Haluiaisn kuullä vähän kokemuksia teiltä jotka olette lähteneet matkaan tuntemattoman kanssa, miten on sujunut ja oletteko tullet toimeen? Oletteko varanneet matkat sitten yhdessä ja asuneet samassa huoneessa?
Minulla on vielä tämä ja ensi viikko lomaa ja viikon mittainen äkkilähtö houkuttaisi. Poikaystävä sairastui ja kavereilla ei ole samaan aikaan lomaa. Kuitenkin vähän mietityttää tuntemattoman kanssa reissaaminen.
Kokemuksia tuntemattoman kanssa matkustamisesta?
3
297
Vastaukset
- Jatuka90
Moikka,
ihan voit varautua vaikka minkälaisiin ehdokkaisiin, joten kannattaa ehdottomasti tavata kasvotusten kerran tai pari, jotta saa ihmisestä käsityksen ja näkee, kohtaavatko kemiat. Yksi vaihtoehto on myös varata erilliset huoneet, niin silloin voi vetäytyä omaan rauhaan, jos siltä tuntuu. Mutta tosi mukaviakin ihmisiä voi saada seuraksi eli rohkeasti vaan kokeilemaan :-)- Reissu-Repa
On sitä monenlaisella porukalla reissattu. Ja mitä sekopäisempää porukkaa, niin sitä "mielenkiintoisempi" matkasta voi tulla. Mutta pääsääntöisesti lähden vain sellaisessa porukassa / ihmisen kanssa jonka olen tuntenut jonkin aikaa tai vähintään pitää kemiat osua hyvin kohdilleen. Muuten tulee rasittavaa / viihdyttävää, tuo tietysti riippuu pääsääntöisesti omasta asennoitumisesta asioihin.
- Matkaaja74
Tältä palstalta sain matkaseuraa äkkilähdölle etelään. Puhelimessa juttelimme, ja kuvat vaihdoimme ennen matkaa. Matkavarauksen teimme samanaikaisesti, ja maksaminen hoitui molemmilla omissa pankeissa.
Ensimmäinen kohtaaminen tapahtui lentokentällä.
Samassa huoneessa asuimme, ja matkaseura oli mitä mainioin. Kumpaakaan ei kiinnostanut bilettäminen, vaan auringon palvominen, shoppailu, kuntoilu yms...
Mainittakoon vielä että itse olen nainen, ja heteronaista etsin matkalle, ja vain asiallisia viestejä sain, mikä oli erittäin positiivinen yllätys! :)
Mieleni tekisi laittaa uusi ilmoitus tätä kesää ajatellen, ehkä sen vielä teenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428