Kokemuksia tuntemattoman kanssa matkustamisesta?

87-

Haluiaisn kuullä vähän kokemuksia teiltä jotka olette lähteneet matkaan tuntemattoman kanssa, miten on sujunut ja oletteko tullet toimeen? Oletteko varanneet matkat sitten yhdessä ja asuneet samassa huoneessa?

Minulla on vielä tämä ja ensi viikko lomaa ja viikon mittainen äkkilähtö houkuttaisi. Poikaystävä sairastui ja kavereilla ei ole samaan aikaan lomaa. Kuitenkin vähän mietityttää tuntemattoman kanssa reissaaminen.

3

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatuka90

      Moikka,
      ihan voit varautua vaikka minkälaisiin ehdokkaisiin, joten kannattaa ehdottomasti tavata kasvotusten kerran tai pari, jotta saa ihmisestä käsityksen ja näkee, kohtaavatko kemiat. Yksi vaihtoehto on myös varata erilliset huoneet, niin silloin voi vetäytyä omaan rauhaan, jos siltä tuntuu. Mutta tosi mukaviakin ihmisiä voi saada seuraksi eli rohkeasti vaan kokeilemaan :-)

      • Reissu-Repa

        On sitä monenlaisella porukalla reissattu. Ja mitä sekopäisempää porukkaa, niin sitä "mielenkiintoisempi" matkasta voi tulla. Mutta pääsääntöisesti lähden vain sellaisessa porukassa / ihmisen kanssa jonka olen tuntenut jonkin aikaa tai vähintään pitää kemiat osua hyvin kohdilleen. Muuten tulee rasittavaa / viihdyttävää, tuo tietysti riippuu pääsääntöisesti omasta asennoitumisesta asioihin.


    • Matkaaja74

      Tältä palstalta sain matkaseuraa äkkilähdölle etelään. Puhelimessa juttelimme, ja kuvat vaihdoimme ennen matkaa. Matkavarauksen teimme samanaikaisesti, ja maksaminen hoitui molemmilla omissa pankeissa.
      Ensimmäinen kohtaaminen tapahtui lentokentällä.
      Samassa huoneessa asuimme, ja matkaseura oli mitä mainioin. Kumpaakaan ei kiinnostanut bilettäminen, vaan auringon palvominen, shoppailu, kuntoilu yms...
      Mainittakoon vielä että itse olen nainen, ja heteronaista etsin matkalle, ja vain asiallisia viestejä sain, mikä oli erittäin positiivinen yllätys! :)
      Mieleni tekisi laittaa uusi ilmoitus tätä kesää ajatellen, ehkä sen vielä teenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      636
      3909
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1722
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1507
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      40
      1465
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1436
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1328
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1066
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      1011
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    Aihe