Kumpi on mielestäsi vakaampi? Onko laitteistovaatimuksissa koviakaan eroja?
Vastaukset 8
- xubuntun_käyttäjä
Laitteistovaatimuksien eroista en tiedä mutta itse olen tykästynyt Xubuntuun. Lubuntua en ole koskaan saanut toimimaan buuttia pidemmälle oikein missään koneessa. Xubuntu sen sijaan asennettuna monessa koneessa ja on vakaa.
- wefwefwefweff
Molemmat LTS versioina ovat yhtä vakaita. Meinasit kenties toimivuutta? Molemmat yhtä toimivia.
- oikein-mukava
Vuosia Xubuntua käyttänyt, melkein päivittäin. On oikein mukava ja suositeltava.
- yrigkgk
LXDE vaatii koneelta vähemmän kuin XFCE.
- asdawawdawddw
lubuntu 16.04 minulla on läppärissä jossa 512mb ramia ja hyvin pelittää.
- XFCE4
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
XFCE4 kirjoitti:
Keveät työpöydät toki toimivat, minkä toimivat, mutta eivät nekään antiikkisesta koneesta tee tehomyllyä. LXDE ja XFCE ovat kuitenkin kevyempiä vaihtoehtoja kuin Gnome (Unity) ja KDE.
KDE 5 toimii oikein vikkelästi.
Laita koneeseen jokin LXDE versio esim.Zorin Lite tai Peppermint 6 (Mintin LXDE versio?)
Itsellä tällä hetkellä Peppermint 6 OS ; olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459