mistä 12v saa 700euroa nopeasti?

aurooraaaa

Olen suis 12vuotias tyttö oulusta ja olen hankkmassa uutta puhelinta joka ok iphone 6S. nykyinen puhelimeni iphone 5c on ihan rikki, näyttö ihan sirpaleina, ei kosketus toimi eikä takakamerakaan. iphone 6S mitä olen katsellut on maksanut pyöreät 700euroa. Tiedän että kesätöitä en tule saamaan enkä vanhemmiltani rahaa. pullonkeruuseenkaan en rupea kun siitä ei melkeen ole edes hyötyä. Eli siis jos olisi vinkkejä miten 12vuotias saisi rahaa 700euroa 6-12kk niin kertokaa ihmeessä! :)

9

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eqwreg

      Mitä uuempi sitä paskempi yleesä, se on kauppamieste juoni. Ei talous kasva jos tavara kestää eikä ihmiset osta uutuuksia vähintään puolen vuoden välein. 3210Nokia ois varmasti aika hyvä vieläki, koita kysyä oisko Huutokauppakeisarilla tai wetsel Haakelstamilla semmosia. Mulla semmonen kolmetuhattakaksataaykskytänolla ehti olla lakkiaisista -03 lähtie 6 vuotta ja ois varmaan vieläki mutta sitten meni liukas paksu pirulainen puikula povitaskusta aukinaisesta luiskahtamaan kusikaivoon, ja siellä lepää se yhä. Seuraava asui povitaskussa heinä-ja hiekkatöryssä ehkä 5 vuotta mutta sitten meni tukkoon ja kivasti kymmeniä puhelinnumeroita taivaan tuuliin ku en ollu muistanu pinkortille panna niitä.

    • tyralletulibanksit

      Varmaan pienluotottajat antais, soitat vaikka neljääntoista pikavippaamoon ja pyyät kaikilta 5 kymppiä. Tai sitten jostain Soita-ja voita pelistä, mitä niitä ny o Rantalentistä ja Kuvavisaa. Vieläköhän Lasse Lehtinen pitää Haluatkomiljonääriksiä....Entäs lauantai-illan huuma..saattaa tulla jopa kokonainen auto Jos sullo tulosti niin otat satasesta 7 kopioo.

    • Varauslista

      En oikein ymmärrä miten 12 vuotias kuvittelee saavansa 700 euroa yhtään mistään jos minkäänlainen työntekokaan kiinnosta. Tietysti voit myydä perheesi telkkarin sillä aikaa ku porukat ovat töissä. Ja mitä vittua 12 vuotias tekee muutenkaan 700 euron älypuhelimella ku ei sen ikänen mitenkään pysty hyödyntämään sitä sen rahan edestä. Jonkin sosiaalisen median selaamisee riittää mikätahansa alle satasenkin luuri. Ihan vammasta touhua ku aina pitää saada se kallein ja paras mitä ei osaa puoliksikaan käyttää ihan vaa että pääsee kavereille ja muille näyttämään mitä omistaa. Ite ainakin hommaan sellasen puhelimen minkä tarvin ja tällä hetkellä se on alle 200 euron androidi josta saan kaiken ilon irti aivan loistavasti eikä oo kukaa tullu köyhäksi haukkumaa. Olkaa ny perkele kykeneviä järkevään ajatteluun

    • Jessika12

      Oon myös 12 ja säästän puhelimeen, ku vanha on rikki mut en tiiä mistä saan 500€ kesässä!! :( Ostan iphone SE!

      • edfgser

        Luulettako tosioikiasti että uuemmat kestäs aina kauemmin ku edelliset? Miten jos vertaa vaikka Nokia 3210:aan? Semmonen vois toimia veiläki. Toimisko vaikka I phone 5c vielä 17 vuoden päästä?


      • Pkolainen

        No ei tietenkään toimi mikään nykyluuri enää noin monen vuoden päästä. Eikä niiden toisaalta ole tarkoituskaan toimia kuin vain sen pakollisen pari vuotta mitä yleensä annetaan takuuta. (Iphonet 1v takuuta). Mutta kuka tosissaan enää käyttää mitään vanhoja nokian näppäinluureja... totta kai ne kestää ku ne on niin yksinkertaisia palikoita joissa on paljon muovia päällä ja yksinkertainen softa. Mutta nyt eletään nykyaikaa jossa puhelimet ovat käytännössä pieniä tietokoneita, joilla voi pitää yhteyttä kaikkiin maailman ihmisiin. Että kumpi nyt sitte on parempi? Puhelin joka kestää myöhäsempään maailmantuhoon asti mutta ei voi kuin soittaa vai puhelin joka aiheuttaa maailmantuhon osuessaan lattiaan mutta rajattomat käyttömahdollisuudet?


    • Jammuisä

      Tyhmä khsymys..-_- menet vain kadulle huoraamaan

    • Sagger

      Otat vaan multa suihin niin saat sen reilut 900e

    • Järkikäteen

      Pyydä vanhemmilta. Iphonet on muutenkin surkeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe