alapääkirurgia

eituueitipu

kirjoitin jo tuonne toisaallekin muttei ketään asia kiinnostanut niin koitan täältä onneani. auttakaa. onko olemassa ketään jolla olisi sama kohtalo. en lisäksi että "pienet "häpyhuulet roikkuvat,tuntuu että myös emättimen nahka oisi jotenkin "väsynyt" ja valunut alaspäin. alapääni on kuvottava näky häpeän sitä. olen käynyt kolmeti julkisella ja kerran yksityisellä.kukaan ei ottanut asiaa vakavasti. jopa pyysi mieslääkärin paikalle,(kun vaadin naista) ja yhdessä katselivat ja mies sanoi "kuuleppas,sanon ihan miehenä,emättimesi kaikkine huulineen on aivan tavallinen perusvärkki,en korjaa". mutta tiedän ettei ole. hän ohjasi minut seksuaaliterapeutille. kävin kerran,ja ssiellähän puitiinkin minun lapsuuttani jnejne.. eli.. onko kukaan tietoinen missä täällä saaa asiallista hoitoa,vai pitääkö lähteä lauttailemaan että saan apua? tapasin erään miehen . ollaan oltu paljon jutteluväleisä. käytiin leikillään juttelemaan ja heittämään alapäävitsiä. joka liittyi kalkkunaan. hän totesi kylmän viileesti "siis ei ole mitään rumempaa kuin sellanen tavara,näyttää niin kaikkien käyttämältä ettei mieli enää tekisi!". sanoin että jaa,jos sun esinahka menee terskan yli liikaa niin tarkottaako sekin samaa? oli aivan hiljakseen . oma torttuni n ollut niin pienestä asti tälläinen kun muistan. jospa sitä sitten on joku jo silloin ...öööhh.kuluttanut?? olin 7v kun sitä jo katsoin sillä silmällä ettei ole normaali.mitä minä voin tehdä. kärsin tosi paljon. olen ihan nätti,hoikka ,hyvä runkoinenkin,harrastan liikuntaa syön terveesti,tapailen kivoja miehiä,mutta en uskalla edetä alapääni vuoksi. olen jo 40v ja taidan kuolla yksinäisyyteen.

6

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XY1

      Minkäköhänlainen värkki näyttää kaikkien käyttämältä?

      Täytyy sanoa, että en osaa eläytyä ongelmaasi. Mikä merkitys kokonaiskuvan kannalta on sillä, miltä alapää näyttää? Paljonko olet katsellut muiden alapäitä niin, että osaat sanoa, että itselläsi on harvinaisen epänormaali?

      En tiedä alapääkirurgiasta mitään, mutta itse en ikinä menisi leikkaukseen, jossa mahdollisena sivuvaikutuksena on alapään tuntoherkkyyden menetys. Siis että menisin sellaiseen leikkaukseen jonkun miehen takia? No way.

    • alapääkirurgiaa

      ei pelkästään miehen,vaan ylipäätään kaikkien. se on ruma. pienten ja isojen huulien välinen nahka roikkuu myöskin. olen aika varma että minulle on lapsena tapahtunut jotain. en hetkeäkään epäröisi mennä. minua ei haittaa vaikka olisi tunto tai muu kyseessä. haluaisin vain olla ihmisen näköinen alapäästäni. nyt en ole.se on kamala.iljettävä. eräs firma laittoi mainokseensa ettei konsultaatiota tarvita,voi ottaa kuvia itse ja lähettää niin tekevät arion. en ikinä voisi kuvata ja laittaa menemään niitä. yök. en ole nauttinut seksistä tämän asian takia. ei ne sisemmät huulet ole tarkoitettu peittämään koko alakertaa.siksi niiden nimikin on sisemmät eikö? miksi asia on näin.miksi ne ovat aina olleet tuollaiset,en tiedä. ei ainakaan siksi että olisi käytön takia.mutta joku syy siihen on oltava. erään tuttavani lapsi oli kanssani saunassa ja kysyi "miksi sulla on kaksi pimppaa?"

    • Lippuan

      Toinen ja kolmaskin käynti seksuaaliterapeutilla, mars mars. Hopihopi!

    • suuntanaterapia

      Sama ehdotus. Mars, mars seksuaaliterapeutille.
      Sinulla on omakuvasi kanssa ongelmia.

    • akapääkiru

      ai taivas..ei auta terapeutin kaivelut. uskokaa jo. kaikki vähättelevät asiaa. se vaan on ruma. miten sellaisen omakuvan voi muuttaa. haluan olla normaali,haluttu. joskus joku mies on kysynyt että mitä ihmettä häpeilet..?ja olen kertonut. niin sitten kun ollaan erottu,aivan eri syistä,niin ovat alkaneet pilkkaamaan minua juuikin tästä asiasta koska e on arka paikka. n tiedä saanko koskaan enää nauttia seksistä niinkuin pitäisi. ja sitten vielä sekin ettei karvoituskaan kasva niinkuin normaalisti. ajattelin jopa teininä että kyllähän se peittyy ajankanssa,vaan ei peitykkään:(

    • Heteromies43

      Haluan imeä häpyvaosta roikkuvat sisemmät häpyhuulesi syvälle suuhuni. Auttoiko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe