2 vuotta sitten bändikeikalla vierustoveri huusi asiansa minulle kovalla äänellä heti korvani vieressä enkä kerinnyt peittämään korvaani, jolloin korvassa tuntui todella voimakas vihlaisu. Korvaa särki ja vihloi äänet seuraavat pari viikkoa. Nyt aika ajoin jos olen vähänkin kovassa metelissä, tätä kyseistä korvaa alkaa vihlomaan. Ei kovin kovasti, mutta häiritsevästi ja se jatkuu aina useamman päivän metelissä olon jälkeen. Onkohan tärykalvo vioittunut vai missä vika? Voikohan asialle tehdä mitään? Hoitaja katsoi korvani silloin 2 vuotta sitten, muttei oikein osannut sanoa mitään.
Kipu korvassa kun on metelissä
1
166
Vastaukset
- korvalääkäriin
Tärykalvo lienee hieman vaurioitunut äkkisestä äänipaineesta.Ehdotan korvalääkäriin menoa yksityispuolelle,osaa kertoa .Ei hoitajat tiedä mitään,ehkä tk lääkäri saattaisi jotain tietää mutta oikea korvalääkäri.Kerran bussinrengas räjähti lähellä tietä jossa kävelin,korva meni lukkoon puoleksi tunniksi ja vinkui kauan,mutta onnekseni kuulo pysyi ja rauhoittui.Yökerhon jälkeen korvat sirisevät ja vinkuvat usean tunnin aikaa,olen jättänyt metelipaikat ja karaokeastin laulan tosin mutta menen pois kajarien läheltä ja vain 1-2 tuntia riittää viikossa.Rauhoitan elämäni hälyiltä-Varohan säkin korvasi vaurioittamista enempää,ettei kuulo mene ja tinnitys ala kiusaamaan lopun elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728