Kumpi on mielestäsi vakaampi? Onko laitteistovaatimuksissa koviakaan eroja?
xubuntu vs lubuntu
8
319
Vastaukset
- xubuntun_käyttäjä
Laitteistovaatimuksien eroista en tiedä mutta itse olen tykästynyt Xubuntuun. Lubuntua en ole koskaan saanut toimimaan buuttia pidemmälle oikein missään koneessa. Xubuntu sen sijaan asennettuna monessa koneessa ja on vakaa.
- wefwefwefweff
Molemmat LTS versioina ovat yhtä vakaita. Meinasit kenties toimivuutta? Molemmat yhtä toimivia.
- oikein-mukava
Vuosia Xubuntua käyttänyt, melkein päivittäin. On oikein mukava ja suositeltava.
- yrigkgk
LXDE vaatii koneelta vähemmän kuin XFCE.
- asdawawdawddw
lubuntu 16.04 minulla on läppärissä jossa 512mb ramia ja hyvin pelittää.
- XFCE4
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
XFCE4 kirjoitti:
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
KDE 5 toimii oikein vikkelästi.
Laita koneeseen jokin LXDE versio esim.Zorin Lite tai Peppermint 6 (Mintin LXDE versio?)
Itsellä tällä hetkellä Peppermint 6 OS ; olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752