Oletteko huomanneet eroa 20l ja 55l Toa-läteissä? Olen ostanut rotilleni aina 20l:n säkin ja se on ollut ihan hyvä ja suht hajutonkin. Nyt tilasin ekan kerran 55l:n säkin ja haju on todella voimakas ja outo, se ei myöskään pidä kusen hajuja yhtään ja pöllyää kovasti kun laitan sitä häkkiin, käy omiin silmiin ja nenään se pöly. Oletteko huomanneet tällaista vai onko tää mun 55l säkki nyt joku virheellinen paskasäkki??
Toa-lätt kuivike rotilla
KarzaM
1
551
Vastaukset
- Sedä
Huonoon erään oot osunut! Mä ostan yleensä tota isompaa säkkiä, ja se on aina ollut ihan hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45856