Kumpi on mielestäsi vakaampi? Onko laitteistovaatimuksissa koviakaan eroja?
Vastaukset 8
- xubuntun_käyttäjä
Laitteistovaatimuksien eroista en tiedä mutta itse olen tykästynyt Xubuntuun. Lubuntua en ole koskaan saanut toimimaan buuttia pidemmälle oikein missään koneessa. Xubuntu sen sijaan asennettuna monessa koneessa ja on vakaa.
- wefwefwefweff
Molemmat LTS versioina ovat yhtä vakaita. Meinasit kenties toimivuutta? Molemmat yhtä toimivia.
- oikein-mukava
Vuosia Xubuntua käyttänyt, melkein päivittäin. On oikein mukava ja suositeltava.
- yrigkgk
LXDE vaatii koneelta vähemmän kuin XFCE.
- asdawawdawddw
lubuntu 16.04 minulla on läppärissä jossa 512mb ramia ja hyvin pelittää.
- XFCE4
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
XFCE4 kirjoitti:
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
KDE 5 toimii oikein vikkelästi.
Laita koneeseen jokin LXDE versio esim.Zorin Lite tai Peppermint 6 (Mintin LXDE versio?)
Itsellä tällä hetkellä Peppermint 6 OS ; olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521650Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3701387- 681186
Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381174Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3551112Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137989Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37892Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204808Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i98661- 62658