Ekaa kertaa, Kreikassa. Hotelli olisi otsikon mukainen ja nyt kaipaisin kokemuksia ko. hotellista?
Sekä tietoa siitä kuinka matkustaa julkisilla tuolta mm. Lindos / Rhodos eli mitä maksaa paikallinen bussilippu aikuiselle/lapselle?
Blue Star Atlantica Mikri Poli Rhodes, Kolymbia
5
1857
Vastaukset
- shv1
Olemme kanss menossa elokuussa, niin olisi kiva kuula kokemuksia ko hotellista. Ainakin mitä itse sain netistä infoa, niin suomalaisia sijoitetaan sivurakennuksen jotka on kaukana pääaltaasta. Onko asia todellakin näin? Ja onko mahdollisuus vaikuttaa huoneen sijaintiin? Itse laitoin toivomuksen hotellille…
- jhhhhhj
Joo palasitte? Miten matka meni?
- Reetalaine
Kaveri ollut tuolla perheineen pari kertaa, ovat rakastuneet hotelliin ja menevät yhä uudelleen
- ilves1979
Matka varattu,mitkä on kokemukset?Toimiiko ruoka/juoma ym palvelut hyvin
- hjghgg
Oltiin syyskuussa, hyvä hotelli kaikin puolin vaikkakin ihan vieressä ei ole mitään. Hotelli on iso mutta kaikki toimi. Voisin mennä uudestaankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859