Tarkoituksena on bändikämpän tietyt seinäpinnat tapetoida sanomalehdellä, joka on tummennettu miltei mustaksi, kuitenkin niin että tekstit ja kuvat näkyy. Miten suosittelette homman tekemään? Kysymys on bändikämppätilasta, joten aivan priimaa tässä ei haeta.
Itse olen miettinyt vesi erikeepperisekoitusta jollain väriaineella, ja sumutinpullo avuksi. En kuitenkaan tiedä mikä väriaine olisi paras vaihtoehto.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Sanomalehti tummennettuna seinään?
Taivaspukki
1
119
Vastaukset
- Esi_merkki
Normaali tapettiliima seinään ja sanomalehti päälle liiman kuivutta päivä tai kaksi saattaisi ehkä tummemman sävyn saada aikaiseksi sävytetyllä saunasuojalla jonka sivelee lehtien päälle.
Takuita en kyllä onnistumiselle anna, mutta taatusti parempi kuin esittämäsi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161