Havana tänään

PinardelRio

Onko ketään joka olisi käynyt tässä viime aikoina Kuubassa? Lähinnä kiinnostaisi kokemukset jotka liittyvät USAn suuntaan avautumisessa. Onko hintataso jos noussut jne.

6

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noyese

Kuuban pojat "tuli" Tampereelle? !

• hyväkuubalaiset

Siis Kuuban pojilta "tuli" Tampereella, oikein monelta pojalta. Myös siltä yhdeltä joka tyydytti itseään 9-vuotiaan tytön edessä.

• kolmeneljä

Salsaa.Onhan noita kuuban poikia tuolla Suomen salsaporukoissa.Miksi mennä merta edemmäs

• Toluca

Mutta aika vähän niitä on täällä Dominikaanisessa Tasavallassa, siksi ihmettelenkin, etteivät kirjaile Kuuban osioon?

• Vidunjunttitrollit

Itse menossa Kuubaan ja selailen maasta tietoa, kiitos keskustelun avauksesta! Harmi, että tämän viestiketjun vastauksissa ei ollut yhtä ainutta tiedon jyvää..

• Mahtisonni007

Kävin kesä-heinäkuussa parin viikon reissun. Hintataso ei ole juurikaan muuttunut. Sinne Fidelin ja Raoulin kämpän viereen Maleconilla oli ilmestynyt näyttävä USAn lähetystörakennus. Koosta päätellen siellä on satoja ihmisiä "töissä". Samoille kulmille Cohiba hotellia vastapäätä avattiin juuri kauppakeskus. Tavaraa oli reilusti, merkkiurheiluvaatteita jne. Itsekin odotin näkeväni jenkkituristeja mutta onneksi heitä ei vastaan tullut. Ehkä siksi että kelit ovat kesällä Havannassa aika tukalan kuumat. Joku tiesi kertoa että heitä löytyy enemmän etelästä Santiago de Cuban liepeiltä ja Holguinista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe