epätoivoisestirakastunut

epätoivoinensydän

Voitteko katsoa, mitä kortit näyttävät. Olen rakastunut mieheen, jolla on perhe ja kaikki asiat kunnossa. En halua heittäytyä hänen jalkoihinsa kynnysmatoksi tai ruveta hänen rakastajattarekseen. Välttelen häntä kaikella tapaa. Minusta kuitenkin tuntui ensi hetkestä asti, että meidät on jollain tavalla tarkoitettu yhteen, en pysty unohtamaan häntä ja antaa asian vain olla. Hän ei tiedä tunteistani. Johtaako kohtalo meidät yhteen vai onko parempi, että kärsin ja unohdan. Vai olisiko minulla mahkuja häneen, olisinko se nainen, jota hän on odottanut koko elämänsä?

5

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiElämäAlkakoon

      Riivaajahenget vapisevat ja lähtevät kun paikalla tai siis jossain ihmisessä asuu Pyhän Hengen täyteys, Jeesuksen kirkkaus, totuus, voima, väkevyys, ilo, Jumalan rauha, rakkaus, armo, anteeksiantamus.

      Saatanan henget ovat pahoja, valheen henkiä.
      Jumalan Pyhä Henki on totuuden henki.

      Valkeus on enemmän kuin pimeys.
      Totuus on enemmän kuin valhe.
      Elämä on voimallisempi kuin kuolema, iankaikkinen elämä.

      Saatana yrittää riistää nämä kaikki ihmiseltä, hänestä sanotaan että hän on tuhanten juonten mestari ja kiertää ja kietoo.
      Mutta Kristus teissä, kirkkauden toivo, hänessä ja hänellä on herraus ja voima.

      Lausu Jeesuksen nimi koko elämäsi ylle, pyydä Jumalaa täyttämään sinut hänen Pyhällä Hengellään, niin et ole enää missään opintuulissa ja alkeisvoimissa riippumassa ja niiden viskeltävänä.

      Saakoon itse Kristus ilmestyä ja kirkastaa itsensä sinulle, juuri sinulle.

    • justiinsanna

      Unohda hänet. Älä lähde rikkomaan perheonnea. Minkä jumalan on yhdistänyt sitä älköön ihminen erottako.avaa silmäsi ja etsi vapaa mies

    • NytOikeasti

      Koetapa ajatella sydämellä! Mielestäni olisi todella Äärimmäisen itsekästä sinulta lähteä jahtaamaan perheenisää, eli tietoisesti rikkomaan lapsilta turvallista perhettä. Jos sen teet, siedät hävetä, etkä onnea ansaitse! Tämä siis ihan nuoren sinkkunaisen suusta, en voisi todella kuvitellakaan lähteväni rikkomaan toisten perhettä.. Etsi itsellesi vapaa mies, kyllä niitä oikeasti hyviä vapaita miehiä tuolla piisaa.

    • Harjoittelemassa

      Harjoittelen vasta, joten älä ota tätä liian vakavasti.

      Minulle nousee kaksi korttia: miekkojen 5 ja lanttien 7 väärinpäin.
      Jos tulkitsen tätä oikein niin et ole miettinyt mahdollisen suhteen hyviä ja huonoja puolia kriittisesti etkä mitä se aiheuttaisi muille. Vaikka saisit miehen, voisit silti kokea olevasi epäonnistunut, koska suhde johtaisi erimielisyyteen muiden kanssa.

      • omiakinkokemuksiaon

        Aika hyvin katsoit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe