Kumpi on mielestäsi vakaampi? Onko laitteistovaatimuksissa koviakaan eroja?
xubuntu vs lubuntu
8
424
Vastaukset
- xubuntun_käyttäjä
Laitteistovaatimuksien eroista en tiedä mutta itse olen tykästynyt Xubuntuun. Lubuntua en ole koskaan saanut toimimaan buuttia pidemmälle oikein missään koneessa. Xubuntu sen sijaan asennettuna monessa koneessa ja on vakaa.
- wefwefwefweff
Molemmat LTS versioina ovat yhtä vakaita. Meinasit kenties toimivuutta? Molemmat yhtä toimivia.
- oikein-mukava
Vuosia Xubuntua käyttänyt, melkein päivittäin. On oikein mukava ja suositeltava.
- yrigkgk
LXDE vaatii koneelta vähemmän kuin XFCE.
- asdawawdawddw
lubuntu 16.04 minulla on läppärissä jossa 512mb ramia ja hyvin pelittää.
- XFCE4
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
XFCE4 kirjoitti:
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
KDE 5 toimii oikein vikkelästi.
Laita koneeseen jokin LXDE versio esim.Zorin Lite tai Peppermint 6 (Mintin LXDE versio?)
Itsellä tällä hetkellä Peppermint 6 OS ; olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1353323IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652330Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1752268Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al802115- 1471534
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1031161Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden61157Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241046- 111957
- 100956