hahaha päivitin windows kymppiin

perstuntumalla

enkä voisi olla enempää tyytyväinen! kaikki toimii täydellisesti ja tiedätteks mitä, vakoilu ei toimi kun muutin juttuja niin että miklotoft ei edes tiedä että kirjoitan tänne nyt =) ps. "Pitää tietää juttuja"

16

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihikihikihi

Hahahaha
      Riemusi on varsin ennenaikaista.
      Kohta alkavat kymppisi käsittämättömät hidastelut ja jumittamiset, vaikka et tekisi systeemille yhtään mitään.

• we45ff23

Joo, minä olen 10 käyttänyt jo vuoden, paras käyttis mitä löytyy. Tunnistaa ilman mitään toimia vanhan Buffalon wlan tikun, tätä ei tee mikään muu windows eikä mikään Linux käyttis. Kaikki toimii kun ruotsalainen hävittäjä.

• mun_käsittääkseni

ruotsalainen hävittäjä ei toimi kuin heittoistuimen lentävänä laukaisualustana.

• ffgghhj

• Down_down
      • Siinäpä tehokas hävittäjä, eihän tuon lähelle uskalla tulla edes mahdollinen vihollinenkaan koska tuolla on niin arvaamattomat liikkeet

Taittaen kerimällä?

• wajjaaa

Vaikka ensin mollasit Indowsia, nyt asennutkin itse.
      Etkö tosiaankaan osaa kirjoittaa Microsoft oikein?

• diaktnoosi

Kysymyksessä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, alkaa pikku hiljaa palstahörhön sairaus diagnoosi valmistua.

• wajjaa
        diaktnoosi kirjoitti:

Kysymyksessä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, alkaa pikku hiljaa palstahörhön sairaus diagnoosi valmistua.

Viittaatko aloittajaan vai etkö sinäkään osaa kirjoittaa Microsoft sanaa?

• ugghkk

Onko Indows oikein kirjoitettu Windows?

• ugghkk
        ugghkk kirjoitti:

Onko Indows oikein kirjoitettu Windows?

On, kyse on tuosta joka tahalleen kirjoittaa kuin pullamössösuussa miklotoft.
        Minulla on kirjoitusvirhe, aloittajalla ei ole.
        Etkö tätä itse tajunnut, pitikö sekin avustaa ymmärtämään?

• windows________kymppi

Vakoilu kyllä toimii. Se on windows 10:ssä sisään rakennettuna keyloggereineen, eikä sitä voi poistaa.

• htmix

TROLLI!

• Linuks_valehtelu

Tyypillistä linuks-fanaattisuutta, joka ei näillä näkymin ole parannettavissa.....†
      Windows on käytössä niin mukava ja miellyttävä, ettei mikään tubutin tule kysymykseen mitenkään......♥

• blaaaahh

Windows 10 onkin käyttäjän vakoilu- ja seurantajärjestelmä vailla vertaa.

• yhgr

Riippuu käyttäjästä,trolli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe