2 vuotta sitten bändikeikalla vierustoveri huusi asiansa minulle kovalla äänellä heti korvani vieressä enkä kerinnyt peittämään korvaani, jolloin korvassa tuntui todella voimakas vihlaisu. Korvaa särki ja vihloi äänet seuraavat pari viikkoa. Nyt aika ajoin jos olen vähänkin kovassa metelissä, tätä kyseistä korvaa alkaa vihlomaan. Ei kovin kovasti, mutta häiritsevästi ja se jatkuu aina useamman päivän metelissä olon jälkeen. Onkohan tärykalvo vioittunut vai missä vika? Voikohan asialle tehdä mitään? Hoitaja katsoi korvani silloin 2 vuotta sitten, muttei oikein osannut sanoa mitään.
Kipu korvassa kun on metelissä
1
246
Vastaukset
- korvalääkäriin
Tärykalvo lienee hieman vaurioitunut äkkisestä äänipaineesta.Ehdotan korvalääkäriin menoa yksityispuolelle,osaa kertoa .Ei hoitajat tiedä mitään,ehkä tk lääkäri saattaisi jotain tietää mutta oikea korvalääkäri.Kerran bussinrengas räjähti lähellä tietä jossa kävelin,korva meni lukkoon puoleksi tunniksi ja vinkui kauan,mutta onnekseni kuulo pysyi ja rauhoittui.Yökerhon jälkeen korvat sirisevät ja vinkuvat usean tunnin aikaa,olen jättänyt metelipaikat ja karaokeastin laulan tosin mutta menen pois kajarien läheltä ja vain 1-2 tuntia riittää viikossa.Rauhoitan elämäni hälyiltä-Varohan säkin korvasi vaurioittamista enempää,ettei kuulo mene ja tinnitys ala kiusaamaan lopun elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain30811862Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-14411034Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2456368Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2245199Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1653662- 1743538
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502493Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291980Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111817Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171705