Heh heh, namia purtavaa...

On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina sitten märisee ja ruikuttaa peloissaan. Oli oikein nähnyt autonsa ikkunasta suden vilaukselta, jos ei sitten ollut naapurin rekku, heh heh. Muuttais apina kaupunkiin asumaan kun kerran maalla pelottaa, heh heh.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/pohjalainen-susi-tappoi-lauman-suurimman-lehmän-laihialla-1.150242

12

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuhhuh

      Itse Mestari on palannut kyykyttämään ja niiskuttamaan apinaa. Sääliksi käy sutta pelkääviä tyhmiä maalaisapinoita jälleen kerran...

    • terestulqqu
      • Pitäiskö paremminkin ajatella, jotta taas kun sorsastuskausi alkaa, niin tyhmät sorsastaja-apinat yrittävät hädissään panna akkansa piiloon siksi aikaa kun harrastavat miesten leikkejä (homostelevat) ryteikössä tussareineen, heh heh. Miksiköhän akka panna piiloon? Noh, kun minä niin monesti syksyisin olen kierrellyt tämän maan syrjäseutuja kerätessäni aineistoa mahtavaan eepokseen ja tieteelliseen työhöni, Susianalyysiin, osiin I,II,III,IV ja V. On tullut paukuteltua useampaakin akkaa siinä sivussa ukkonsa ollessa poikien kanssa. Ei nuo maalaistanttarat nyt niin häävejä tässä maassa ole, mutta kun ovat niin kiimassa tällaiseen komeaan ja fiksuun, älykkääseen kaupunkiurokseen ja minulle on niin vaikea sanoa "ei" tällaisessa tilanteessa.


      • Herkuttelia

        Sainkaksi sutta eilenillalla grillasinniistä toisen, toisen myin kiinalaisile,
        Muuten susenliha ei ole hassumpaa kun sen maustaa kunnolla, ja palanpaineeksi vodkaa.


    • HahHahHahhaa

      Siksikö sinä asut kaupungissa kun sua pelottaa. Huutelet sieltä sitten ihmisille jotka asuvat maaseudulla ja ahertavat ammateissaan. Voi sua raasua, taitaa sulla olla pas..t housuissas.
      Maalaiset eivät pelkää susia. Puhu vaan omasta puolestasi ja ole betonipunkkerin suojassa.

    • voieiei

      Katsos vaan sehän on anaalisusi itse. Olet näköjään taas kirjoittanut itse kommentteja eri nimimerkeillä omaan avaukseesi... pitäisiköhän sinun käydä lääkärissä tutkituttamassa tuota monipersoonallisuus häiriötä. Unohda jo se sinun susianaalyysi 1-5 ei sellaista horinaa kukaan julkaise.. etkä ainakaan saa siitä rahaa. Ala vaikka keräilemään käpyjä.

    • hörhöti

      Ei viitsi enää edes nauraa, siitä on reippaasti vuosi kun viimeksi kävin tällä palstalla katselemassa ja yhä vaan sama hullu raapustaa täsmälleen samaa sontaa samoilla vanhoilla virkkeillä, jos todellakin omaa noin virikkeettömän mielikuvituksen sekoiluilleen luulisi itsekkin ymmärtävän jo painella helvetin kuuseen narreilemaan vaan ei. Tähän sopii lopuksi helvetin vanha ja kulunut toteamus," kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia"

      • manzungu

        Susien suojelijat eivät ole soveliaita tähän yhteiskuntaan, huudellaan kivi-erämaista tyhmyyksiä!Tosi sairasta porukkaa!


    • Maistelija

      On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtavaa sutta sain oikein namutella
      vodkan kera, 35 kiloinen naarassusi, ei tee enää pentuja, maistui hyvälle maustettuna ja grillattuna, kannattaa hankia lisää samanlaista lihaa.

    • pökkelökanto

      Kuuntelin tuossa kahden länsi-suomalaisen miehen keskustelua susista, olipa susikammo suurimmillaan, aiheuttaa kuulemma sudet vaikeuksia hirvenmetsästykseen kun vaarassa on koirat! Hah..onko niitä koiria pakko laskea sinne metsään, pyytäköön hirvet ilman koiria jos kerran pelottaa että susi syö koiran, tarvitsee se susikin ruokaa.

      Kyllä jotkut metsästäjät ovat sitten tyhmiä. Sama kuin hakkaisi omaa päätään tiiliseinään ja valittaisi että voi voi kun sattuu pahasti mutta kun on vajaa-älyinen ettei älyä lopettaa päänsä hakkaamista niin hakatkoon.

      Itse liikun koiran kanssa metsässä todella paljon enkä pelkää susia enkä karhuja, jos susi syö koirani niin minkä sille voi, se vaan on luonnon laki.

      Aikuiset miehet jaksaa ja viitsii valittaa susista, tuskin edes ovat koskaan sutta livenä nähneet ja epäilen että suurin osa susikammoisista ei ole nähnyt susia kuin netissä.

      Hävetkää isot miehet, mukamas metsästäjiä! Hah Hah! Pelkureita ja vikisijöitä kuin pikku hiirulaiset.

      • oletaivoton

        Valetta! Suomalainen mies ei pelkää susia eikä muitakaan metsän eläviä. Sulla ei ole muuta kuin suuri suu ja pieni pää.


      • Metsäntyttönen

        Onhan, käsittämättömän suuret luulot älykkyydestään ja -kuvitelluista tiedoistaan. Voi raukkaparkaa! Sääliksi käy tuollaisia pelkän kuvittelun varassa eläviä ressukoita. Heitä taitaa taapertaa betonilähiöissä ihan omiksi tarpeiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe