieläkin. - aseharrastaja-somerolta
hojoijaa.......ootko ny ihan tosissas vai onko tää joku tyhmä provo.
eipä suomen oloissa metsätettäessä tollaselle lupia saada se on ihan varma. afrikassa tollasen kaliperin käyttö voi olla jopa tarpeellistakin.
tavalliset 308 kun ei saa esim vesipuhvelista kun kiukkusen. norsukin tuolla kellahtaa suht kätevästi. mutt niit ei kauheen montaa ravaa suomen mettissä - arkikäyttöön_vaimolle
Entä jos siihen lupahakemukseen laittas että "Haluan omistaa tämän pyssyn ihan vaan koska se on mun mielestä hieno, kattokaa ny sitä saatana"
- justnäin
Kyllä luvat pitäisi irrota,kunhan perustelet poliisille asian oikein. Itse ostin .458 Lott kiväärin myöskin sorsastukseen kun huomasin viime syksynä osan sorsista käyttävän luotiliivejä. Silloin vaaditaan solid-luoteja ja järeää kaliperia. Onneksi on vielä metsästäjiä jotka ovat ajan hermolla ja huomioivat muuttuvat olosuhteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605794- 1003011
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242276- 211988
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911717Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3421705Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791626- 251482
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o671429Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2201357