Kumpi on mielestäsi vakaampi? Onko laitteistovaatimuksissa koviakaan eroja?
xubuntu vs lubuntu
8
328
Vastaukset
- xubuntun_käyttäjä
Laitteistovaatimuksien eroista en tiedä mutta itse olen tykästynyt Xubuntuun. Lubuntua en ole koskaan saanut toimimaan buuttia pidemmälle oikein missään koneessa. Xubuntu sen sijaan asennettuna monessa koneessa ja on vakaa.
- wefwefwefweff
Molemmat LTS versioina ovat yhtä vakaita. Meinasit kenties toimivuutta? Molemmat yhtä toimivia.
- oikein-mukava
Vuosia Xubuntua käyttänyt, melkein päivittäin. On oikein mukava ja suositeltava.
- yrigkgk
LXDE vaatii koneelta vähemmän kuin XFCE.
- asdawawdawddw
lubuntu 16.04 minulla on läppärissä jossa 512mb ramia ja hyvin pelittää.
- XFCE4
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
XFCE4 kirjoitti:
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
KDE 5 toimii oikein vikkelästi.
Laita koneeseen jokin LXDE versio esim.Zorin Lite tai Peppermint 6 (Mintin LXDE versio?)
Itsellä tällä hetkellä Peppermint 6 OS ; olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405735
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2364921Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?744876Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474630Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264432Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1613841- 1233326
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42291