voiko tuollaiseen t-rex kaliiperin kivääriin saada sorsastusperusteella luvat??
.577 tyrannosaur
9
511
Vastaukset
- EiTuleLupia
Meinaakko alkaa tyrannosauruksia ampuun, mitä sä tollasella aseella teet, ei varmana saa lupia noin järeään aseeseen.
Meinaakko tehdä sorsasta jauhelihaa jo ilmassa. - tavistus
No tuohan olisi kätevä jos ilmassa jauhelihaa syntyy. En tiedä saisitko sorsastusperusteella mutta ehkä kannattaisi kokeilla vaikka telkästysperusteella.
- Radial
Hyvä kaliiberi lintujahtiin päälle AEW schwenk jalat laadukas saksalainen putki. Linnustukseen järkeville maks 150 matkalle hyvä ja halpa ampua.
- No_mutta
ilman muuta. Ja myyrästykseen kanssa.
- styranki
Vaikiaa suattaapi sorsastukseen luville .577aa saada, koska lentoliskostukseen ei kuulemma ole aselupia myönnetty viimeiseen 60 miljoonaan vuoteen.
Viimeisiä luvanmyöntöjä viranomainen kertoi muistavansa vieläkin. - aseharrastaja-somerolta
hojoijaa.......ootko ny ihan tosissas vai onko tää joku tyhmä provo.
eipä suomen oloissa metsätettäessä tollaselle lupia saada se on ihan varma. afrikassa tollasen kaliperin käyttö voi olla jopa tarpeellistakin.
tavalliset 308 kun ei saa esim vesipuhvelista kun kiukkusen. norsukin tuolla kellahtaa suht kätevästi. mutt niit ei kauheen montaa ravaa suomen mettissä - arkikäyttöön_vaimolle
Entä jos siihen lupahakemukseen laittas että "Haluan omistaa tämän pyssyn ihan vaan koska se on mun mielestä hieno, kattokaa ny sitä saatana"
- justnäin
Kyllä luvat pitäisi irrota,kunhan perustelet poliisille asian oikein. Itse ostin .458 Lott kiväärin myöskin sorsastukseen kun huomasin viime syksynä osan sorsista käyttävän luotiliivejä. Silloin vaaditaan solid-luoteja ja järeää kaliperia. Onneksi on vielä metsästäjiä jotka ovat ajan hermolla ja huomioivat muuttuvat olosuhteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61785Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5765- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686