Well MB03 vai Spartacin SRT-21??

Auttakeee

Oon päättäny et alotan airsoftin. Mulla on muuten aikalailla kaikki selvillä mut en tiiä hommaisko Pulttilukkosen Tarkkuuskiväärin vai hommaisko sähkökiväärin. Molemmat houkuttelis ihan pirusti mutku molempiin ei riitä massit joten toinen on valittava. Mulla on kolme ilmakkoo ja oon aika hyvä ampuu niil niin tarkkuuskiväri ois ainaki sellane tuttu mut ku tuo sähkökivääri ois semmosta mukavaa vaihtelua. Asiallisia kommentteja kiitos.

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äebebuuejwyjujevwu

Osta mieluummin sähkökivääri esim cybergun tai asg ak47.

• granutoobarhaids

ostaa mliumin marui granaatti heitn snaiberid on duonojaa smoin shköö gväärit grannaadi heitin laittaa granu sistään ja sibden ambutaa ja siit lenbtää patei iha givsusti?

• 3677273

Todvod egdä däst oligt abuu? edi sid ägä obsä basgaa säkhö rynggyy äkölä snaibuu??????

• ghsjsjd

Jog on iva bakko obsaa snaibu ogsa mogsberg m950 shotgun sde ob baras snaibu lähdee ludjaa????? jodbs mitää obsaa shkö gigivääri odsa dan wesson revolver de doimii co2 mut de Don gildi baaras shkö givääri?

• sähkörynkky

???????? Joo mut osta sähkötoiminen rynkky.

• E_T_

Alottelijan kannattaa ostaa joku sähköase koska jos alottaa snipulla niin siitä loppuu aiks nopeesti into ja viel se että jos haluu ees jotenki pärjätä snipulla airsoftissa niin sitä on melki pakko virittää ja sekään ei oo ilmasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2809
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1773
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1556
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1050
    Aihe